BZP: „Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. „Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie””
01.09.2025
2025/BZP 00400215/01
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. „Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@panschelm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://panschelm.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. „Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie””
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af4a3d2-2140-4718-9f3e-419f34f65cf4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047141/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Szkolenia dla pracowników dydaktycznych w ramach realizacji projektu pt. „Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie”,
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://panschelm.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://panschelm.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki;
https://umchelm.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”
zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia
hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3) rejestracja
Wykonawcy: rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym
(kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub - jeżeli użytkownik
nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie - konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin
roboczych.4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Za datę przekazania ofert,
dokumentów lub oświadczeń przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. Wykonawca może
zwrócić się do
Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez
opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu
elektronicznego, jako: 1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 2) dopuszcza się podpisanie
dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie
zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.Zamawiający określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min
2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający
określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc,
xls,ppt,docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz,gzip,7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Oferta sporządzona w formie elektronicznej powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. „Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie”
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. ustawy Pzp;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K-ZP.261.110.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie obejmuje zagadnienia związane z metodą Design Thinking, w tym poznanie jej etapów (empatyzowanie, definiowanie problemu, generowanie pomysłów, prototypowanie i testowanie), rozwijanie umiejętności skutecznej pracy zespołowej z wykorzystaniem synergii grupy, wykorzystywania kreatywnego myślenia i efektywnych technik pracy umysłowej, stosowania strategii rozwiązywania problemów oraz formułowania celów projektowych i planowania zadań w celu osiągnięcia zamierzonego efektu końcowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie obejmuje zagadnienia związane z rozwijaniem umiejętności prowadzenia procesu rozwiązywania problemów – od analizy sytuacji przez generowanie pomysłów do oceny i wdrożenia rozwiązań. Osłabianie blokad umysłowych, obniżających poziom kreatywnego myślenia. Wzbudzanie pozytywnego nastawienia do nieszablonowych rozwiązań – wyprowadzanie uczestników z marazmu/ schematycznego myślenia o swojej codziennej pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie obejmuje zapoznanie się z najskuteczniejszymi metodami i technikami aktywizującymi studentów podczas zajęć. Wykorzystywanie metody układanki eksperckiej z podziałem na role ekspertów, zastosowanie mapy pamięci, wykorzystanie gier dydaktycznych, symulacji, metaplanu, wykorzystanie metody projektu oraz sposobu hierarchizacji zadań, zasady pracy z grupą zadaniową.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie ma na celu podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w zakresie wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w pracy dydaktycznej. Obejmuje zapoznanie z narzędziami do tworzenia prezentacji multimedialnych, zasadami ich formalnego przygotowania oraz celowym doborem TIK do realizacji konkretnych celów edukacyjnych. Uczestnicy poznają również podstawy notowania graficznego (sketchnotingu) i uczą się łączyć prezentację multimedialną z elementami wizualnego myślenia, aby zwiększyć efektywność przekazu i zaangażowanie odbiorców.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dostosowane do potrzeb indywidualnych uczestników/uczestniczek, zajęcia w trybie ciągłym (konieczność dostosowania się do preferencji pracowników PANS w Chełmie).
Szkolenie obejmuje rozwój umiejętności miękkich w pracy e-dydaktyka, czym jest, a czym nie jest gamifikacja/grywalizacja, elementy gamifikacji w praktyce, elementy PBL, wybrane zagadnienia techniczne, projektowanie i prowadzenie wirtualnych projektów zespołowych, projektowanie i tworzenie kursów e-learningowych/MOOC, wybrane zagadnienia metodyczne, projektowanie i tworzenie kursów e-learningowych/MOOC, projektowanie efektywnej polityki oceniania zajęć w formule bleanded learning oraz e-learningowej, projektowanie scenariuszy zadań, kursów i zajęć online, wybrane zagadnienia produkcji materiałów graficznych i filmowych wspierających proces dydaktyczny, zarządzanie projektami edukacyjnymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla pracowników uczelni oraz innych organizacji, które w swojej działalności zajmują się rozpowszechnianiem wiedzy. Szkolenie obejmuje zagadnienia związane z rozwijaniem kompetencji medialnych i cyfrowych w kontekście edukacji oraz popularyzacji wiedzy, wykorzystywania mediów społecznościowych jako narzędzia wspierającego proces dydaktyczny oraz promocji nauki. Treści powinny skupiać się na praktycznych aspektach prowadzenia działań informacyjnych i wizerunkowych, w tym tworzeniu strategii działań organicznych, budowaniu zaangażowania odbiorców oraz planowaniu kampanii komunikacyjnych; analizie potencjału różnych platform społecznościowych, aspektach dostosowania przekazu do różnych grup docelowych oraz świadomego zarządzania swoją obecnością online w kontekście instytucji edukacyjnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie ma za zadanie wprowadzenie uczestników do zagadnień związanych z zieloną gospodarką, w tym przedstawienie teorii, aktualnych trendów oraz wyzwań i barier w procesie nauczania akademickiego. Program powinien obejmować także praktyczne aspekty zielonej gospodarki oraz jej zastosowanie w realizacji zajęć dydaktycznych, planowania procesów kształcenia dla studentów, uwzględniając kluczowe zagadnienia związane z zieloną gospodarką.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:4.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej;
W zakresie Części nr 1:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego(wykładowcami) posiadającymi:
a) wykształcenie wyższe oraz certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia;
b) doświadczenie zawodowe - min. 70 godzin – w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych (np. szkolenia, kursy, studia podyplomowe);
c) doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z osobami uczącymi się powyżej 18 r. życia; doświadczenie w realizacji szkoleń dla dorosłych w zakresie projektowania efektywnych, przemyślanych projektów edukacyjnych, stymulujących innowacyjność i pomysłowość w zespole, pracy metoda DT;
d) certyfikat potwierdzający kompetencje w zakresie Design Thinking;
Dopuszcza się równoważne środki dowodowe, w tym:
- inne certyfikaty potwierdzające zgodność z równoważnymi normami (np. PN-EN, EMAS),
- raporty z audytów niezależnych podmiotów,
- oświadczenia wykonawcy/wykładowcy, jeżeli nie miał on dostępu do certyfikatów lub możliwości ich uzyskania na czas – pod warunkiem udowodnienia, że oferowane środki spełniają wymagania.
e) znajomość metodologii DT (empatyzowanie, definiowanie problemu, generowanie pomysłów, prototypowanie, testowanie) oraz umiejętność moderowania procesów DT w instytucjach edukacyjnych lub biznesowych;
W zakresie Części nr 2:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi:
a) wykształcenie wyższe oraz certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia;
b) doświadczenie zawodowe - min. 70 godzin – w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych (np. szkolenia, kursy, studia podyplomowe);
c) doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z osobami uczącymi się powyżej 18 r. życia; doświadczenie w realizacji szkoleń dla dorosłych w zakresie planowania zadań by rozwijać twórczy potencjał odbiorców podczas rozwiązywania problemów.
d) doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń z zakresu kreatywności dla osób dorosłych (min. 60 godzin);
e) Certyfikat z zakresu kreatywności, innowacji lub coachingu kreatywnego;
Dopuszcza się równoważne środki dowodowe, w tym:
- inne certyfikaty potwierdzające zgodność z równoważnymi normami (np. PN-EN, EMAS),
- raporty z audytów niezależnych podmiotów,
- oświadczenia wykonawcy/wykładowcy, jeżeli nie miał on dostępu do certyfikatów lub możliwości ich uzyskania na czas – pod warunkiem udowodnienia, że oferowane środki spełniają wymagania.
f) znajomość technik rozwijania kreatywności (np. brainstorming, SCAMPER, mind mapping) oraz umiejętność pracy z grupami dorosłych, w tym nauczycielami i wykładowcami.
