BZP: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki do Szkoły Podstawowej nr 302 i Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Warszawie w roku szkolnym 2025/2026
01.09.2025
2025/BZP 00399519/01
GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy
Grodzisk Mazowiecki do Szkoły Podstawowej nr 302 i Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Warszawie w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227555534
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy
Grodzisk Mazowiecki do Szkoły Podstawowej nr 302 i Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Warszawie w roku szkolnym 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-345f9c54-e860-4840-8bd0-c8accd79b481
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041112/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki do Szkoły Podstawowej nr 302 i Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Warszawie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11656263.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1165626
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawiera rozdz. XIII i XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego,
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email:
abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.58.2025
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych
osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.58.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usług przewozowych dla 2 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki w terminie od 1 października 2025 r. do 26 czerwca
2026 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania dla 2 niepełnosprawnych uczniów, zamieszkałych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki:
- 1 ucznia zamieszkałego w Makówce,
- 1 ucznia zamieszkałego w Wólce Grodziskiej,
którzy obowiązek szkolny będą realizować:
• w Szkole Podstawowej nr 302 w Warszawie przy ul. Koszykowej 79b
• Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Warszawie przy ul. Jana Brożka 26
2.2. Uczniowie niepełnosprawni będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od 1 października 2025 r. do 26 czerwca 2026 r., najkrótszą trasą miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania.
2.3. Uczniowie będą odbierani z miejsca zamieszkania, w czasie gwarantującym dowóz
do placówki szkolnej na określoną godzinę, wynikającą z planu zajęć w szkole.
Odbiór uczniów z placówek będzie następował po zakończeniu zajęć. Dopuszcza się możliwość zmian terminów dowozu, wynikających m.in. ze zwolnień lekarskich uczniów, skrócenia lekcji czy zamknięcia placówki szkolnej. O takiej sytuacji wykonawca będzie powiadamiany przez rodzica ucznia.
2.4. Pojazd wożący uczniów musi być ubezpieczony oraz dostosowany do potrzeb wożonych niepełnosprawnych uczniów zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024, poz. 1251 z późń zm.).
2.5. Oprócz kierowcy, w pojeździe, powinien jechać z uczniami przygotowany do tej pracy opiekun, zgodnie z art. 39 ustawy prawo oświatowe, który sprawować będzie opiekę nad uczniami w czasie transportu, zapewni pomoc w przemieszczaniu się pomiędzy domem/szkołą a środkiem transportu, wykona niezbędne czynności pielęgnacyjno-opiekuńcze, a w razie potrzeby udzieli pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba ta musi posiadać ukończony kurs „pierwszej pomocy przedmedycznej”.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dowożonymi uczniami
do momentu oddania ich pod opiekę uprawnionego pracownika placówki oświatowej, do której uczęszczają, a w przypadku transportu do domu do momentu oddania pod opiekę pełnoletniego opiekuna.
2.7. Zastrzega się, aby nie łączyć transportu ww. uczniów z transportem innych uczniów z terenu gminy Grodzisk Mazowiecki i innych gmin.
2.8. Ze względu na możliwą zmianę liczby dowożonych uczniów niepełnosprawnych samochód powinien mieć przynajmniej 1 miejsce rezerwowe.
2.9. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład, wskazujący trasę przejazdu oraz czas odbioru uczniów mając na uwadze konieczność dowiezienia ich do placówki zgodnie z planem zajęć oraz możliwie najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży. Rozkład kursów Wykonawca przekaże do akceptacji Dyrektorowi Biura Oświaty w Grodzisku Mazowieckim.
2.10. Dane (adres zamieszkania, nr telefonów, data urodzenia, rodzaj niepełnosprawności)
dot. uczniów niepełnosprawnych i ich rodziców (opiekunów) ujęte będą w załączniku nr 1 do podpisanej umowy.
2.11. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu uczniów. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki, zdarzenia, jakiegokolwiek typu, w których wyniku nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi
je realizować zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia
6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. Zm.) oraz ustawą z dn. 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251
z późn. zm.).
2.12 Usługa musi być świadczona pojazdem posiadającym aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, a także wpis w dowodzie rejestracyjnym pojazdu o przeznaczeniu do przewozu osób niepełnosprawnych, przy czym Wykonawca zobowiązany na każde żądanie Zamawiającemu przedstawić mu powyższe dokumenty.
2.13 Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę:
2.13.1. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na wykonywaniu kierowaniem pojazdem o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
2.13.2.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę
lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2.12.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2.13.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym
w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody
w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 2.12.1) czynności
w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy
o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia
w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
2.13.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 7 pkt 3 Umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2.12.1) czynności.
2.13.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy”.
2.14 Wykonawca najpóźniej w pierwszym dniu świadczonej usługi będzie zobowiązany dostarczyć oświadczenia, że żadna z osób skierowanych do realizacji zamówienia nie figuruje w rejestrach, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. 2024 r. poz. 1802 z późn. zm.), tj. w Rejestrze z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajowości wobec małoletniego poniżej lat 15, wyda postanowienie
w wpisie w Rejestrze (Rejestr Państwowej Komisji) oraz że nie figuruje w Krajowym Rejestrze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert: przy założeniu , że 1%=1 pkt:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena oferty „C” 60%
2. Rok produkcji samochodu (WR) 40%
Sposób oceny ofert: ocenie ofert zostaną poddane wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu;
1. Punkty przyznane za kryterium: „CENA OFERTY” będą liczone wg następującego wzoru:
Legenda:
WC ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę
Cmin cena minimalna (z VAT) zaoferowana w przetargu z ofert niepodlegających odrzuceniu
Cx cena (z VAT) podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany
2. Punkty przyznane w ramach kryterium „ROK PRODUKCJI SAMOCHODU”. Punkty w ramach tego kryterium przyznawane będą
wg określonych poniżej zasad:
Lp. Rok produkcji samochodu Liczba punktów
1 2021 i powyżej 100
2 2020 90
3 2019 80
4 2018 70
5 2017 60
6 2016 50
7 2015 40
8 2014 30
9 2013 20
10 2012 10
Punktacja dla powyższego kryterium będzie liczona w sposób następujący:
Legenda:
WR ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ROK PRODUKCJI SAMOCHODU
RP suma punktów uzależniona od roku produkcji samochodu zaproponowanego przez Wykonawcę do realizacji danej części
zamówienia
RS liczba samochodów przewidywana dla danej części zamówienia
3. OGÓLNA ILOŚĆ PUNKTÓW zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Legenda:
P = WC+WR
P - ogólna ilość punktów przyznana ofercie
WC - ilość punktów przyznanych danej ofercie za CENĘ OFERTY
WR - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ROK PRODUKCJI SAMOCHODU
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji samochodu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu obejmują:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -
załącznik nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o
których mowa w ust. 6 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że:
a. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
9. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
10. Jeżeli w kraju, - dalej Rozdz. X SWZ pkt. 10
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jestzobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub
inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści formularza ofertowego (pkt 7) składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy określa Załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1165626
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-09 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dodatkowo wykluczy Wykonawcę, w stosunku do któregozachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie
następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 tejże ustawy.
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00370767/01 z dnia 2025-08-11
2025-