BZP: Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 5 części
22.08.2025
2025/BZP 00387391/01
SZKOŁA POLICEALNA IM.JADWIGI ROMANOWSKIEJ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej
im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA POLICEALNA IM.JADWIGI ROMANOWSKIEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Policealna im. Jadwigi Romanowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 14E
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: (55) 2336319
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: studium@medyk-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk-elblag.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej
im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 5 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dc2ae41-de4a-4411-8d06-c0768185cde8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program regionalny Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, Priorytet 6: Edukacja i kompetencje EFS+, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dc2ae41-de4a-4411-8d06-c0768185cde83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl zgodnie z postanowieniami rozdziału 11 niniejszej SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazano w rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wskazano w rozdziale 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części.
4.2. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, na kilka wybranych lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia.
Część 1 – Warsztaty.
Niniejsza część przedmiotu zamówienia stanowi zadanie nr 4 i 5 wniosku o dofinansowanie.
Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia warsztatów prowadzących do nabycia miękkich kompetencji pracowniczych w zakresie praktycznych umiejętności w obszarze przedsiębiorczości i autoprezentacji (w dwóch turach).
1 tura - 24 godziny zegarowe dla 40 osób, 2 tura - 24 godziny zegarowe dla 40 osób.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określa do dnia :
1 tura do dnia 28.11.2025 r., 2 tura do dnia 30.06.2026 r.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga przeprowadzenia dwóch modułów tematycznych, jednakowych dla każdej tury w następującym zakresie:
A. Zaprojektowanie i przygotowanie własnego portfolio,
B. Warsztaty praktycznych umiejętności aranżowania swojej przestrzeni zawodowej i własnego wizerunku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części.
4.2. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, na kilka wybranych lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia.
Część 2 – Realizacja szkoleń zawodowych – choroby przyzębia.
Niniejsza część przedmiotu zamówienia stanowi zadanie nr 7 lit. A wniosku o dofinansowanie.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia zawodowego w następującym zakresie :
1. Nowoczesna, bezinwazyjna metoda leczenia i profilaktyki chorób przyzębia
– dla 10 osób w wymiarze 24 godzin zegarowych.
Szkolenie przeznaczone jest dla słuchaczy Szkoły Policealnej z następujących kierunków : higienistka stomatologiczna i asystentka stomatologiczna.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określa do dnia 28.02.2026 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części.
4.2. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, na kilka wybranych lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia.
Część 3 – Realizacja szkoleń zawodowych – florystyka.
Niniejsza część przedmiotu zamówienia stanowi zadanie nr 7 lit. D wniosku o dofinansowanie.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia zawodowego w następującym zakresie :
1. Florystyka w terapii zajęciowej – dla 10 osób w wymiarze 40 godzin zegarowych.
Szkolenie przeznaczone jest dla słuchaczy Szkoły Policealnej z następującego kierunku : terapeuta zajęciowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określa do dnia 28.02.2026 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części.
4.2. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, na kilka wybranych lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia.
Część 4 – Realizacja szkoleń zawodowych – kurs makijażu.
Niniejsza część przedmiotu zamówienia stanowi zadanie nr 7 lit. E wniosku o dofinansowanie.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia zawodowego w następującym zakresie :
1. Kurs makijażu profesjonalnego - dla 10 osób w wymiarze 30 godzin zegarowych.
Szkolenie przeznaczone jest dla słuchaczy Szkoły Policealnej z następującego kierunku : terapeuta zajęciowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określa do dnia 28.02.2026 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części.
4.2. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, na kilka wybranych lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia.
Część 5 – Realizacja szkoleń zawodowych – podologia.
Niniejsza część przedmiotu zamówienia stanowi zadanie nr 7 lit. F, G i H wniosku o dofinansowanie.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkoleń zawodowych w następującym zakresie :
1. Bezpieczne zaopatrywanie ran podologicznych – dla 15 osób w wymiarze 24 godzin zegarowych,
2. Terapia brodawek w praktyce podologicznej - dla 10 osób w wymiarze 20 godzin zegarowych,
3. Klamra ortonyksyjna - dla 10 osób w wymiarze 20 godzin zegarowych.
Szkolenia przeznaczone są dla słuchaczy Szkoły Policealnej z następujących kierunków : opiekun medyczny oraz podolog.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określa do dnia 28.02.2026 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa następujące warunki w ww. zakresie:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest :
1) dysponowanie przez Wykonawcę minimum 1 (jedną) osobą przewidzianą do wykonania każdej oferowanej części zamówienia oddzielnie.
Wykonawca winien dysponować trenerem, posiadającym kwalifikacje i minimum 1 rok doświadczenia lub minimum 100 godzin zrealizowanych zajęć w zakresie warsztatów lub kursów, czy szkoleń o tematyce zgodnej z zakresem merytorycznym danej części, potwierdzone referencjami lub innym równoważnym dokumentem.
Dodatkowo posiadane doświadczenie osoby skierowanej do realizacji warsztatów/ szkoleń stanowi kryterium oceny oferty (określone w rozdziale 17 SWZ lit. b) .
W celu potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności zawodowej oraz w celu oceny oferty Wykonawca złoży wykaz osób, wg załącznika nr 7 do SWZ.
Wykonawca musi bezwzględnie złożyć wykaz osób (zał. nr 7 do SWZ) razem z ofertą. W przeciwnym razie otrzyma 0 punktów w kryterium oceny oferty „doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 257
i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego zał. Nr 6 do SWZ.
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) oświadczenie odpowiednio: wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy)/ podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zał. Nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.
dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt 6.1.4 pkt 1) SWZ.
wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt. 6.1.4 SWZ.
(Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część może złożyć jedno oświadczenie (wykaz), w którym wskazuje, których części ono dotyczy lub złożyć odrębne oświadczenia na każdą z części).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
13.5. „Oferta” musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy wygenerowany przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 – załącznik nr 3 do SWZ;
3) Wykaz osób – załącznik nr 7 do SWZ [stanowi kryterium oceny oferty i nie podlega uzupełnieniu].
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 10.2 lit. b) SWZ (jeżeli dotyczy);
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby (o ile ofertę składa pełnomocnik):
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).