BZP: Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. na rzekach oraz wałach przeciwpowodziowych na terenie gminy: Pszczyna, Goczałkowice Zdrój, Miedźna Bieruń, Bojszowy- cz.1-5
29.08.2025
2025/BZP 00398473/01
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. na rzekach oraz wałach przeciwpowodziowych na terenie gminy: Pszczyna, Goczałkowice Zdrój, Miedźna Bieruń, Bojszowy- cz.1-5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 32 777 49 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.gliwice@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. na rzekach oraz wałach przeciwpowodziowych na terenie gminy: Pszczyna, Goczałkowice Zdrój, Miedźna Bieruń, Bojszowy- cz.1-5
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f082707-8a53-4ad0-bc4c-8c3a19fbf369
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.403 Usuwanie szkód powodziowych powstałych we wrześniu 2024 r. na rzekach oraz wałach przeciwpowodziowych na terenie gmin Pszczyna, Goczałkowice-Zdrój, Miedźna Bieruń, Bojszowy- z podziałem na części 1-5
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – zwanej dalej „SWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
3.2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3.3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
3.4 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie
w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
3.5 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
3.6 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
3.7 Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
3.8 Zamawiający informuje, że adres e-mail wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej
z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji
z Wykonawcami.
3.9 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
3.10 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.4 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8,
00-613 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania C.ROZ.2710.120.2025.APS prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: C.ROZ.2710.120.2025.APS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 3136110,73 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Likwidacja uszkodzeń brzegowych i dennych oraz udrożnienie koryta Potoku Starowiejskiego (cieku Starowiejskiego) powyżej przepustu w ciągu ul. Łowieckiej, m. Pszczyna, gm. Pszczyna
4.2.5.) Wartość części: 243899,57 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1. cena brutto – waga 60%
15.2.2. termin wykonania – waga 40%
15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin wykonania”.
15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
15.4.2. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:
Dla części nr 1:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania : do 40 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 45 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 50 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
50 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 2:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 25 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 30 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 35 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
35 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 3:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 60 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 65 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 70 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
70 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 4:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 50 dni -40 punktów
2 Termin wykonania: do 55 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 60 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
60 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 5:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 30 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 35 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 40 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
40 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
15.5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
15.6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana 2 szt. klap zwrotnych 2xfi 1200 mm na przepuście wałowym na lewym wale rzeki Wisły w gm. Goczałkowice-Zdrój, km wału 0+088 i 0+090, km rzeki 29+938-29+940 wraz z udrożnieniem rowu odpływowego
4.2.5.) Wartość części: 65021,92 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1. cena brutto – waga 60%
15.2.2. termin wykonania – waga 40%
15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin wykonania”.
15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
15.4.2. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:
Dla części nr 1:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania : do 40 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 45 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 50 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
50 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 2:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 25 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 30 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 35 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
35 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 3:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 60 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 65 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 70 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
70 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 4:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 50 dni -40 punktów
2 Termin wykonania: do 55 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 60 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
60 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 5:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 30 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 35 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 40 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
40 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
15.5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
15.6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odtworzenie korpusu lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w m. Góra, gm. Miedźna w km: rzeki 17+880-18+357, wału: 0+000-0+477 wraz z remontem przepustu wałowego w km: rzeki 18+200, wału 0+407 – w formule zaprojektuj i wybuduj
4.2.5.) Wartość części: 398373,98 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1. cena brutto – waga 60%
15.2.2. termin wykonania – waga 40%
15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin wykonania”.
15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
15.4.2. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:
Dla części nr 1:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania : do 40 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 45 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 50 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
50 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 2:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 25 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 30 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 35 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
35 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 3:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 60 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 65 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 70 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
70 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 4:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 50 dni -40 punktów
2 Termin wykonania: do 55 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 60 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
60 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 5:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 30 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 35 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 40 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
40 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
15.5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
15.6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabudowa wyrw brzegowych na rzece Mlecznej w km 3+690-4+350 w Bieruniu pomiędzy ul. Lędzińską a DK44 wraz z naprawą ubezpieczeń brzegowych
4.2.5.) Wartość części: 2024415,01 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1. cena brutto – waga 60%
15.2.2. termin wykonania – waga 40%
15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin wykonania”.
15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
15.4.2. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:
Dla części nr 1:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania : do 40 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 45 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 50 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
50 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 2:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 25 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 30 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 35 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
35 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 3:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 60 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 65 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 70 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
70 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 4:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 50 dni -40 punktów
2 Termin wykonania: do 55 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 60 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
60 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 5:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 30 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 35 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 40 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
40 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
15.5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
15.6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabudowa zagrażających stateczności skarpy wału wyrw brzegowych w skarpie rzeki Gostynki w km 5+745 – 5+815 wraz z naprawą ubezpieczeń brzegowych w m. Bieruń, Bojszowy, poniżej kładki w ciągu ul. Fabrycznej w Bojszowach
4.2.5.) Wartość części: 404400,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1. cena brutto – waga 60%
15.2.2. termin wykonania – waga 40%
15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin wykonania”.
15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
15.4.2. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:
Dla części nr 1:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania : do 40 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 45 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 50 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
50 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 2:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 25 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 30 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 35 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
35 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 3:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 60 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 65 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 70 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
70 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 4:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 50 dni -40 punktów
2 Termin wykonania: do 55 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 60 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
60 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
Dla części nr 5:
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
Termin wykonania od dnia przekazania terenu robot, nie później niż do 10.12.2025r.
1 Termin wykonania: do 30 dni - 40 punktów
2 Termin wykonania: do 35 dni - 20 punktów
3 Termin wykonania: do 40 dni - 0 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący
40 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
15.5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
15.6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.2.4.1. Wykonawca musi wykazać się:W zakresie części nr 1 :
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch zadań polegających na konserwacji lub wykonaniu prac remontowych w korycie śródlądowych wód powierzchniowych na łączna kwotę minimum 150 000 zł brutto w tym:
• narzut kamienny - w ilości min. 400 m3 w ramach maksymalnie 1 zadania,
• budowle siatkowo-kamienne w ilości min. 25 m3 w ramach maksymalnie 1 zadania
W zakresie części nr 2 :
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej:
• jednego zadania polegającego na remoncie lub przebudowie przepustu wałowego na kwotę minimum 50 000 zł brutto;
• jednego zadania polegającego na konserwacji lub wykonaniu prac remontowych w korycie śródlądowych wód powierzchniowych, wałach przeciwpowodziowych na łączna kwotę minimum 80 000 zł brutto.
W zakresie części nr 3 :
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej:
• jednego zadania polegającego na uszczelnieniu pionowego (ścianka szczelna) przesłony przeciwfiltracyjnej w korpusie wałów przeciwpowodziowych lub zbiorników wodnych za kwotę minimum 450 000,00zł brutto;
• wykaże się wykonaniem co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu nawierzchni na koronie wałów przeciwpowodziowych o powierzchni minimum 800m2 o wartości minimum 100 000, zł
W zakresie części nr 4 :
W okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 2 zadania dotyczące wykonania zabudowy wyrw brzegowych o łącznej wartości min. 700 000,00zł brutto.
W zakresie części nr 5 :
W okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 2 zadania dotyczące wykonania zabudowy wyrw brzegowych o łącznej wartości min. 200 000,00zł brutto.
W celu spełnienia postawionego warunku Wykonawca musi do wykazu załączyć dokumenty potwierdzające, że przedmiotowe roboty zostały wykonane prawidłowo, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
7.2.4.2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację zamówienia, w tym :
W zakresie części nr 1 :
• kierownik budowy / robót:
- posiadający min. 5-letni staż w kierowaniu robotami budowlanymi
- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub konstrukcyjno– budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych albo odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów prawa
- zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117)
• 4 osoby pracujące bezpośrednio w terenie
W zakresie części nr 2 :
• kierownik budowy / robót:
- posiadający min. 5-letni staż w kierowaniu robotami budowlanymi
- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub konstrukcyjno–budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych albo odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów prawa
- zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117
• 4 osoby pracujące bezpośrednio w terenie
W zakresie części nr 3 :
• kierownik budowy:
- posiadający min. 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi
- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych albo odpowiadające im równoważne uprawnienia i wydane na podstawie ówczesnych przepisów prawa
- zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U z 2019r., poz. 1117).
• projektant:
- posiadający z minimum 3-letni staż
- posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynierii hydrotechnicznej, o których mowa w obecnym Rozporządzeniu Ministra Inwestycji Rozwoju z dnia 29.04.2019r. w prawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r. poz. 831) albo odpowiadające im równoważne uprawnienia w zakresie budowli hydrotechnicznych lub melioracji wodnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- zrzeszony we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zm.)
• 5 osób pracujących bezpośrednio w terenie
W zakresie części nr 4 :
• Zamawiający nie określa warunku
W zakresie części nr 5 :
• Zamawiający nie określa warunku
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia wykonania tej samej roboty budowlanej obejmującej wymagane rodzaje robót dla dwóch lub więcej części, na które składa ofertę pod warunkiem, że suma robót do wykazania z tych części nie przekroczy ilości w przedstawionym dokumencie.
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część Zamawiający dopuszcza dysponowanie tą samą osobą kierownika budowy do realizacji zamówienia na więcej niż jedną część w wykazie osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.3.1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ;
10.3.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż
3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
10.3.3. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.4.1. wykaz robót budowlanych, zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (dla cz. 1,2 i 3) oraz 10 lat (dla części 4 i 5) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4 ppkt 1) SWZ.
10.4.2. wykaz osób zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4 ppkt 2) SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Kosztorys ofertowy, dla części 1, 2, 4 i 5 na którą wykonawca składa ofertę, sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej przygotowany zgodnie z załączonym przedmiarem prac - Załącznikiem Nr 3 do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.1. Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:11.2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
11.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
11.4. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
11.5. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
11.6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11.7. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
11.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
11.9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
18.1. Umowa zostanie zawarta według Projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik Nr 9 do SWZ.18.2. Wykonawca akceptuje treść Projektowanych postanowień umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiących Załącznik Nr 9 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone
w Projektowanych postanowieniach umowy nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Projektowanych postanowień umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
18.3. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w §12 (dla części 1,2,4 i 5); w §16 (dla części 3) Projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.wody.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-15 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.7.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę na podstawie:
7.1.1. art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp;
7.1.2. art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp;
7.1.3. okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507):
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.