W zakresie Części nr 3:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi:
a) wykształcenie wyższe oraz certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia;
b) doświadczenie zawodowe - min. 70 godzin – w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych (np. szkolenia, kursy, studia podyplomowe).
c) doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z osobami uczącymi się powyżej 18 r. życia;
d) doświadczenie w realizacji szkoleń dla dorosłych w zakresie metod aktywnych w pracy wykładowcy akademickiego;
e) Certyfikat trenerski (np. TTT, Szkoła Trenerów Biznesu);
Dopuszcza się równoważne środki dowodowe, w tym:
- inne certyfikaty potwierdzające zgodność z równoważnymi normami (np. PN-EN, EMAS),
- raporty z audytów niezależnych podmiotów,
- oświadczenia wykonawcy/wykładowy, jeżeli nie miał on dostępu do certyfikatów lub możliwości ich uzyskania na czas – pod warunkiem udowodnienia, że oferowane środki spełniają wymagania.
f) znajomość narzędzi takich jak metaplan, jigsaw oraz umiejętność adaptacji metod do różnych dyscyplin naukowych.
W zakresie Części nr 4:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi:
a) wykształcenie wyższe oraz certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia;
b) doświadczenie zawodowe - min. 70 godzin – w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych (np. szkolenia, kursy, studia podyplomowe);
c) doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z osobami uczącymi się powyżej 18 r. życia;
d) doświadczenie w realizacji szkoleń dla dorosłych w zakresie sztuki tworzenia prezentacji multimedialnej z elementami sketchnotingu;
e) wykształcenie w dziedzinie grafiki, komunikacji wizualnej lub edukacji medialnej;
f) minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu prezentacji multimedialnych i sketchnotingu (łącznie min. 100 godzin),
g) znajomość narzędzi takich jak Canva, PowerPoint, Prezi oraz aplikacji do sketchnotingu.
h) umiejętność tworzenia notatek graficznych i przygotowywania materiałów wizualnych (portfolio mile widziane).
W zakresie Części nr 5:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi:
a) wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze pedagogiki, technologii informacyjnych lub e-learningu) oraz certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia;
b) doświadczenie zawodowe - min. 70 godzin – w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych (np. szkolenia, kursy, studia podyplomowe);
c) doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z osobami uczącymi się powyżej 18 r. życia; doświadczenie w realizacji szkoleń dla dorosłych w zakresie grywalizacji, narzędzi IT, nauczania problemowego (Problem Based Learning), blended Learning;
d) minimum 70 godzin doświadczenia w projektowaniu kursów z wykorzystaniem grywalizacji, PBL lub blended learning;
e) doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń z wykorzystaniem tych metod;
f) znajomość platform e-learningowych (Moodle, MS Teams) oraz narzędzi takich jak Kahoot!, Mentimeter.
W zakresie Części nr 6:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi:
a) wykształcenie wyższe (preferowane w dziedzinie dziennikarstwa, komunikacji, marketingu lub pedagogiki) oraz certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia;
b) doświadczenie zawodowe - min. 70 godzin – w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych (np. szkolenia, kursy, studia podyplomowe);
c) doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z osobami uczącymi się powyżej 18 r. życia;
d) doświadczenie w realizacji szkoleń dla dorosłych w zakresie promowania nauki oraz wykorzystania mediów społecznościowych w pogłębianiu wiedzy;
e) doświadczenie (minimum 70 godzin) w prowadzeniu szkoleń z zakresu mediów społecznościowych w edukacji;
f) doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń (min. 60 godzin) dotyczących strategii komunikacji w mediach społecznościowych;
g) znajomość algorytmów platform społecznościowych oraz umiejętność tworzenia strategii contentowych dla instytucji edukacyjnych.
W zakresie Części nr 7:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi:
a) wykształcenie wyższe (preferowane w dziedzinie ochrony środowiska, zrównoważonego rozwoju, prawa lub ESG) oraz certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia;
b) doświadczenie zawodowe - min. 2 lata – umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia;
c) doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z osobami uczącymi się powyżej 18 r. życia;
d) doświadczenie w realizacji szkoleń dla dorosłych w obszarze zielonej transformacji;
e) minimum 70 godzin doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu zielonej gospodarki lub zrównoważonego rozwoju;
f) doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń (min. 60 godzin) dotyczących wdrażania zasad zielonej transformacji;
g) znajomość polityk UE (np. Europejski Zielony Ład) oraz umiejętność przygotowywania praktycznych materiałów szkoleniowych.
4.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy).
4.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.4. Sposób wykazania warunku udziału w postępowaniu wskazano w Rozdziale 6 SWZ.