BZP: Rozbudowa odwodnienia ul. Basztowa na dz. nr 32 ,48, 50 w m. Wielka Wieś, gm. Wielka Wieś
04.09.2025
2025/BZP 00407266/01
Gmina Wielka Wieś
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa odwodnienia ul. Basztowa na dz. nr 32 ,48, 50 w m. Wielka Wieś, gm. Wielka Wieś
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Wieś
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wspólnoty 1
1.5.2.) Miejscowość: Szyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzton@wielka-wies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wielka-wies.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa odwodnienia ul. Basztowa na dz. nr 32 ,48, 50 w m. Wielka Wieś, gm. Wielka Wieś
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43a3b87a-1d20-4c93-8a62-edd858843b7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039699/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Wykonanie remontu/modernizacji odwodnień dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43a3b87a-1d20-4c93-8a62-edd858843b7e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy .
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wielka Wieś, pl. Wspólnoty 1,tel.12 419-17-01 e-mail: ug.@wielka-wies.pl
2.W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Michał Skowron, e-mail: skarbnik.audyt@onet.pl.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4.Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5.Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów, w szczególności z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z inwestycją pn: „Rozbudowa odwodnienia ul. Basztowa na dz. nr 32 ,48, 50 w m. Wielka Wieś, gm. Wielka Wieś”
1.1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym na długości 270m.
b) Ścinanie drzew o średnicy 56-75cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny – 10szt.
c) Karczowanie krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem pozostałości – 0,003ha.
d) Zdjęcie warstwy humusu o średniej grubości 10cm o objętości 15,4m3.
e) Rozebranie nawierzchni z kruszywa, grubość nawierzchni 40cm z wywiezieniem materiału z rozbiórki o powierzchni 327m2.
f) Rozebranie nawierzchni z betonu cementowego gr 15cm z wywiezieniem materiału z rozbiórki o powierzchni 8,5m2.
g) Rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych o średnicy ø40-60cm z uprzednim odkopaniem przepustów oraz wywiezieniem materiału z rozbiórki o długości 8,5m.
h) Rozebranie ścianek czołowych i ław fundamentowych z betonu dla przepustów z wywiezieniem materiału z rozbiórki – 2szt.
i) Rozbiórka krat deszczowych o długości 20m.
j) Rozbiórka włazów studni rewizyjnych – 5szt.
k) Ułożenie nowych włazów żeliwnych klasy D400 na studniach rewizyjnych wraz z ewentualną regulacją wysokościową studni – 5szt.
l) Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. I-VI z transportem urobku o objętości 772m3.
m) Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o średnicy 40cm i długości 210m.
n) Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1,0m wraz z wykonaniem podbudowy z betonu C16/20 gr. 20cm z włazem typu ciężkiego D400 – 8szt.
o) Wykonanie zasypki piaskowej rur kanalizacyjnych i studni rewizyjnych wraz z zagęszczeniem o objętości 200m3.
p) Zasypanie wykopu pod kanalizację gruntem piaszczystym o objętości 335m3.
q) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm o powierzchni 347m2.
r) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31.5 grubości do 15cm po zagęszczeniu – pobocze o powierzchni 29m2.
s) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31.5 grubości do 20cm po zagęszczeniu - jezdnia i zjazd o łącznej powierzchni 347m2.
t) Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości warstwy ziemi urodzajnej (humusu) 10cm z dowozem ziemi urodzajnej o powierzchni 27m2.
u) Ułożenie koryta betonowego z elementów prefabrykowanych o szerokości 50cm i głębokości 50cm w poprzek jezdni na ławie z betonowej C16/20 o wymiarach ławy 0,7*0,2m wraz z podłączeniem do kanalizacji deszczowej – długość 20m.
v) Ułożenie kraty przejazdowej (rusztu stalowego) ocynkowanej grubość 5cm z podporami na betonowym korytku prefabrykowanym wraz z przymocowaniem kraty do korytka betonowego – długość 20m.
w) Umocnienie dna oraz skarp rowów narzutem kamiennym wielkogabarytowym o frakcji powyżej 200mm, układanym na betonie, szczeliny wypełnione betonem o powierzchni 144m2.
x) Wykonanie przepustów z rur PEHD w ciągu rowu Ø100cm układanym na ławie z betonu C16/20 gr. 20cm o wymiarach ławy 1,2x0,2m wraz z wykonaniem wykopu, zasypki i odtworzeniem istniejącej konstrukcji nad przepustem – długość 17m.
y) Wykonanie ścianek czołowych dla przepustów o średnicy 100cm z betonu C25/30 o szerokości 25cm z użyciem deskowania, ścianki zbrojone dwoma rzędami siatki stalowej żebrowanej (A-III) fi 10mm co 20cm na podsypce piaskowej gr. 10cm, izolowane warstwą bitumiczną na zimno – 2szt.
z) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego podczas realizacji inwestycji.
aa) Przestawienie garażu wraz z rozebraniem istniejącego oraz wykonaniem nowego fundamentu z betonu klasy C16/20.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP do równowartości 25 % zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 PZP dotyczących:1) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty polegające na wykonaniu odwodnienia o wartości 100.000,00 zł brutto każda (sto tysięcy złotych brutto).
- Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum:
- 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej.