BZP: Szkolenie i kursy dla uczniów w ramach projektu "Powiatowi Fachowcy"
01.09.2025
2025/BZP 00400576/01
Zarząd Powiatu Toruńskiego
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenie i kursy dla uczniów w ramach projektu "Powiatowi Fachowcy"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie i kursy dla uczniów w ramach projektu "Powiatowi Fachowcy"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a94f7d2c-57d5-4618-aa18-5c23b6eb027b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030600/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Organizacja i realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu “Powiatowi Fachowcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
,,Powiatowi Fachowcy’’ nr FEKP.08.16-IZ.00-0005/24, współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027, Działanie 08.16 Kształcenie zawodowe ZITy regionalne.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformy pod adresem:
https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski (np. o wyjaśnienie treści SWZ) lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę Przetargową, dostępną pod adresem: https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 67
ustawy Pzp oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
- Internet Explorer 10 i nowsze, Edge
- Google Chrome
- Mozilla Firefox
- Opera
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce: „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pan Jarosław Guttfeld za pośrednictwem Platformy zakupowej.
4. W korespondencji związanej z postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania określonym w SWZ, tj. ZP.272.1.17.2025.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Toruński.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiattorunski.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 1 ustawy.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs prawa jazdy kat. B (powiat golubsko-dobrzyński). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs prawa jazdy kat. B (powiat aleksandrowski). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs prawa jazdy kat. T. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs fotogrametria z drona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71355100-2 - Usługi fotogrametryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs bezzałogowych statków powietrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs spawanie metodą TIG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs spawania metodą MAG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs na uprawnienia SEP do 1kVA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs operator koparko-ładowarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs operator wózków jezdniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie „systemy prowadzenia maszyn". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie „systemy ISOBUS w rolnictwie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie „rolnictwo 4.0”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 60 punktów;
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 30 punktów
3) Klauzule społeczne - 10 punktów
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie warunki określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem CLP= C+D+KS
gdzie
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium Cena
D -liczba punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
KS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie Wykonawcy w kryterium klauzule społeczne
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Punkty w kryterium Cena (C) obliczane będą zgodnie z poniższym wzorem
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
Oferta może otrzymać w kryterium cena maksymalnie 60 punktów.
2) Punkty w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przyznawane indywidualnie dla wszystkich wskazanych wykładowców trenerów/instruktorów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) mniej niż 3 lata – oferta odrzucona,
b) 3 lata – 0 punktów,
c) 4 lata – 6 punktów,
d) 5 lat – 12 punktów,
e) 6 lat – 18 punktów,
f) 7 lat – 24 punktów,
g) 8 lat i więcej – 30 punktów.
Oferta może otrzymać w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 punktów.
3) Punkty w kryterium Klauzule społeczne
Oferta będzie punktowana w następujący sposób:
• brak zadeklarowanej niepełnosprawnej osoby do realizacji zamówienia - 0 pkt;
• jedna zadeklarowane niepełnosprawne osoby do realizacji zamówienia i więcej -10 pkt.
g) Wykonawca, który nie zaoferuje zatrudnienia ww. osoby/osób nie otrzyma punktów w niniejszym kryterium, jednak oferta nie będzie podlegała odrzuceniu.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt w zakresie kryterium dotyczącego ww. aspektu społecznego.
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 18 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli, Wykonawca posiada:
a) dla Części nr 1, 2 i 3,
posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.);
b) dla Części nr 4 i 5,
posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów (operatorów) szkolących Urzędu Lotnictwa Cywilnego;
c) dla Części nr 6 i 7,
posiada atest dla ośrodka szkolącego spawaczy lub jednorazową zgodę na przeprowadzenie szkolenia, wydane przez Sieć Badawczą. Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny, Centrum Spawalnictwa;
dla Części 8,
posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
d) dla Części nr 9,
posiada potwierdzenie uprawniające podmiot realizujący przedmiot zamówienia do przeprowadzenia szkoleń operatorów maszyn i urządzeń technicznych, wydane przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny,
e) dla Części nr 10,
posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
f) dla Części nr 11, 12 i 13,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi potwierdzoną za zgodność kopię stosowanego wpisu, zaświadczenia, atestu, potwierdzenia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga aby w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
a) Wykonawca dysponował kadrą (wykładowcami/instruktorami/trenerami) przewidzianą do prowadzenia kursów/szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia, posiadającą wiedzę, umiejętności i uprawnienia zgodne z odpowiednimi przepisami/wytycznymi w szczególności:
• dla Części 1 – co najmniej 2 osobami do prowadzenia zajęć teoretycznych (wykładowcami) oraz co najmniej 4 osobami do prowadzenia zajęć praktycznych (instruktorzy nauki jazdy).
