BZP: Usługi społeczne realizowane przez podmioty ekonomii społecznej w ramach projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo”
22.08.2025
2025/BZP 00388269/01
Gmina Rogowo
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi społeczne realizowane przez podmioty ekonomii społecznej w ramach projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rogowo
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Rogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rogowo 51
1.5.2.) Miejscowość: Rogowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-515
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@rogowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne realizowane przez podmioty ekonomii społecznej w ramach projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75f93c44-65ec-429f-be45-4ef245223c56
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo współfinansowany w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11600033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 4.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy działającej pod adresem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1160003 zwanej dalej także „Platformą”.
4.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.3. Adres strony internetowej prowadzącego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania): https://platformazakupowa.pl/transakcja/1160003
4.4. Identyfikator postępowania: ocds-148610-75f93c44-65ec-429f-be45-4ef245223c56
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe informacje w przedmiotowym zakresie zawarte są w w Rozdziale 4. SWZ INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI oraz w Rozdziale 5. SWZ INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI - ZALECENIA
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 27.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
27.2. Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rogowo; Rogowo 51; 87-515 Rogowo.
• administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
bezpieczenstwo.informacji1@gmail.com
• dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
• odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP;
• dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy, - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia nr 1303/2013;
• udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
27.3. Osoba, której danych osobowych to dotyczy posiada:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych,
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której danych to dotyczy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
Pozostałe informacje w przedmiotowym zakresie zawiera Rozdział 27 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 27.4. Osobie, której danych osobowych to dotyczy nie przysługuje:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Pozostałe informacje w przedmiotowym zakresie zawiera Rozdział 27 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Og.271.TP.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8.1. Nazwa postępowania: Usługi społeczne realizowane przez podmioty ekonomii społecznej w ramach projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo”
8.2. Postępowanie podzielone zostało na 2 części:
8.2.1. Część 1 – Usługi opieki wytchnieniowej dla opiekunów faktycznych
8.2.2. Część 2 – Mobilne specjalistyczne usługi opiekuńcze.
8.3. Ofertę można składać na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, o które może ubiegać się jeden Wykonawca.
8.4. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które można udzielić jednemu Wykonawcy.
8.5. Przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzano konsultacji rynkowych.
8.6. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
8.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku samodzielnego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8.8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony został w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
Kryteria wspólne dla części 1 i 2 zamówienia
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 60 %
2 Czas przystąpienia do realizacji usługi 40 %
23.2. Punkty za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów/zasad (dla części 1 i 2 zamówienia):
Nr kryterium Wzór / zasady wyliczenia punktów
1 Kryterium: Cena
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Liczba punktów = (Cmin/Cof ) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena badanej oferty
2 Kryterium: Czas przystąpienia do realizacji usługi
Wykonawca w ramach tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę czas przystąpienia do realizacji usługi, liczony od dnia podpisania umowy, zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Maksymalny dopuszczalny czas przystąpienia do realizacji usługi wynosi 21 dni kalendarzowych.
Czas należy podać w pełnych dniach kalendarzowych.
Oferty będą oceniane według poniższej punktacji:
1. Czas przystąpienia do realizacji usługi do 5 dni kalendarzowych – 40 punktów
2. Czas przystąpienia do realizacji usługi od 6 do 10 dni kalendarzowych – 30 punktów
3. Czas przystąpienia do realizacji usługi od 11 do 15 dni kalendarzowych – 20 punktów
4. Czas przystąpienia do realizacji usługi od 16 do 20 dni kalendarzowych – 10 punktów
5. Czas przystąpienia do realizacji usługi 21 dni kalendarzowych– 0 punktów.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty czasu przystąpienia do realizacji usługi, Zamawiający przyjmie, że wynosi on 21 dni kalendarzowych, i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.
Pozostałe informacje w przedmiotowym zakresie zwiera Rozdział 23 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8.1. Nazwa postępowania: Usługi społeczne realizowane przez podmioty ekonomii społecznej w ramach projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo”
8.2. Postępowanie podzielone zostało na 2 części:
8.2.1. Część 1 – Usługi opieki wytchnieniowej dla opiekunów faktycznych
8.2.2. Część 2 – Mobilne specjalistyczne usługi opiekuńcze.
8.3. Ofertę można składać na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, o które może ubiegać się jeden Wykonawca.
