BZP: Remont pomieszczenia ziemiopłodów w budynku magazynowym w Oddziale Zewnętrznym w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wielkopolskim
28.08.2025
2025/BZP 00396561/01
Zakład Karny w Gorzowie Wielkopolskim
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczenia ziemiopłodów w budynku magazynowym w Oddziale Zewnętrznym w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Gorzowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 17
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957334500
1.5.8.) Numer faksu: 957334524
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_gorzow_wielkopolski@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczenia ziemiopłodów w budynku magazynowym w Oddziale Zewnętrznym w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wielkopolskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f0824bd-4cd0-4039-8cc2-80512c01a543
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107637/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont pomieszczenia ziemiopłodów w budynku magazynowym w Oddziale Zewnętrznym w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wielkopolskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny w Gorzowie Wielkopolskim, ul.
Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp. Kontakt z administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu
e-mail zk_gorzow_wielkopolski@sw.gov.pl lub pisemnie na wyżej wskazany adres siedziby
administratora; We wszystkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pani kontaktować się z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych. Taki kontakt może odbyć się drogą elektroniczną na adres e-mail zk_gorzow_wielkopolski@sw.gov.pl lub pisemnie na adres Zakład Karny w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp. lub telefonicznie pod nr: 95 733 45 00
* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Remont pomieszczenia ziemiopłodów w budynku magazynowym w Oddziale Zewnętrznym w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wielkopolskim, nr sprawy DKW.2232.7.2025 prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
* Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych;
* Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
* Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
* w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny w Gorzowie Wielkopolskim, ul.
Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp. Kontakt z administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu
e-mail zk_gorzow_wielkopolski@sw.gov.pl lub pisemnie na wyżej wskazany adres siedziby
administratora; We wszystkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pani kontaktować się z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych. Taki kontakt może odbyć się drogą elektroniczną na adres e-mail zk_gorzow_wielkopolski@sw.gov.pl lub pisemnie na adres Zakład Karny w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp. lub telefonicznie pod nr: 95 733 45 00
* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Remont pomieszczenia ziemiopłodów w budynku magazynowym w Oddziale Zewnętrznym w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wielkopolskim, nr sprawy DKW.2232.7.2025 prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
* Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych;
* Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
* Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
* w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,, Remont pomieszczenia ziemiopłodów w budynku magazynowym w Oddziale Zewnętrznym w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wielkopolskim”
Adres:
. Zakład Karny w Gorzowie Wielkopolskim
. ul. Podmiejska 17
. 66-400 Gorzów Wielkopolski
. NIP: 599-12-29-662
. REGON:000320696
. Tel. 95 733 45 00, fax. 95 733 45 24
email: dkw_gorzow_wielkopolski@sw.gov.pl
Adres obiektu budowlanego:
Oddział Zewnętrzny w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wielkopolskim
. ul. Winna 2
. 66-436 Słońsk
. NIP: 599-12-29-662
. REGON:000320696
. Tel. 95 757 22 82
Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień:
CPV 45111300-1 Roboty rozbiórkowe
CPV 45262520-2 Roboty murowe
CPV 45410000-4 Tynkowanie
CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
CPV 45233300-9 Podbudowy
CPV 45440000-3 Roboty malarskie
CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
CPV 45255110-3: Roboty budowlane w zakresie studni
CPV 42513200-7 Urządzenia chłodnicze
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia ziemiopłodów w budynku magazynowym w Słońsku, obejmujący roboty rozbiórkowe, budowlane, instalacyjne oraz montażowe wraz z dostawą urządzeń i elementów wyposażenia.
Zakres robót:
1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
- rozebranie ścian i fragmentów konstrukcji murowanych z cegły na zaprawie cementowej,
- rozebranie istniejącej posadzki z płytek ceramicznych oraz skucie warstw betonowych,
- skucie tynków cementowych i oczyszczenie powierzchni murów,
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
- prace porządkowe: przenoszenie, wywóz i utylizacja gruzu.
2. Roboty tynkarskie i malarskie
- wykonanie tynków cementowo-wapiennych kat. III na ścianach i słupach metodą mechaniczną,
- wykonanie tynków natryskowych na sklepieniach,
- montaż narożników ochronnych na krawędziach,
- dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami odpornymi na wilgoć.
