BZP: Nadzór inwestorski dla zadania pn. „Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku – skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Małkini Górnej
25.08.2025
2025/BZP 00390194/01
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski dla zadania pn. „Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku – skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Małkini Górnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Duboisa 68
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297463703
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.tyszka@szpitalostrowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalostrowmaz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski dla zadania pn. „Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku – skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Małkini Górnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a60b7830-132d-4148-bd5d-d7f722681ea8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042249/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Rozwój opieki długoterminowej w powiecie ostrowskim poprzez stworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Małkini Górnej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalostrowmaz.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalostrowmaz/demand/229079/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalostrowmaz.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalostrowmaz/demand/229079/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:
1.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
1.2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – Ms Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
1.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet minimalnie wersja 10.0; Przy składaniu oferty przez Platformę zalecane jest, aby wszystkie czynności wykonywać w ramach jednej przeglądarki;
1.4. włączona obsługa JavaScript;
1.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB.
3. Wykonawca może również komunikować się z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: przetargi@szpitalostrowmaz.pl
4.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Marketplanet OnePlace lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi@szpitalostrowmaz.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ.XII.381.22/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa i remont wraz ze zmianą spsobu użytkowania budynku – skrzydło Ai B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Małkini Górnej”. Wykonawca winien realizować zadanie w zakresie określonym
w szczególności w programie funkcjonalno – użytkowym, dokumentacji postępowania
nr SPZZOZ.XII.381.15/2025 oraz na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji.
2. Zamówienie dotyczące wykonania robót budowlano – instalacyjnych objętych nadzorem inwestorskim zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.04.2025 r. pod numerem 2025/BZP 00207084/01 oraz zamieszczone wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia wraz z innymi dokumentami zamówienia w dniu 25.04.20205 r. na stronie prowadzonego postepowania:
https://szpitalostrowmaz.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalostrowmaz/demand/notice/public/164809/details
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy określa Załącznik Nr 2 do niniejszej SWZ.
4. Przedmiot umowy finansowany będzie ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia „Rozwój opieki długoterminowej w powiecie ostrowskim poprzez stworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Małkini Górnej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE KOORDYNATORA INSPEKTORÓW NADZORU INWESTORSKIEGO
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość wizyt koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego na placu budowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.;
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
2.4.1. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) na kwotę minimum 300.000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) – co najmniej 1 (jedną) usługę, której zakres obejmował pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub rozdbudową budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej
o powierzchni użytkowej objętej budową, przebudową lub rozbudową min. 1500 m2,
w zakres, której wchodziło wykonanie:
- robót budowlanych konstrukcyjnych i wykończeniowych;
- instalacji elektrycznych;
- instalacji sanitarnych, w tym instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji;
- instalacji gazów medycznych certyfikowanych jako wyrób medyczny
Uwaga!
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) wymagany warunek może spełniać jeden z Wykonawców samodzielnie lub Wykonawcy współnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia łącznie.
2) W przypadku, gdy ww. zakres usług będzie stanowił część usług
o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo usługę, o której mowa powyżej.
3) Przez jedną usługę rozumie się wykonanie usługi w ramach jednej umowy/ kontraktu.
2.4.2. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia, lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych zasobów, posiadającymi niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj.:
1) Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - co najmniej 1 osoba do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie wskazanym powyżej oraz posiadająca minimum 3 – letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Wkazana osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
2) Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej 1 osoba do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie wskazanym powyżej oraz posiadająca minimum 3 – letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Wskazana Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
3) Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej 1 osoba do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie wskazanym powyżej oraz posiadająca minimum 3 – letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
4) Koordynator inspektorów nadzoru inwestorskiego - posiadający wykształcenie wyższe techniczne z co najmniej 5 – letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub na stanowisku kierownika budowy/robót, posiadającym ważne uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego bez ograniczeń. Wskazana osoba może być wyznaczona spośród osób wymienionych powyżej w punktach 1), 2) i 3)
UWAGA 1: Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę.
UWAGA 2: Uprawnienia winny być wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 725) lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z treścią art. 104 ustawy Prawo budowlane, których zakres uprawnia do penienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie wskazanym powyżej. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. N r 63, poz. 394) oraz art. 20a ustawy zz dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2023 r. poz. 551). Osoby, o których mowa powyżej muszą być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA 3: Wszystkie ww. osoby skierowane do wykonania przedmiotowego zamówienia muszą mieć zapewnioną przez Wykonawcę możliwość komunikowania się z Zamawiającym w języku polskim, posiadać znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
W przypadku, gdy wskazane osoby nie posługują się biegłą znajomością języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na własny koszt tłumacza na okres realizacji umowy
w celu realizacji potrzeb wynikających z wykonywanego zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wykonanych usług - co najmniej jednej usługi, której zakres obejmował pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub rozdbudową budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej o powierzchni użytkowej objętej budową, przebudową lub rozbudową min. 1500 m2, w zakres, której wchodziło wykonanie:
- robót budowlanych konstrukcyjnych i wykończeniowych;
- instalacji elektrycznych;
- instalacji sanitarnych, w tym instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji;
- instalacji gazów medycznych certyfikowanych jako wyrób medyczny wykonanych
nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca w wykazie wskazuje wyłącznie usługi o charakterze związanym z przedmiotem zamówienia
i określonym warunkiem udziału w postępowaniu wraz z ujawnieniem wszelkich niezbędnych informacji do ich weryfikacji - potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności technicznej zgodnie z rozdziałem VII pkt 2 ppkt 2.4.1.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć na wezwanie Zamawiającego na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ;
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień do wykonania przedmiotowego zamówienia, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy wskazać osoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia w specjalności związanej z przedmiotem zamówienia i określonym warunkiem udziału
w postępowaniu, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie tych uprawnień – potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności zawodowej zgodnie z rozdziałem VII pkt 2 ppkt 2.4.2.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć na wezwanie Zamawiającego na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 10 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowana i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą Pełnomocnictwa, które powinno zawierać w szczególności wskazanie:
3.1. Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego;
3.2. Ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
• reprezentację w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
• zaciąganie zobowiązań,
• złożenie oferty wspólnie,
• prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem
o zamówienie publiczne
Dokument Pełnomocnictwa złożony wraz z ofertą w postaci elektronicznej musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postepowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć wraz z ofertą oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 poz. 1320 ze zm.) z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do niniejszej SWZ.
7. Podmioty składające ofertę wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.