BZP: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych i gminnych w Radlinie masą mineralno-asfaltową na gorąco i inne roboty bieżącego utrzymania dróg z podziałem na 2 części
04.09.2025
2025/BZP 00406762/01
Miasto Radlin
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych i gminnych w Radlinie masą mineralno-asfaltową na gorąco i inne roboty bieżącego utrzymania dróg z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radlin
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Rymera 15
1.5.2.) Miejscowość: Radlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4590221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych i gminnych w Radlinie masą mineralno-asfaltową na gorąco i inne roboty bieżącego utrzymania dróg z podziałem na 2 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b509a021-651c-452d-b89c-11badb1c4beb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037879/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych i gminnych w Radlinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11677873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja
między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Uwaga! Wykonawca niezalogowany korzystający z “Wyślij wiadomość zamawiającego”, po kliknięciu przycisku Wyślij, otrzyma na
adres mailowy, podany w polu Twój adres e-mail, wiadomość mailową zawierającą kod uwierzytelniający. Kod należy wpisać w polu
Kod Uwierzytelniający, a następnie potwierdzić przyciskiem Wyślij. Następnie Wykonawca otrzyma potwierdzenie wysłania
wiadomości. Kod uwierzytelniający jest aktywny przez 30 minut od wygenerowania lub do momentu wygenerowania kolejnego kodu.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
4. 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
5. 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
6. 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
7. 4) włączona obsługa JavaScript,
8. 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
9. 6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Szczegóły w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta Radlin jest
Burmistrz Radlina (ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin). Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00356575/01 z dnia 2025-08-01
2025-08-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Szczegółowe informacje dot. zasad przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie internetowej Miasta Radlin pod
adresem https://radlin.pl/zpdo, na tablicach informacyjnych
wywieszonych w jednostce oraz w formie udostępnianych na życzenie wydruków. Inspektorem ochrony danych osobowych w
Urzędzie Miasta Radlin jest Pan Andrzej Hajm kontakt: adres e-mail iod@radlin.pl , telefon 32 4590 235. Informacje na temat
obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Radlinie procedur dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań
następczych:
Informacje na temat obowiązującej w Urzędzie Miejskim w Radlinie wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i
podejmowania działań następczych dostępne są pod linkiem: https://miasto.radlin.pl/ochrona-sygnalistow/
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.32.GKE.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 48780,48 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
Więcej informacji w SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca poda cenę ofertową na formularzu oferty, zgodnie z załącznikami nr 3.1. oraz 3.2. do SWZ.
Podana cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia w tym: wyceniony przedmiar robót, zawierający poza głównym opisem pozycji koszty dojazdu i zakwaterowania, koszty mediów na czas budowy, koszty ogólnych ryzyk i obciążeń, koszty wszelkich obowiązków wymienionych w przedmiarze lub z niego wynikających, rozłożonych na wszystkie ceny jednostkowe pozycji przedmiaru. Cenę ofertową dotyczącą remontu cząstkowego należy obliczyć w tabelce zamieszczonej w formularzu oferty, jako koszt wbudowania wskazanej ilości [w Mg] masy mineralno - asfaltowej na gorąco - standard II, zgodnie ze specyfikacją techniczną z uwzględnieniem wszelkich prac towarzyszących, koniecznych do wykonania usługi, np. wywóz rumoszu z utylizacją, transport destruktu, transport masy, badanie próbek, oznakowanie robót itp., naprawę wskazanej ilości [w mb] spękań, regulację wskazanej ilości [w szt] krat i włazów, ferowanie korekcyjne [w m2]), wskazanej ilości [w mb] krawężnika do przełożenia (z wymianą lub bez), wskazanej ilości [w m3] kruszywa do wyrównania podbudowy oraz wskazanej ilości [w m2] nawierzchni z kostki do przełożenia (z wymianą lub bez), odnowienie oznakowania poziomego. Obliczając cenę brutto, do ceny netto należy doliczyć podatek VAT. Tak wyliczone wartości stanowią wartość zamówienia.
Pozycje, przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie (nie wypełnione, przez Wykonawcę pozycje przedmiaru) nie będą dodatkowo opłacone po wykonaniu prac, gdyż Zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w przedmiarze. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie również inne koszty określone w ust. 2 niniejszego rozdziału.
Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich (PLN), do drugiego miejsca po przecinku, oraz w formie pisemnej. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością oferty określonej liczbowo i słownie, Zamawiający uzna za prawidłowo podaną wartość napisaną słownie.
Faktyczna wartość wykonanych prac zostanie określona jako iloczyn ton wbudowanej masy, wynikającej z obmiaru oraz ofertowej ceny jednostkowej za wbudowanie 1 Mg masy mineralno-asfaltowej na gorąco standard II, uszczelnionych metrów bieżących spękań, sztuk wyregulowanych krat i włazów, metrów bieżących przełożonego krawężnika, metrów sześciennych kruszywa do wyrównania podbudowy oraz metrów kwadratowych przełożonej nawierzchni z kostki.
Zamawiający przewiduje 30-dniowy termin płatności faktur,
a) dla części I: wystawienie maksimum 2 faktur po wykonanym zakresie robót dla dróg powiatowych,
b) dla części II: wystawienie maksimum 2 faktur, po wykonanym zakresie robót dla dróg gminnych,
c) faktura końcowa zostanie wystawiona po dokonaniu odbioru końcowego.
