BZP: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług dydaktycznych dla IS UJ w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ."
27.08.2025
2025/BZP 00393414/01
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług dydaktycznych dla IS UJ w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126633905
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mateusz.zielinski@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług dydaktycznych dla IS UJ w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ."
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1189697-1412-48ab-a4f4-c80320d49d2e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00342145/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 Usługi dydaktyczne dla Instytutu Socjologii UJ w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ."
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie udzielane jest w ramach Projektu: „Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ” (Umowa o dofinansowanie projektu w ramach PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU SPOŁECZNEGO 2021-2027 (Nr Umowy: FERS.01.05-IP.08-0038/23-00)).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11654683.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1165468
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do kontaktów z wykonawcami
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.221.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usług dydaktycznych dla Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ.". Postępowanie w podziale na trzy (3) części:
a) część 1 zamówienia: prowadzenie zajęć pt. "Przygotowanie danych do analizy", "Ekstrakcja i analiza danych nieustrukturyzowanych" oraz "Podstawy programowania w języku Python I i II" na studiach na kierunku "Analiza Danych Społecznych" w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego
4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usług dydaktycznych dla Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ.". Postępowanie w podziale na trzy (3) części:
a) część 2 zamówienia: prowadzenie zajęć pt. "Analiza sieci społecznych", "Analiza danych geoprzestrzennych" oraz "Power BI" na studiach na kierunku "Analiza Danych Społecznych" w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego
4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usług dydaktycznych dla Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ.". Postępowanie w podziale na trzy (3) części:
a) część 3 zamówienia: prowadzenie zajęć pt. "Projektowanie Badań – ćwiczenia" oraz "Techniki badań społecznych" na studiach na kierunku "Analiza Danych Społecznych" w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:Dla części 1 zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
posiada doświadczenie zajęć z zakresu: formatowanie i czyszczenie baz danych do analizy, przetwarzanie danych pod kątem analiz, ocenę jakości przygotowanych danych do analizy, identyfikację nietypowych obserwacji w danych w wymiarze co najmniej jednego semestru
również
posiada wykształcenie wyższe.
oraz
2) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
posiada doświadczenie zajęć z zakresu: pozyskiwanie danych tekstowych z różnych źródeł (np. mediów społecznościowych, forów internetowych, dokumentów PDF), metody wstępnego przetwarzania tekstu (tokenizacja, usuwanie stop-słów, stemming, lematyzacja), podstawy eksploracyjnej analizy tekstu w wymiarze co najmniej jednego semestru
również
posiada wykształcenie wyższe,.
oraz
3) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
posiada doświadczenie zajęć z zakresu: wbudowane typy danych, instrukcje proste i złożone, tworzenie i korzystanie z funkcji, zapoznanie z modułami i bibliotekami standardowymi, obliczenia macierzowe, tworzenie rysunków i wykresów, przetwarzanie danych, obliczenia statystyczne, w wymiarze co najmniej jednego semestru,
oraz
posiada wykształcenie wyższe.
Zamawiający uzna za spełnienie niniejszego warunku, jeśli będzie dysponować jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresach wskazanych wyżej.
Dla części 2 zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
posiada doświadczenie zajęć z zakresu: tworzenie i wizualizacja sieci na podstawie danych empirycznych, analiza struktury sieci: centralność, gęstość, spójność, klasteryzacja, identyfikacja kluczowych aktorów w sieci (np. brokerów, liderów opinii), zastosowanie SNA w badaniach jakościowych i ilościowych, w wymiarze co najmniej jednego semestru
również
posiada wykształcenie wyższe.
oraz
2) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
posiada doświadczenie zajęć z zakresu: posługiwanie się rastrowym i wektorowym modelem danych w różnych formatach zapisu oraz obsługę programu ArcGIS w zakresie wstępnego przetwarzania danych przestrzennych przechowywanych w różnych modelach i formatach zapisu, opracowywanie modelu bazy danych w postaci diagramów oraz projektowanie relacyjnej bazy danych przestrzennych, w tym definiowanie zapytań w języku SQL na potrzeby analizy danych w bazie i w celu zarządzania bazą, w wymiarze co najmniej jednego semestru
również
posiada wykształcenie wyższe.
oraz
3) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
posiada doświadczenie zajęć z zakresu: obsługa interfejsu, modelowanie danych, tworzenie wizualizacji takich jak dashboardy, tabele i wykresy, w wymiarze co najmniej jednego semestru,
oraz
posiada wykształcenie wyższe.
Zamawiający uzna za spełnienie niniejszego warunku, jeśli będzie dysponować jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresach wskazanych wyżej.
