BZP: Usługi pielęgnacyjne w miejscu zamieszkania – cz. II
22.08.2025
2025/BZP 00388040/01
CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W KOSZALINIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi pielęgnacyjne w miejscu zamieszkania – cz. II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Monte Cassino 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-412
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cuskoszalin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cus.koszalin.ibip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pielęgnacyjne w miejscu zamieszkania – cz. II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a9ab548-38d3-4d98-8aa5-ddab5e41a76e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035540/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi pielęgnacyjne w miejscu zamieszkania – cz. II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie publiczne będzie realizowane w ramach projektu “Rozwój usług społecznych w Gminie Miasto Koszalin” nr FEPZ.06.18-IP.01-0039/24 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a9ab548-38d3-4d98-8aa5-ddab5e41a76e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę.
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz nadane odpowiednie uprawnienia do komunikacji w postępowaniu oraz do przygotowania, złożenia, wycofania oferty. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3) Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, zwanym dalej „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.”
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia KRI, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Pozostałe informacje w Rozdziale II SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest
Centrum Usług Społecznych w Koszalinie
al. Monte Cassino 2 w Koszalinie
adres e-mail: sekretariat@cuskoszalin.eu
tel. 94 316 03 00
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Centrum Usług Społecznych w Koszalinie:
- adres korespondencyjny: al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin
- adres e-mail: iod@cuskoszalin.eu
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia, publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji,
4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy). Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom, które przetwarzają dane osobowe na zlecenie administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, m.in. firmy świadczące usługi w zakresie oprogramowania.
5) ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:
- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata;
- przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE;
- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji,
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
Pozostałe informacje w Rozdziale IV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.260.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest kompleksowa realizacja usługi Zadania 1 – „Mobilny fryzjer”, w łącznej liczbie 648 usług w okresie trwania umowy, która obejmuje tzw. „koszyk usług” zawierający:
a) strzyżenie damskie/męskie,
b) modelowanie damskie/męskie,
c) strzyżenie z modelowaniem damskie/męskie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98321000-9 - Usługi fryzjerskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
98320000-2 - Usługi fryzjerskie oraz dotyczące pielęgnacji urody
85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2028-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium I – Cena (C)
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:
P = Cn : Cb x 100 pkt x Wg
gdzie :
P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę ofertową brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę ofertową brutto badanej oferty
Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = Wg
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.
b) Kryterium II – Czas realizacji usługi w trybie pilnym (T)
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę czas realizacji usługi w trybie pilnym zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia w trybie pilnym do 50% usług fryzjerskich zleconych w danym miesiącu.
Czas realizacji usługi w trybie pilnym jest liczony od momentu przekazania Wykonawcy przez pracownika Zamawiającego Karty zlecenia usługi (drogą mailową) z wyraźnym oznaczeniem „pilne” do zakończenia realizacji usługi. Do ustalenia terminu nie wlicza się dnia zgłoszenia usługi pilnej do Wykonawcy.
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia maksymalny czas realizacji każdej zleconej usługi w trybie pilnym, wynosi 7 dni roboczych. Zamawiający przyzna punkty ofercie Wykonawcy, który zadeklaruje krótszy niż 7 dni roboczych czas realizacji każdej zleconej usługi w trybie pilnym (oznaczonej przez Zamawiającego w Karcie zlecenia usługi jako pilna). Czas musi być podany w pełnych dniach.
Liczba punktów w Kryterium „Czas realizacji usługi w trybie pilnym” zostanie obliczona według poniższego wzoru:
T = Tn : Tb x 100 pkt x Wg
gdzie :
T - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Tn - oznacza najkrótszy czas realizacji usługi w trybie pilnym z ocenianych ofert (dni roboczych)
Tb - oznacza czas realizacji usługi w trybie pilnym badanej oferty (dni roboczych)
Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = Wg
Wykonawca w celu przyznania punktów w kryterium jest zobowiązany w formularzu oferty wpisać (cyfrą lub słownie) deklarowany czas realizacji usługi w trybie pilnym. Deklaracja wykonawcy stanowić będzie treść oferty i będzie wiążąca na etapie realizacji umowy.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Wykonawca, który wykaże najkrótszy czas realizacji każdej zleconej usługi w trybie pilnym otrzyma 40 punktów.
W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego wypełnienia (np. zapis nieczytelny lub wskazanie 7 dniowego czasu realizacji usługi w trybie pilnym) w formularzu oferty w części dotyczącej pozacenowego kryterium oceny ofert Zamawiający uzna, że Wykonawca będzie realizował każdą zleconą usługę w trybie pilnym, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. w terminie 7 dni roboczych. Wykonawca otrzyma wówczas 0 pkt w kryterium oceny ofert „Czas realizacji usługi w trybie pilnym (T)”.
