BZP: Usługa szycia na miarę przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) dla 35. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu
22.08.2025
2025/BZP 00387083/01
35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa szycia na miarę przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) dla 35. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Rząska
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.sekretariat@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://35wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa szycia na miarę przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) dla 35. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42ec3157-02e1-45ca-83d8-364d1a7b18c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123153/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa szycia na miarę przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) dla 35. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o sposobie porozumiewania
się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów określone są w SWZ Rozdział XIII
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 51/MUND/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szycia-Mundury galowe i wyjściowe Wojsk Lądowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szycia-Mundury galowe Wojsk Lądowych (damskie)
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w części nr 2 - 50% ze względu na niewystarczającą ilość środków finansowych na realizację pełnej należności żołnierzy kobiet oraz żołnierzy mężczyzn o nietypowej budowie ciała, którym należne PUiW WOG zabezpiecza poprzez ich szycie na miarę na podstawie; Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 kwietnia 2022 r. w sprawie umundurowania i wyekwipowania żołnierzy zawodowych (Dz. U. poz. 1200 z późn. zm.) oraz § 2 ust. 6 DecyzjiNr 71/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 czerwca 2025 r. w sprawie wprowadzenia
do użytku w resorcie obrony narodowej „Metodyki zaopatrywania żołnierzy zawodowych
w przedmioty umundurowania i wyekwipowania, kalkulacji równoważników pieniężnych przysługujących w zamian za te przedmioty, a także monitorowania cen tych przedmiotów oraz usług”. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku przydzielenia środków finansowych
na zakup przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia w ramach prawa opcji określa załącznik do SWZ „Formularz cenowy”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości danego artykułu kosztem innego w granicach nie przekraczających ogólnej ceny ofertowej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szycia-Mundury wyjściowe Wojsk Lądowych (damskie)
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w części nr 3 -42,42 % ze względu na niewystarczającą ilość środków finansowych na realizację pełnej należności żołnierzy kobiet oraz żołnierzy mężczyzn o nietypowej budowie ciała, którym należne PUiW WOG zabezpiecza poprzez ich szycie na miarę na podstawie; Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 kwietnia 2022 r. w sprawie umundurowania i wyekwipowania żołnierzy zawodowych (Dz. U. poz. 1200 z późn. zm.) oraz § 2 ust. 6 DecyzjiNr 71/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 czerwca 2025 r. w sprawie wprowadzenia
do użytku w resorcie obrony narodowej „Metodyki zaopatrywania żołnierzy zawodowych
w przedmioty umundurowania i wyekwipowania, kalkulacji równoważników pieniężnych przysługujących w zamian za te przedmioty, a także monitorowania cen tych przedmiotów oraz usług”. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku przydzielenia środków finansowych
na zakup przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia w ramach prawa opcji określa załącznik
do SWZ „Formularz cenowy”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia
lub zmniejszenia ilości danego artykułu kosztem innego w granicach nie przekraczających ogólnej ceny ofertowej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szycia-Płaszcze Wojsk Lądowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w częsci nr 4- 39,29 % ze względu na niewystarczającą ilość środków finansowych na realizację pełnej należności żołnierzy kobiet oraz żołnierzy mężczyzn o nietypowej budowie ciała, którym należne PUiW WOG zabezpiecza poprzez ich szycie na miarę na podstawie; Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 kwietnia 2022 r. w sprawie umundurowania i wyekwipowania żołnierzy zawodowych (Dz. U. poz. 1200 z późn. zm.) oraz § 2 ust. 6 DecyzjiNr 71/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 czerwca 2025 r. w sprawie wprowadzenia
do użytku w resorcie obrony narodowej „Metodyki zaopatrywania żołnierzy zawodowych
w przedmioty umundurowania i wyekwipowania, kalkulacji równoważników pieniężnych przysługujących w zamian za te przedmioty, a także monitorowania cen tych przedmiotów oraz usług”. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku przydzielenia środków finansowych
na zakup przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia w ramach prawa opcji określa załącznik
do SWZ „Formularz cenowy”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia
lub zmniejszenia ilości danego artykułu kosztem innego w granicach nie przekraczających ogólnej ceny ofertowej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szycia-Koszule i koszulobluzy Wojsk Lądowych (damskie)
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w części nr 5 - 42,36 % ze względu na niewystarczającą ilość środków finansowych na realizację pełnej należności żołnierzy kobiet oraz żołnierzy mężczyzn o nietypowej budowie ciała, którym należne PUiW WOG zabezpiecza poprzez ich szycie na miarę na podstawie; Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 kwietnia 2022 r. w sprawie umundurowania i wyekwipowania żołnierzy zawodowych (Dz. U. poz. 1200 z późn. zm.) oraz § 2 ust. 6 DecyzjiNr 71/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 czerwca 2025 r. w sprawie wprowadzenia
do użytku w resorcie obrony narodowej „Metodyki zaopatrywania żołnierzy zawodowych
w przedmioty umundurowania i wyekwipowania, kalkulacji równoważników pieniężnych przysługujących w zamian za te przedmioty, a także monitorowania cen tych przedmiotów oraz usług”. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku przydzielenia środków finansowych
na zakup przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia w ramach prawa opcji określa załącznik
do SWZ „Formularz cenowy”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia
lub zmniejszenia ilości danego artykułu kosztem innego w granicach nie przekraczających ogólnej ceny ofertowej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szycia-Koszule i koszulobluzy Wojsk Lądowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szycia-Spodnie wyjściowe Wojsk Lądowych (damskie)