Dla części 3 zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
posiada doświadczenie zajęć z zakresu: formułowanie problemów badawczych i hipotez, wybór paradygmatu badawczego i metodologii, planowanie procedur badawczych (ilościowych, jakościowych, mieszanych), identyfikacja ryzyk i ograniczeń badania, w wymiarze co najmniej jednego semestru
oraz
posiada wykształcenie wyższe.
oraz
2) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
posiada doświadczenie zajęć z zakresu: przegląd i klasyfikację technik badań ilościowych i jakościowych, konstruowanie narzędzi badawczych, zasady operacjonalizacji i pomiaru zmiennych, dobór próby i metody rekrutacji uczestników, etyczne aspekty prowadzenia badań społecznych, w wymiarze co najmniej jednego semestru
również
posiada wykształcenie wyższe.
Zamawiający uzna za spełnienie niniejszego warunku, jeśli będzie dysponować jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresach wskazanych wyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy
o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.
1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany
do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 w części dotyczącej podwykonawców.
1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w punkcie 1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.4. w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VI niniejszej SWZ, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami zamawiającego, według wzoru stanowiącego załącznik 1b do formularza oferty.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób dedykowanych do realizacji zamówienia zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w rozdziale VI ust. 4 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
8. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać:8.1 formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), w tym:
8.1.1 oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania –
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 1a do formularza oferty;
8.1.2 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu - załącznik
nr 1b do formularza oferty;
8.1.3 oświadczenie dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy /o ile dotyczy/, tj.:
oświadczenie o udostępnieniu zasobów wykonawcy wraz ze stosownym zobowiązaniem lub innym środkiem dowodowym /o ile dotyczy/,
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu;
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim go dotyczą,
8.1.4 szczegółową kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wymagania i zapisy SWZ,
8.1.5 pełnomocnictwo (zgodnie z ust. 5-7 powyżej) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
8.1.6 wykaz podwykonawców (o ile dotyczy);
8.1.7 oświadczenie dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby (o ile dotyczy)
8.1.8 KRS lub CEiDG – o ile nie podano danych do ogólnodostępnych baz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 2 pkt 1) SWZ:Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Zgodnie z Rozdziałem XII ust. 6 SWZ:
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo. Wraz z pełnomocnictwem winien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragrafem 10 projektu umowy (załącznik nr 2 do SWZ):1. Wszelkie uzupełnienia i zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, przy zachowaniu niezmiennej ceny, w szczególności w przypadku:
1.1 zmiany początkowego lub końcowego terminu realizacji zamówienia lub sposobu realizacji usługi (forma zdalna, stacjonarna, hybrydowa) – ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące w szczególności braku środków przeznaczonych na realizację zamówienia (np. cofnięcie/wstrzymanie wynikające z decyzji organów władzy publicznej), kluczowych zmian w harmonogramie projektu mających na celu zapewnienie prawidłowej realizacji projektu, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą w rozumieniu § 9 Umowy. O zmianie terminu Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem;
1.2 zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osób upoważnionych do reprezentowania Stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia, w tym również osób realizujących zajęcia wskazanych przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej) – z przyczyn losowych zdrowotnych lub innych wskazanych przez Strony, przy czym zmiana osoby wskazanej w ofercie przez Wykonawcę, na etapie realizacji Umowy, wymaga spełnienia łącznie następujących warunków:
1.2.1 Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w formie pisemnej (w oryginale, faxem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) – najpóźniej na 7 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć – prośbę o zmianę osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu Umowy, popartą stosownym uzasadnieniem /konkretna przyczyna zmiany uprawdopodobniona odpowiednimi dokumentami np. z przyczyn losowych, zdrowotnych itp.,
1.2.2 wskazana przez Wykonawcę nowa osoba (tj. zastępca) musi posiadać wiedze
i doświadczenie z zakresu udzielanych zajęć.
1.2.3 Zamawiający rozpatrując wniosek Wykonawcy jest uprawniony do wyrażenia pisemnej, uprzedniej zgody na zmianę osoby prowadzącej zajęcia albo nieuwzględnienia rzeczonego wniosku, w szczególności, gdy zmiana jest spowodowana innymi przyczynami niż wskazane w § 10 ust. 1.2 Umowy,
jak również w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do zasadności faktów wskazanych w uzasadnieniu wniosku. W razie odmowy Zamawiającego zmiany osoby szkolącej Wykonawca w terminie 2 (dwóch) dni od przekazania odmowy przedkłada Zamawiającemu propozycję nowej kandydatury, z uwzględnieniem powyżej opisanej procedury;
1.2.4 w szczególności w przypadkach innych aniżeli losowe oraz w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do doświadczenia i kwalifikacji zawodowych proponowanego przez Wykonawcę zastępcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wyrażenia zgody na zmianę, a Wykonawca w terminie 1 dnia od przekazania odmowy przedkłada Zamawiającemu propozycję nowej kandydatury, z uwzględnieniem opisanych powyżej wytycznych.
1.3 zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w procesie realizacji zamówienia) – w szczególności ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego.
1.4 zmiany w zakresie rozliczania poprzez rozliczenie na podstawie godzin jednostkowych, za faktyczną ilość zrealizowanych godzin dydaktycznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy