BZP: „Budowa placu zabaw w Bieździedzy na działce o nr ewid. 475/1”
01.09.2025
2025/BZP 00400539/01
GMINA KOŁACZYCE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa placu zabaw w Bieździedzy na działce o nr ewid. 475/1”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolaczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa placu zabaw w Bieździedzy na działce o nr ewid. 475/1”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a636d2e3-c60d-4f53-b3c4-a0bd98978635
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091734/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa placu zabaw w Bieździedzy na działce o nr ewid. 475/1
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,208596,a7c8e561d3aff2cd252a3315420caba5.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób komunikacji z Zamawiającym został określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IKM.271.1.15.2025.PH
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie placu zabaw przy budynku komunalnym w miejscowości Bieździedza na działce nr ew. 475/1.
W ramach inwestycji planuje się budowę placu zabaw przy budynku Szkoły Podstawowej na dz. nr ew. 475/1 w miejscowości Bieździedza. Projektowane ogrodzenie placu zabaw o wysokości 1,23m panelowe z dwoma furtkami o szerokości 1,20m.
Plac zabaw zaopatrzony w 2 podwójne huśtawki wahadłowe, 2 huśtawki wagowe, karuzelę, zjeżdżalnię, 4 bujaki, 2 kosze na śmieci, 4 ławki oraz regulamin placu zabaw (wszystkie urządzenia zabawowe i elementy małej architektury istniejące z odzysku ze zdemontowanych placów zabaw w Kołaczycach i Bieździedzy). Każde urządzenie placu zabaw posiada określoną przez producenta strefę bezpieczeństwa.
Powierzchnia terenu placu zabaw wykonana w części jako nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa wylewana (lub alternatywnie z płyt EDPM) oraz w części placu zabaw jako nawierzchnia trawiasta zabezpieczona obrzeżem betonowym. Rozdzielenie strefy trawiastej od poliuretanowej poprzez zastosowanie obrzeża SBR.
Projektuje się również utwardzenie dojścia do placu zabaw z kostki brukowej wraz z dodatkowym ogrodzeniem panelowym oddzielającym projektowany chodnik od terenu szkoły.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że:
• wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia (budowa, przebudowa placów zabaw, siłowni zewnętrznych i innych obiektów małej architektury) na kwotę brutto min 20 000,00 zł każda wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
• skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:
- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie do dnia 16.09.2025 r. do godz. 11:00 w wysokości: 2 000,00 zł2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Bank Spółdzielczy w Kołaczycach Nr 09 8626 0002 2001 0000 1515 0005. Terminem wniesienia wadium w formie pieniądza jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium zostaną dokonane zgodnie z art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.