8.4. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które można udzielić jednemu Wykonawcy.
8.5. Przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzano konsultacji rynkowych.
8.6. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
8.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku samodzielnego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8.8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony został w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
Kryteria wspólne dla części 1 i 2 zamówienia
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 60 %
2 Czas przystąpienia do realizacji usługi 40 %
23.2. Punkty za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów/zasad (dla części 1 i 2 zamówienia):
Nr kryterium Wzór / zasady wyliczenia punktów
1 Kryterium: Cena
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Liczba punktów = (Cmin/Cof ) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena badanej oferty
2 Kryterium: Czas przystąpienia do realizacji usługi
Wykonawca w ramach tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę czas przystąpienia do realizacji usługi, liczony od dnia podpisania umowy, zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Maksymalny dopuszczalny czas przystąpienia do realizacji usługi wynosi 21 dni kalendarzowych.
Czas należy podać w pełnych dniach kalendarzowych.
Oferty będą oceniane według poniższej punktacji:
1. Czas przystąpienia do realizacji usługi do 5 dni kalendarzowych – 40 punktów
2. Czas przystąpienia do realizacji usługi od 6 do 10 dni kalendarzowych – 30 punktów
3. Czas przystąpienia do realizacji usługi od 11 do 15 dni kalendarzowych – 20 punktów
4. Czas przystąpienia do realizacji usługi od 16 do 20 dni kalendarzowych – 10 punktów
5. Czas przystąpienia do realizacji usługi 21 dni kalendarzowych– 0 punktów.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty czasu przystąpienia do realizacji usługi, Zamawiający przyjmie, że wynosi on 21 dni kalendarzowych, i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.
Pozostałe informacje w przedmiotowym zakresie zawiera Rozdział 23 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji usługi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że:dla części 1 zamówienia:
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. kadrą obejmującą co najmniej jedną osobę przeznaczoną do realizacji usług opieki wytchnieniowej skierowanej do opiekunów faktycznych, która:
• posiada doświadczenie obejmujące co najmniej 100 godzin świadczenia usług opieki wytchnieniowej,
• zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
dla części 2 zamówienia:
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. kadrą obejmującą co najmniej:
1. jedną osobę do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w roli pielęgniarki,
2. jedną osobę do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w roli fizjoterapeuty.
Każda z ww. osób musi:
• posiadać wykształcenie kierunkowego:
- pielęgniarki - absolwenci dawnych szkół medycznych (licea medyczne, szkoły policealne, medyczne studia zawodowe) lub ukończone studia I stopnia (licencjackie) na kierunku pielęgniarstwo lub ukończone studia II stopnia (magisterskie) na kierunku pielęgniarstwo oraz prawo wykonywania zawodu pielęgniarza / pielęgniarki,
- fizjoterapeuty - tytuł magistra fizjoterapii oraz prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty, nadane przez Krajową Izbę Fizjoterapeutów,,
• posiadać doświadczenie obejmujące co najmniej 100 godzin świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych,
• zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
• w zakresie odpowiadającym roli, do której została przypisana.
12.2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności technicznych lub zawodowych, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
12.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą oni wykazać, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 14.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
14.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego Załącznik 9 do SWZ)
2. Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (według wzoru stanowiącego Załącznik 6 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
14.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik 10 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze (według wzoru stanowiącego Załącznik 1 do SWZ).
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy) (według wzoru stanowiącego Załącznik 7 do SWZ)
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 17.4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Oświadczenie o statusie podmiotu składane na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy PZP (według wzoru stanowiącego Załącznik 5 do SWZ)
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
17.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.17.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
17.3. Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
17.4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 12.1.4. ppkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
17.5. W przypadku, o którym mowa w pkt 17.4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy zamówienia (według wzoru stanowiącego Załącznik 8 do SWZ).
17.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 14.1., oraz podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
25.1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3a i 3b do SWZ.25.2. Wykonawca akceptuje treść Projektowanych postanowień umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty.
25.3. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w Projektowanych postanowień umowy.