BZP: Usługi ubezpieczeniowe na rzecz UJ - CM, odpowiednio w odniesieniu do pierwszej i drugiej części przedmiotu zamówienia oraz UJ w odniesieniu do pierwszej części przedmiotu zamówienia
25.08.2025
2025/BZP 00389663/01
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi ubezpieczeniowe na rzecz UJ - CM, odpowiednio w odniesieniu do pierwszej i drugiej części przedmiotu zamówienia oraz UJ w odniesieniu do pierwszej części przedmiotu zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ubezpieczeniowe na rzecz UJ - CM, odpowiednio w odniesieniu do pierwszej i drugiej części przedmiotu zamówienia oraz UJ w odniesieniu do pierwszej części przedmiotu zamówienia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d29d69b7-6dbf-4d19-92e0-7bf5592bdaeb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00340489/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługa ubezpieczeniowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/cm-uj3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert wraz z załącznikami, a także pytania i wnioski o zmianę lub
wyjaśnienia treści SWZ oraz pozostała korespondencja, jak też wezwania, wyjaśnienia, składanie oświadczeń i dokumentów po otwarciu ofert odbywa się przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/cm-uj
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 8) SWZ: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, odpowiednio w odniesieniu do pierwszej i drugiej części przedmiotu zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 39) SWZ: Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych, odpowiednio w odniesieniu do pierwszej i drugiej części przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 141.272.39.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1. Część I – Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum i Uniwersytetu Jagiellońskiego,
2. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części zawiera załącznik A1 i A2 do SWZ, tożsamy z załącznikiem nr 1 do umowy generalnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1.6 Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu obowiązywania umowy w ramach prawa opcji:1.6.1 W zakresie części I - do 12 miesięcy od zakończenia obowiązywania umowy podstawowej, nie dłużej jednak niż do momentu, kiedy łączna wartość należnej składki za eksperymenty medyczne zgłoszone do ubezpieczenia nie przekroczy 30% sumy wartości zamówienia podstawowego wyliczonej zgodnie z pkt 16) SWZ i wskazanej w wierszu 6 tabeli zawartej w załączniku nr 1 do SWZ.
1.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia udzielenia przez Wykonawcę ochrony ubezpieczeniowej kolejnych zgłoszonych eksperymentów medycznych. Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-12-01 do 2028-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie, odpowiednio w odniesieniu do pierwszej i drugiej części przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2. Część II - ubezpieczenia kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży służbowych na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum.
2. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części zawiera załącznik A1 i A2 do SWZ, tożsamy z załącznikiem nr 1 do umowy generalnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512220-0 - Usługi ubezpieczenia medycznego
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1.6 Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu obowiązywania umowy w ramach prawa opcji:1.6.2 W zakresie części II – do 12 miesięcy od zakończenia obowiązywania umowy podstawowej, nie dłużej jednak niż do momentu, kiedy łączna wartość należnej składki nie przekroczy 30% sumy wartości zamówienia podstawowego.
1.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia udzielenia przez Wykonawcę ochrony ubezpieczeniowej kolejnych zgłoszonych eksperymentów medycznych. Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-12-07 do 2028-12-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w zakresie drugiej części przedmiotu zamówienia, korzystając z uprawnienia wynikającego z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, polegających na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy podobnych usług ubezpieczeniowych, do 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego i na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także, że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie, odpowiednio w odniesieniu do pierwszej i drugiej części przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Pokrycie ryzyk fakultatywnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej określonej przepisami ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2024r. poz. 838 z późn. zm.), przy czym wymaga się, aby Wykonawca, który złoży ofertę posiadał uprawnienia w zakresie co najmniej w grupie ubezpieczeń 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku 1 o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2024r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej określonej przepisami ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2024r. poz. 838 z późn. zm.), przy czym wymaga się, aby Wykonawca, który złoży ofertę posiadał uprawnienia w zakresie co najmniej w grupie ubezpieczeń 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów aktualne zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie, lub poświadczone aktualne oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:3.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia – odpowiednio do wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
3.2 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy – odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
3.3 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy – Załącznik nr 4 do SWZ,
3.4 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, jak również w przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.5 dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z pkt. 29) SWZ - Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium, odpowiednio w odniesieniu do pierwszej i drugiej części przedmiotu zamówienia.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami pkt 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty, odpowiednio w odniesieniu do pierwszej i drugiej części przedmiotu zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z pkt. 7) SWZ: Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio w odniesieniu do pierwszej i drugiej części przedmiotu zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-10 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien złożyć:a) umowę konsorcjum lub spółki cywilnej w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożyli najkorzystniejszą ofertę,
b) ewentualny wykaz podwykonawców,
c) wykaz (lista) osób przewidzianych do realizacji zamówienia (najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy) – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do umowy. Rozpoczęcie przez wskazane osoby realizacji umów na rzecz Wykonawcy lub Zamawiającego może nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy lub świadczenia określonych usług w ramach wykonywania umowy,
d) Ogólne warunki ubezpieczenia.
2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2025r. poz. 514), zwanej poniżej ustawą z postępowania wyklucza się:
2.1 Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.2 Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2025r. poz. 644) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.3 Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r., poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminie:
4. Dla części I - 36 miesięcy od daty 01.12.2025 r. do 30.11.2028 r.
5. Dodatkowy okres obowiązywania umowy w ramach prawa opcji: 12 miesięcy od zakończenia obowiązywania umowy podstawowej, nie dłużej jednak niż do momentu, kiedy łączna wartość należnej składki za eksperymenty medyczne zgłoszone do ubezpieczenia nie przekroczy 30% sumy wartości zamówienia podstawowego wyliczonej zgodnie z punktem 16) SWZ i wskazanej w wierszu 6 tabeli zawarte w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
6. Dla części II - 36 miesięcy od daty 07.12.2025 r. do 06.12.2028 r. z uwzględnieniem trzech jednorocznych okresów polisowych (rozliczeniowych) w następujących terminach:
a) I okres polisowy: 07.12.2025 r. od godz. 00:00 – 06.12.2026 r. do godz. 24:00,
b) II okres polisowy: 07.12.2026 r. od godz. 00:00 – 06.12.2027 r. do godz. 24:00,
c) III okres polisowy: 07.12.2027 r. od godz. 00:00 – 06.12.2028 r. do godz. 24:00.
7. Dodatkowy okres obowiązywania umowy w ramach prawa opcji: 12 miesięcy od zakończenia obowiązywania umowy podstawowej, nie dłużej jednak niż do momentu, kiedy łączna wartość należnej składki nie przekroczy 30% sumy wartości zamówienia.
8. Szczegółowe postanowienia dotyczące terminu wykonania zamówienia, okresów ubezpieczenia będących tożsamymi z okresami polisowymi (rozliczeniowymi) zostały określone w Załączniku nr A do SWZ, odpowiednio w odniesieniu do pierwszej i drugiej części zamówienia.