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła jednocześnie rolę wykładowcy oraz instruktora nauki jazdy, pod warunkiem posiadania wymaganych kwalifikacji do obu funkcji,
• dla części 2 – co najmniej 1 osobą do prowadzenia zajęć teoretycznych (wykładowca) oraz co najmniej 1 osobą do prowadzenia zajęć praktycznych (instruktor nauki jazdy).
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła jednocześnie rolę wykładowcy oraz instruktora nauki jazdy, pod warunkiem posiadania wymaganych kwalifikacji do obu funkcji.
• dla części 3 – co najmniej 1 osobą do prowadzenia zajęć teoretycznych (wykładowca) oraz co najmniej 2 osobami do prowadzenia zajęć praktycznych (instruktorzy nauki jazdy).
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła jednocześnie rolę wykładowcy oraz instruktora nauki jazdy, pod warunkiem posiadania wymaganych kwalifikacji do obu funkcji.
• dla części 4, 5 – co najmniej 1 osobą do prowadzenia kursu.
• dla części 6, 7 – co najmniej 1 osobą do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz co najmniej 1 osobą do prowadzenia zajęć praktycznych.
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła jednocześnie rolę wykładowcy oraz instruktora, pod warunkiem posiadania wymaganych kwalifikacji do obu funkcji.
• dla części 8 – co najmniej 1 osobą do prowadzenia kursu.
• dla części 9, 10 – co najmniej 1 osobą do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz co najmniej 1 osobą do prowadzenia zajęć praktycznych.
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła jednocześnie rolę wykładowcy oraz instruktora, pod warunkiem posiadania wymaganych kwalifikacji do obu funkcji.
• dla części 11, 12, 13 – co najmniej 1 osobą do prowadzenia szkoleń.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał co najmniej trzyletnie doświadczenie w realizacji kursów lub szkoleń odpowiadających tematyce danej części zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i przedłoży wymagane w Załączniku nr 8 do SWZ informacje (podmiotowy środek dowodowy).
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w SWZ według zasady spełnia/nie spełnia.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które czynności wykonają poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winni złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale 25 ust. 1 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy podmiotowy środek dowodowy składa każdy z Wykonawców odrębnie.
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, że nie zawarł z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenia konkurencji oraz nie przynależy do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 1c do SWZ;
c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 2 i pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy podmiotowy środek dowodowy składa każdy z Wykonawców odrębnie.
b) Wykaz wykładowców/trenerów/instruktorów - Załącznik nr 8 do SWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w Załączniku nr 8 osoby posiadają odpowiednie wykształcenie/uprawnienia/certyfikaty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej). W przypadku sumowania doświadczenia i uprawnień, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – Załącznik nr 5 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający go żąda.
5. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców.
6. Składając ofertę wspólnie (art. 58 Pzp) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy wpisać ich dane z zaznaczeniem słowa np. „konsorcjum”, tak aby z treści tego zapisu jednoznacznie wynikało, kto składa ofertę.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w Rozdziale 25 pkt 1 do SWZ (Załącznik 1a i 1b) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy, zawierają wszystkie postanowienia, które zostaną uwzględnione w umowie w sprawie zamówienia publicznego i określone zostały w Załączniku nr 4 do SWZ.2. Zamawiający i Wykonawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani są współdziałać przy wykonaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w celu należytej realizacji umowy.
3. Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych art. 455 ust. 2 ustawy.
5. Warunki zmian umowy zostały opisane przez Zamawiającego w projektowanych postanowieniach umowy w § 12, stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.
6. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.