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w części nr 7 - 41,94 % ze względu na niewystarczającą ilość środków finansowych na realizację pełnej należności żołnierzy kobiet oraz żołnierzy mężczyzn o nietypowej budowie ciała, którym należne PUiW WOG zabezpiecza poprzez ich szycie na miarę na podstawie; Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 kwietnia 2022 r. w sprawie umundurowania i wyekwipowania żołnierzy zawodowych (Dz. U. poz. 1200 z późn. zm.) oraz § 2 ust. 6 DecyzjiNr 71/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 czerwca 2025 r. w sprawie wprowadzenia
do użytku w resorcie obrony narodowej „Metodyki zaopatrywania żołnierzy zawodowych
w przedmioty umundurowania i wyekwipowania, kalkulacji równoważników pieniężnych przysługujących w zamian za te przedmioty, a także monitorowania cen tych przedmiotów oraz usług”. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku przydzielenia środków finansowych
na zakup przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia w ramach prawa opcji określa załącznik
do SWZ „Formularz cenowy”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia
lub zmniejszenia ilości danego artykułu kosztem innego w granicach nie przekraczających ogólnej ceny ofertowej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szycia-Spodnie wyjściowe Wojsk Lądowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szycia-Furażerki Wojsk Lądowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w części nr 9 - 52,17 % ze względu na niewystarczającą ilość środków finansowych na realizację pełnej należności żołnierzy kobiet oraz żołnierzy mężczyzn o nietypowej budowie ciała, którym należne PUiW WOG zabezpiecza poprzez ich szycie na miarę na podstawie; Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 kwietnia 2022 r. w sprawie umundurowania i wyekwipowania żołnierzy zawodowych (Dz. U. poz. 1200 z późn. zm.) oraz § 2 ust. 6 DecyzjiNr 71/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 czerwca 2025 r. w sprawie wprowadzenia
do użytku w resorcie obrony narodowej „Metodyki zaopatrywania żołnierzy zawodowych
w przedmioty umundurowania i wyekwipowania, kalkulacji równoważników pieniężnych przysługujących w zamian za te przedmioty, a także monitorowania cen tych przedmiotów oraz usług”. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku przydzielenia środków finansowych
na zakup przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia w ramach prawa opcji określa załącznik
do SWZ „Formularz cenowy”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia
lub zmniejszenia ilości danego artykułu kosztem innego w granicach nie przekraczających ogólnej ceny ofertowej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu JO – (zał. nr 7),
o których mowa w art 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe:dla części nr 1, 2, 3, 5, 6, 9
Zamawiający od Wykonawcy żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj.:
1) zaświadczenia wydanego przez Komendanta Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej w Łodzi, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu składania ofert WDTT i wzorem do produkcji seryjnej lub WTU,
2) certyfikatu zgodności wyrobu wystawiony przez jednostkę certyfikującą, która wykonuje czynności zgodnie z programami certyfikacji przywołanymi w zakresie akredytacji OiB,
w przypadku wyrobów podlegających ocenie zgodności w trybie III zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności
i bezpieczeństwa państwa oraz rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności
oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby
obronności państwa.
Przedmiotowe środki dowodowe wskazane powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz
z ofertą.
dla części nr 4,7,8:
1) zaświadczenia wydanego przez Komendanta Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej w Łodzi, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,
o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu składania ofert WDTT i wzorem do produkcji seryjnej lub WTU.
Przedmiotowe środki dowodowe wskazane powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz
z ofertą.
Zgodnie z art. 107 ust 2 Pzp jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) zaświadczenia wydanego przez Komendanta Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej w Łodzi, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu składania ofert WDTT i wzorem do produkcji seryjnej lub WTU,2) certyfikatu zgodności wyrobu wystawiony przez jednostkę certyfikującą, która wykonuje czynności zgodnie z programami certyfikacji przywołanymi w zakresie akredytacji OiB,
w przypadku wyrobów podlegających ocenie zgodności w trybie III zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności
i bezpieczeństwa państwa oraz rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności
oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby
obronności państwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej ofertyw zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-05 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dokumenty wymagane na etapie realizacji przedmiotu umowy :Deklaracja zgodności w zakresie obronności i bezpieczeństwa (OiB) oraz dokument potwierdzający przeprowadzenie co najmniej jednej z poniższych czynności.
Jeżeli wykonawca w wyniku wykonania co najmniej jednej poniższej czynności tj.:
a) kontroli wyrobu w toku produkcji;
b) kontroli i badań końcowych wyrobu
c) kontroli procesu wytwarzania wyrobu;
d) innych czynności określonych w specyfikacji technicznej, potwierdzających zgodność wyrobu ze specyfikacją techniczną;
potwierdza zgodność wyrobu ze specyfikacją techniczną wystawia deklarację zgodności OiB oraz zobowiązany jest dostarczyć deklarację wraz z dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie co najmniej jednej z powyższych czynności wraz z dostawą przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest dokonać oceny zgodności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.).
ZATRUDNIENIE PRACOWNIKÓW NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY
Zgodnie z zapisem art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) Usługa szycia umundurowania wyjściowego i galowego na miarę.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności:
1) W terminie do końca każdego miesiąca Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopie druków ZUS-RCA z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników, wykonujących przedmiot umowy za okres, w którym wykonywany był przedmiot umowy (miesięczne raporty). W przypadku gdy druki ZUS-RCA będą zawierały również dane innych pracowników nie wykonujących przedmiotu niniejszej Umowy, dane te powinny zostać zanonimizowane przez Wykonawcę.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności:
1) Kara umowna 300 zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w dostarczeniu wymaganych do faktury druków ZUS RCA.