Wykonawca, składając ofertę, w formularzu oferty, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując:
1) nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
2) wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
3) stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
Zamawiający będzie się rozliczał z Wykonawcą tylko wyłącznie w walucie polskiej PLN, nie dopuszcza rozliczenia w walutach obcych.
Wywozu i utylizacji odpadów zgodnie z przepisami wynikającymi z Ustawy o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587) oraz Ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1717), Wykonawca jest zobowiązany dokonywać na własny koszt, ujęty w wartości przedłożonej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium okresu gwarancji KG
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium okresu przystąpienia do wykonania zlecenia (dyspozycyjność) KU
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
Więcej szczegółów w SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca poda cenę ofertową na formularzu oferty, zgodnie z załącznikami nr 3.1. oraz 3.2. do SWZ.
Podana cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia w tym: wyceniony przedmiar robót, zawierający poza głównym opisem pozycji koszty dojazdu i zakwaterowania, koszty mediów na czas budowy, koszty ogólnych ryzyk i obciążeń, koszty wszelkich obowiązków wymienionych w przedmiarze lub z niego wynikających, rozłożonych na wszystkie ceny jednostkowe pozycji przedmiaru. Cenę ofertową dotyczącą remontu cząstkowego należy obliczyć w tabelce zamieszczonej w formularzu oferty, jako koszt wbudowania wskazanej ilości [w Mg] masy mineralno - asfaltowej na gorąco - standard II, zgodnie ze specyfikacją techniczną z uwzględnieniem wszelkich prac towarzyszących, koniecznych do wykonania usługi, np. wywóz rumoszu z utylizacją, transport destruktu, transport masy, badanie próbek, oznakowanie robót itp., naprawę wskazanej ilości [w mb] spękań, regulację wskazanej ilości [w szt] krat i włazów, ferowanie korekcyjne [w m2]), wskazanej ilości [w mb] krawężnika do przełożenia (z wymianą lub bez), wskazanej ilości [w m3] kruszywa do wyrównania podbudowy oraz wskazanej ilości [w m2] nawierzchni z kostki do przełożenia (z wymianą lub bez), odnowienie oznakowania poziomego. Obliczając cenę brutto, do ceny netto należy doliczyć podatek VAT. Tak wyliczone wartości stanowią wartość zamówienia.
Pozycje, przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie (nie wypełnione, przez Wykonawcę pozycje przedmiaru) nie będą dodatkowo opłacone po wykonaniu prac, gdyż Zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w przedmiarze. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie również inne koszty określone w ust. 2 niniejszego rozdziału.
Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich (PLN), do drugiego miejsca po przecinku, oraz w formie pisemnej. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością oferty określonej liczbowo i słownie, Zamawiający uzna za prawidłowo podaną wartość napisaną słownie.
Faktyczna wartość wykonanych prac zostanie określona jako iloczyn ton wbudowanej masy, wynikającej z obmiaru oraz ofertowej ceny jednostkowej za wbudowanie 1 Mg masy mineralno-asfaltowej na gorąco standard II, uszczelnionych metrów bieżących spękań, sztuk wyregulowanych krat i włazów, metrów bieżących przełożonego krawężnika, metrów sześciennych kruszywa do wyrównania podbudowy oraz metrów kwadratowych przełożonej nawierzchni z kostki.
Zamawiający przewiduje 30-dniowy termin płatności faktur,
a) dla części I: wystawienie maksimum 2 faktur po wykonanym zakresie robót dla dróg powiatowych,
b) dla części II: wystawienie maksimum 2 faktur, po wykonanym zakresie robót dla dróg gminnych,
c) faktura końcowa zostanie wystawiona po dokonaniu odbioru końcowego.
Wykonawca, składając ofertę, w formularzu oferty, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując:
1) nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
2) wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
3) stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
Zamawiający będzie się rozliczał z Wykonawcą tylko wyłącznie w walucie polskiej PLN, nie dopuszcza rozliczenia w walutach obcych.
Wywozu i utylizacji odpadów zgodnie z przepisami wynikającymi z Ustawy o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587) oraz Ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1717), Wykonawca jest zobowiązany dokonywać na własny koszt, ujęty w wartości przedłożonej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium okresu gwarancji KG
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium okresu przystąpienia do wykonania zlecenia (dyspozycyjność) KU
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Posiadanie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
Część I: 30 000,00 zł;
Część II: 30 000,00 zł.
4) Zdolność techniczna:
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznej dróg o wartości:
Część I: 30 000,00 zł każde
Część II: 30 000,00 zł każde.
5) Zdolność zawodowa:
Część I i II:
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia i posiadającej co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy
aktualne na dzień złożenia oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załączniki nr 4.1 i 4.2 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadanie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Dokument potwierdzający spełnienia warunku: nie dotyczy.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:
Dokument potwierdzający spełnienia warunku: nie dotyczy.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Dokument potwierdzający spełnianie warunku:
Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4) Zdolność techniczna:
Dokumenty potwierdzający spełnienia warunku:
a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - załączniki nr 5.1 oraz 5.2 do SWZ, oraz,
b) dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5) Zdolność zawodowa:
Dokument potwierdzający spełnienia warunku:
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załączniki nr 6.1 oraz 6.2 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - załączniki nr 3.1.b oraz 3.2.b do SWZ),2) informacje potwierdzające zasadność zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa (załączniki nr 3.1.c oraz 3.2.c do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszym rozdziale SWZ.Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika/lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa odrębnie oświadczenie na potwierdzenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.