Jeżeli Wykonawca w kryterium „Czas realizacji usługi w trybie pilnym (T)” wskaże czas realizacji usługi w trybie pilnym dłuższy niż 7 dni roboczych, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów jako sumę za wszystkie kryteria oceny ofert: C + T.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji usługi w trybie pilnym (T)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja Zadania 2 – „Mobilna usługa pielęgnacji paznokci”, w łącznej liczbie 792 usług w okresie trwania umowy, która obejmuje tzw. „koszyk usług” zawierający:
a) skrócenie i oszlifowanie płytki paznokci u rąk,
b) skrócenie i oszlifowanie płytki paznokci u stóp,
c) skrócenie i oszlifowanie płytki paznokci u rąk i stóp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98322100-7 - Usługi kosmetyki, pielęgnacji paznokci rąk i nóg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
98322000-6 - Usługi pielęgnacji urody
85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2028-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium I – Cena (C)
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:
P = Cn : Cb x 100 pkt x Wg
gdzie :
P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę ofertową brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę ofertową brutto badanej oferty
Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = Wg
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.
b) Kryterium II – Czas realizacji usługi w trybie pilnym (T)
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę czas realizacji usługi w trybie pilnym zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia w trybie pilnym do 50% usług pielęgnacji paznokci zleconych w danym miesiącu.
Czas realizacji usługi w trybie pilnym jest liczony od momentu przekazania Wykonawcy przez pracownika Zamawiającego Karty zlecenia usługi (drogą mailową) z wyraźnym oznaczeniem „pilne” do zakończenia realizacji usługi. Do ustalenia terminu nie wlicza się dnia zgłoszenia usługi pilnej do Wykonawcy.
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia maksymalny czas realizacji każdej zleconej usługi w trybie pilnym, wynosi 7 dni roboczych. Zamawiający przyzna punkty ofercie Wykonawcy, który zadeklaruje krótszy niż 7 dni roboczych czas realizacji każdej zleconej usługi w trybie pilnym (oznaczonej przez Zamawiającego w Karcie zlecenia usługi jako pilna). Czas musi być podany w pełnych dniach.
Liczba punktów w Kryterium „Czas realizacji usługi w trybie pilnym” zostanie obliczona według poniższego wzoru:
T = Tn : Tb x 100 pkt x Wg
gdzie :
T - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Tn - oznacza najkrótszy czas realizacji usługi w trybie pilnym z ocenianych ofert (dni roboczych)
Tb - oznacza czas realizacji usługi w trybie pilnym badanej oferty (dni roboczych)
Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = Wg
Wykonawca w celu przyznania punktów w kryterium jest zobowiązany w formularzu oferty wpisać (cyfrą lub słownie) deklarowany czas realizacji usługi w trybie pilnym. Deklaracja wykonawcy stanowić będzie treść oferty i będzie wiążąca na etapie realizacji umowy.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Wykonawca, który wykaże najkrótszy czas realizacji każdej zleconej usługi w trybie pilnym otrzyma 40 punktów.
W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego wypełnienia (np. zapis nieczytelny lub wskazanie 7 dniowego czasu realizacji usługi w trybie pilnym) w formularzu oferty w części dotyczącej pozacenowego kryterium oceny ofert Zamawiający uzna, że Wykonawca będzie realizował każdą zleconą usługę w trybie pilnym, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. w terminie 7 dni roboczych. Wykonawca otrzyma wówczas 0 pkt w kryterium oceny ofert „Czas realizacji usługi w trybie pilnym (T)”.
Jeżeli Wykonawca w kryterium „Czas realizacji usługi w trybie pilnym (T)” wskaże czas realizacji usługi w trybie pilnym dłuższy niż 7 dni roboczych, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów jako sumę za wszystkie kryteria oceny ofert: C + T.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji usługi w trybie pilnym (T)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz projektowanych postanowień umowy.Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty polegających na:
1) Zmianie ceny oferty w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT) - Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, która nastąpiła w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, poprzez sporządzenie aneksu do umowy w formie pisemnej. W takiej sytuacji wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
2) Zmianie prowadzącej do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, poprzez sporządzenie aneksu do umowy.
3) Zmianie terminu realizacji zamówienia w przypadku gdy wystąpi siła wyższa - Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji umowy o okres, w którym wystąpiło działanie siły wyższej, uniemożliwiające realizację umowy, poprzez sporządzenie aneksu do umowy.
4) Zmianie wartości i terminu realizacji umowy w przypadkach: zmian we wniosku o dofinansowanie projektu, zmianie lub rozwiązaniu umowy z Instytucją Pośredniczącą, zakończenia realizacji projektu „Rozwój usług społecznych w Gminie Miasto Koszalin”.
Nie stanowi zmiany umowy: zmiana danych osób wyznaczonych do kontaktu w zakresie realizacji obowiązków umownych, zmiana danych teleadresowych, zmiana formy prawnej stron umowy, zmiana wzorów załączników do rozliczenia.