3. Dostawa i montaż chłodni
- dostawa i montaż chłodni modułowej o kubaturze 15,84 m³ (wymiary 2,20 × 3,60 × 2,00 m),
- dostawa i montaż chłodni modułowej o kubaturze 9,36 m³ (wymiary 1,30 × 3,60 × 2,00 m).
4. Posadzki
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii PE,
- wykonanie posadzki cementowej jastrychowej z cokolikami,
- pogrubienie posadzki o 1 cm oraz zbrojenie jej siatką stalową,
- wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych: gruntowanie + malowanie dwukrotne.
5. Podbudowa pod agregaty zewnętrzne
- wykonanie wykopów i otworów instalacyjnych w ścianach,
- uszczelnienie przejść instalacyjnych przez ściany przed napływem wody,
- wykonanie podsypek cementowo-piaskowych i warstw konstrukcyjnych,
- ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- montaż obrzeży betonowych i krawężników.
6. Studnia bezodpływowa i kanalizacja
- rozebranie fragmentu posadzki,
- wykonanie wykopu pod studnię fi 425,
- montaż systemowej studzienki kanalizacyjnej,
- wykonanie kanalizacji z rur PVC fi 110 mm,
- montaż wpustów ściekowych z tworzywa sztucznego.
7. Instalacja elektryczna (zasilanie chłodni)
- wykonanie przewiertów instalacyjnych w ścianach,
- montaż uchwytów pod przewody kabelkowe,
- ułożenie przewodu YKY 5×4 mm²,
- podłączenie instalacji do istniejącego złącza kablowego na elewacji budynku.
Efekt końcowy: pomieszczenie ziemiopłodów zmodernizowane i dostosowane do właściwego przechowywania produktów rolnych, wyposażone w nową chłodnię, posadzki, instalacje oraz infrastrukturę techniczną.
Zamawiający nie wymaga kierownika budowy.
Inwestycja nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych do organu administracji architektoniczno-budowlanej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. Oferta, co do treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2. Z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,
1.3. Złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
1.4. Oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga)
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Okres gwarancji 40
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym oferentom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryterium może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
a) Kryterium cena oferty, waga 60% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 pkt.
najniższa cena brutto spośród oferowanych
liczba punktów = --------------------------------------------------------------- x 60 %
cena badanej oferty brutto
b) Kryterium okres gwarancji, waga 40% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 pkt.
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
– okres gwarancji od 24 do 35 – 0 pkt;
– okres gwarancji 36 miesięcy – 40 pkt;
Okres gwarancji poniżej 24 miesięcy – oferta zostanie odrzucona.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje automatycznie okres gwarancji 24 miesiące i przyznaje 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji na okres dłuższy niż 36 miesięcy, do oceny w kryterium okres gwarancji zostanie przyjęty okres 36 miesięczny, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zgodny z oświadczeniem Wykonawcy.
Całkowitą ilość punktów oferty wylicza się z poniższego wzoru:
P = a + b
gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (maksymalnie 100),
a – liczba punktów przyznana za kryterium „cena” (maksymalnie 60),
b – liczba punktów przyznana za kryterium “okres gwarancji ” (maksymalnie 40)
3. Wynik
Oferta, która przedstawia najwyższy bilans punktowy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129).
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zamawiający dokona oceny, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń: Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
Oferty wspólne:
1) Oferty wspólne, sporządzone przez dwa lub więcej podmiotów zwanych w dalszej treści wykonawcą wspólnym, powinny spełniać następujące wymagania:
a) oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez pełnomocnika – do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa;
b) przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wymagać dołączenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą co najmniej:
– zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot niniejszego zamówienia;
– czas obowiązywania umowy.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Podwykonastwo:
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom).
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych Podwykonawców.
4. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
5. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty budowlane, które realizuje przy pomocy Podwykonawców.
6. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
7. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp lub oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy.
8. Postanowienia dotyczące Podwykonawców stosuje się również wobec dalszych Podwykonawców.