BZP: Remont budynku Urzędu Miasta i Gminy Wronki wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
03.09.2025
2025/BZP 00403365/01
GMINA WRONKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont budynku Urzędu Miasta i Gminy Wronki wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.4.2.) Miejscowość: Wronki
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403365
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00398122
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
1) Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 2,0% wynagrodzenia w złotych brutto, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.
2) Wypłata zaliczki nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej i doręczonej przez Wykonawcę faktury zaliczkowej, w terminie 30 dni od dnia jej doręczenia, na rachunek bankowy wskazany w fakturze.
Szczegółowe informacje znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
Po zmianie:
1) Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 35,89% wynagrodzenia w złotych brutto, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.
2) Wypłata zaliczki nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej i doręczonej przez Wykonawcę faktury zaliczkowej, w terminie 30 dni od dnia jej doręczenia, na rachunek bankowy wskazany w fakturze.
Szczegółowe informacje znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-15 08:00
Po zmianie:
2025-09-17 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-15 08:15
Po zmianie:
2025-09-17 08:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-14
Po zmianie:
2025-10-16