BZP: Przebudowa drogi powiatowej nr 1194N Dr. nr 1307N (Zalewo) – Miłomłyn odc. Wielowieś – gr. powiatu (Miłomłyn)
22.08.2025
2025/BZP 00388078/01
POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1194N Dr. nr 1307N (Zalewo) – Miłomłyn odc. Wielowieś – gr. powiatu (Miłomłyn)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A
1.4.2.) Miejscowość: Iława
1.4.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-ilawski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-ilawski.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388078
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00374348
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1194N Dr. nr 1307N (Zalewo) – Miłomłyn odc. Wielowieś – gr. powiatu (Miłomłyn)”
Jezdnia: Szerokość 5,50 mb, Długość łącznie 2 950,00 mb
Inwestycja znajduje się na terenie gminy Zalewo w powiecie iławskim w województwie warmińsko – mazurskim. Odcinek objęty projektem zlokalizowany w ciągu komunikacyjnym łączącym powiat iławski (wieś Boreczno, Wielowieś) z powiatem ostródzkim (Miłomłyn). Długość inwestycji wynosi 2 950,00 mb. Obecnie droga posiada jezdnię o nawierzchni asfaltowej, która jest w złym stanie technicznym. Szerokość istniejącej jezdni – 5,0 - 5,1 m. Droga posiada odwodnienie powierzchniowe poprzez poprzeczne i podłużne spadki nawierzchni oraz istniejące rowy. Ruch pieszy odbywa się poboczem drogi. Planowana inwestycja mieści się w istniejącym pasie drogowym i nie wykracza poza ten pas.
Zaprojektowano przebudowę istniejącej jezdni o nawierzchni z asfaltobetonu o konstrukcji: warstwa wiążąco – profilująca AC16W 125kg/m2 o gr. 5 cm i warstwa ścieralna AC11S 150 kg/m2 gr. 6cm oraz skropienia między warstwowe z poszerzeniem jezdni do 5,5 m. Trasa drogi w planie jak i w przekroju podłużnym została dostosowana do istniejącego odcinka drogi oraz konfiguracji terenu. Oś drogi projektowanej dopasowano do istniejącego stanu drogi i częściowo skorygowano ze względu na istniejący drzewostan. Niweletę drogi należy prowadzić w nawiązaniu do istniejącej jezdni. Nawierzchnie jezdni zaprojektowano z asfaltobetonu. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano jako daszkowy – spadki poprzeczne należy nawiązać do istniejącej nawierzchni drogi. Przy jezdni zaprojektowano pobocza gruntowe szerokości 0,75 m wzmocnione kruszywem stabilizowanym mechanicznie 0/31,5 o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Zjazdy o nawierzchni z asfaltobetonu o konstrukcji: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm po zagęszczeniu z warstwą odsączającą z piasku o gr. 15cm. Przebudowa drogi nie zmienia układu spływu wód deszczowych. Wielkość zlewni pozostaje bez zmian. Wszystkie wody zostają odprowadzone powierzchniowo do istniejącego systemu odwodnienia terenu w postaci istniejących rowów drogowych. Zaplanowano usunięcie chwastów i zakrzaczeń z pasa drogowego nie objętych żadną formą ochrony. Drzewa znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonych robót należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Inwestycję należy oznakować zgodnie
z projektem stałej organizacji ruchu.
Wykonawca ma obowiązek przestrzegania wymogów decyzji środowiskowej – znak: GP.6220.7.2025.MD z dnia 01.08.2025 r.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz ustawienie na okres inwestycji stosownego oznakowania na czas prowadzenia robót.
b) plac budowy, zaplecze należy zorganizować w sposób zapewniający oszczędne korzystanie
z terenu oraz minimalne jego przekształcenie, możliwie najdalej od budynków mieszkalnych,
z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich. Za szkody powstałe na skutek działań Wykonawcy w terenie przyległym lub w istniejącej infrastrukturze odpowiadać będzie Wykonawca;
c) zawiadomienie gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia prac oraz przestrzeganie przez wykonawcę/podwykonawcę warunków uzgodnienia. Po zakończeniu prac zgłosić do odbioru;
d) roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe
e) roboty ziemne
f) odwodnienie pasa drogowego do istniejącego systemu odwodnienia, do rowów drogowych i na pobocze;
g) przebudowa zjazdów
h) wykonanie odcinka próbnego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Zalewo o pow. ok 4000 m2 (relacja Wielowieś-Mózgowo). Odcinek próbny winien przewidzieć w-wę wzmacniająco-profilującą z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W - 50 kg/m2 wraz ze skropieniem między warstwowym i ułożeniem w-wy ścieralnej zgodnie z dokumentacją). Odcinek próbny przechodzi na własność Zamawiającego w momencie podpisania protokołu odbioru końcowego niniejszego zadania.
i) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
j) obustronne pobocza wraz z ich formowaniem z kruszywa
k) stałą obsługę geodezyjną oraz wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego;
Po zmianie:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1194N Dr. nr 1307N (Zalewo) – Miłomłyn odc. Wielowieś – gr. powiatu (Miłomłyn)”
Jezdnia: Szerokość 5,50 mb, Długość łącznie 2 950,00 mb
Inwestycja znajduje się na terenie gminy Zalewo w powiecie iławskim w województwie warmińsko – mazurskim. Odcinek objęty projektem zlokalizowany w ciągu komunikacyjnym łączącym powiat iławski (wieś Boreczno, Wielowieś) z powiatem ostródzkim (Miłomłyn). Długość inwestycji wynosi 2 950,00 mb. Obecnie droga posiada jezdnię o nawierzchni asfaltowej, która jest w złym stanie technicznym. Szerokość istniejącej jezdni – 5,0 - 5,1 m. Droga posiada odwodnienie powierzchniowe poprzez poprzeczne i podłużne spadki nawierzchni oraz istniejące rowy. Ruch pieszy odbywa się poboczem drogi. Planowana inwestycja mieści się w istniejącym pasie drogowym i nie wykracza poza ten pas.
Zaprojektowano przebudowę istniejącej jezdni o nawierzchni z asfaltobetonu o konstrukcji: warstwa wiążąco – profilująca AC16W 125kg/m2 o gr. 7 cm i warstwa ścieralna AC11S 150 kg/m2 gr. 4cm oraz skropienia między warstwowe z poszerzeniem jezdni do 5,5 m. Trasa drogi w planie jak i w przekroju podłużnym została dostosowana do istniejącego odcinka drogi oraz konfiguracji terenu. Oś drogi projektowanej dopasowano do istniejącego stanu drogi i częściowo skorygowano ze względu na istniejący drzewostan. Niweletę drogi należy prowadzić w nawiązaniu do istniejącej jezdni. Nawierzchnie jezdni zaprojektowano z asfaltobetonu. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano jako daszkowy – spadki poprzeczne należy nawiązać do istniejącej nawierzchni drogi. Przy jezdni zaprojektowano pobocza gruntowe szerokości 0,75 m wzmocnione kruszywem stabilizowanym mechanicznie 0/31,5 o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Zjazdy o nawierzchni z asfaltobetonu o konstrukcji: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm po zagęszczeniu z warstwą odsączającą z piasku o gr. 15cm. Przebudowa drogi nie zmienia układu spływu wód deszczowych. Wielkość zlewni pozostaje bez zmian. Wszystkie wody zostają odprowadzone powierzchniowo do istniejącego systemu odwodnienia terenu w postaci istniejących rowów drogowych. Zaplanowano usunięcie chwastów i zakrzaczeń z pasa drogowego nie objętych żadną formą ochrony. Drzewa znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonych robót należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Inwestycję należy oznakować zgodnie
z projektem stałej organizacji ruchu.
Wykonawca ma obowiązek przestrzegania wymogów decyzji środowiskowej – znak: GP.6220.7.2025.MD z dnia 01.08.2025 r.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz ustawienie na okres inwestycji stosownego oznakowania na czas prowadzenia robót.
b) plac budowy, zaplecze należy zorganizować w sposób zapewniający oszczędne korzystanie
z terenu oraz minimalne jego przekształcenie, możliwie najdalej od budynków mieszkalnych,
z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich. Za szkody powstałe na skutek działań Wykonawcy w terenie przyległym lub w istniejącej infrastrukturze odpowiadać będzie Wykonawca;
c) zawiadomienie gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia prac oraz przestrzeganie przez wykonawcę/podwykonawcę warunków uzgodnienia. Po zakończeniu prac zgłosić do odbioru;
d) roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe
e) roboty ziemne
f) odwodnienie pasa drogowego do istniejącego systemu odwodnienia, do rowów drogowych i na pobocze;
g) przebudowa zjazdów
h) wykonanie odcinka próbnego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Zalewo o pow. ok 4000 m2 (relacja Wielowieś-Mózgowo). Odcinek próbny winien przewidzieć w-wę wzmacniająco-profilującą z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W - 50 kg/m2 wraz ze skropieniem między warstwowym i ułożeniem w-wy ścieralnej zgodnie z dokumentacją). Odcinek próbny przechodzi na własność Zamawiającego w momencie podpisania protokołu odbioru końcowego niniejszego zadania.
i) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
j) obustronne pobocza wraz z ich formowaniem z kruszywa
k) stałą obsługę geodezyjną oraz wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego;