BZP: Budowa obiektu sportowo- rekreacyjnego w Starej Krępie
04.09.2025
2025/BZP 00407488/01
GMINA PRZASNYSZ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa obiektu sportowo- rekreacyjnego w Starej Krępie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZASNYSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Stanisława Kostki 5
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48297522709
1.5.8.) Numer faksu: +48297522709
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugprzasnysz@przasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa obiektu sportowo- rekreacyjnego w Starej Krępie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d89059ef-a6ee-48f1-afe5-b584c70cf929
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066147/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa obiektu sportowo- rekreacyjnego w Starej Krępie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d89059ef-a6ee-48f1-afe5-b584c70cf9293.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d89059ef-a6ee-48f1-afe5-b584c70cf929
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-d89059ef-a6ee-48f1-afe5-b584c70cf929
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej musi być zgodny z rozp.PRM z 30 grudnia 2020 r. w spr. sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozp.PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozp.RM z dnia 22 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (…) przekazuje się jako załączniki. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp.PRM wymagań dla dok. Elektron., przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach rozp.PRM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności i przekazuje się jako załącznik lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości Jeżeli dok. elektroniczne, przekazywane przy użyciu śr.kom. elektron., zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” Kom. w post. z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą pzp lub rozporządzeniem PRM w sprawie wymagań dla dok. elektronicznych opatrzone KPE, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w post. „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia (Dz.U. 2024.773 z póz zm).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@przasnysz.pl (nie dotyczy składania ofert).
Dodatkowo na stronie BIP zamawiającego jest udostępniony link do dokumentów zamówienia umieszczonych na Platformie e-Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO reguluje Klauzula Informacyjna stanowiąca załącznik do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO reguluje Klauzula Informacyjna stanowiąca załącznik do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271. 14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego zlokalizowanego w miejscowości Stara Krępa poprzez budowę placu zabaw dla dzieci. zakres obejmuje: 1) Wykonanie robót ogólnobudowlanych: Wyznaczenie terenu inwestycji na istniejącym terenie zielonym (boisku), przygotowanie nawierzchni bezpiecznej: skoszenie trawy,
Ułożenie mat gumowych przerostowych wraz z połączeniem mat systemowymi łącznikami z tworzywa sztucznego.
Dostawa i montaż na betonowym fundamencie urządzeń na obiekcie: zestaw gimnastyczny czworokąt (urządzenie wolnostojące o długości 4,85 mb), poligon, ścieżka zdrowia (system gimnastyczny, wolnostojący o długości około 19,45 mb), modułowy zestaw sportowy- urządzenie wolnostojące o długości 5,95 mb.
2) helikopter na sprężynach- urządzenie wolnostojące, długość urządzenia 2,00 mb, tablica metalowa z regulaminem, montaż ławek parkowych, miejscowe uzupełnienie trawy po wykonanych robotach.
3) Wykonanie usługi zaprojektowania, wykonania, dostawy i montażu tablicy informacyjnej w celu spełnienia obowiązku informacyjno- promocyjnego wynikającego z umowy o udzielenie pomocy finansowej.4) Udzielenie gwarancji jakości
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie prowadzona za pomocą metody punktowej, gdzie kryteria mają przypisaną wagę procentową, a suma punktów decyduje o końcowej ocenie oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w przepisie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1) zdolności występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
w przedmiotowym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
w przedmiotowym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
4) zdolności technicznej lub zawodowej: w zakresie doświadczenia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie/ przebudowie obiektu sportowo- rekreacyjnego: obejmującego co najmniej roboty w zakresie przygotowania ternu pod budowę lub/ i roboty ziemne oraz roboty w zakresie kształtowania placów zabaw (dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych lub sportowych (np. placów zabaw, siłowni zewnętrznych, ścieżek zdrowia, zestawów zabawowych), o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każde, potwierdzonych referencjami lub protokołami odbioru końcowego. 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, wobec których zachodzi okoliczność, o której mowa w przepisie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz wobec których zachodzi okoliczność, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty (wstępne) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie (wstępne) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym odpowiednio w rozdziale VIII oraz VII SWZ. 2) Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie/Podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII SWZ (Załącznik nr 6 do swz) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców. W przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów podmiotu udostępniającego, oświadczenie składa również podmiot udostępniający. 1. Zgodnie a zgodnie z art. 118 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej lub wykształcenia lub kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te uczestniczą w realizacji zamówienia, wykonają roboty budowlane, dostawy, usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, uczestniczy w realizacji zamówienia, uczestniczy w realizacji robót budowlanych lub usług lub dostaw, których wskazane zdolności dotyczą. Szczegóły warunków udziału w zamówieniu i dokumentów potwierdzających niepodleganiu wykluczeniu reguluje specyfikacja warunków zamówienia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie/Podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców. W przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów podmiotu udostępniającego, oświadczenie składa również podmiot udostępniający. 2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 1. Szczegóły warunków udziału w zamówieniu i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w zamówieniu reguluje specyfikacja warunków zamówienia
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
15. Do oferty należy dołączyć:1) Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SWZ)
2) Kosztorys ofertowy Branża ogólnobudowlana (Załącznik nr 3 do SWZ)
3) Kosztorys ofertowy Tablica informacyjna (Załącznik nr 3a do SWZ)
4) Tabelę elementów zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ)
5) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
6) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 15.5) wykonawca składa wraz z ofertą Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
7) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
8) Oświadczenie Wykonawcy (wstępne) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp (Załącznik nr 5 do SWZ). Oświadczenie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa Rozdziale VII [Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia]
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.
W przypadku polegania przez wykonawcę na zasobach innego podmiotu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa również podmiot, na zasobach którego wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w zamówieniu każdy z Wykonawców
9) Oświadczenie Wykonawcy (wstępne) dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp (Załącznik nr 5a do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia na okoliczność przesłanek o których mowa w Rozdziel VIII [Podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia]. W przypadku polegania przez wykonawcę na zasobach innego podmiotu oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania składa również podmiot, na zasobach którego wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w zamówieniu każdy z Wykonawców
10) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 5b do swz) o ile dotyczy. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczy oferty składanej przez Wykonawcę, który powołuje się na zasoby innego podmiotu (np. jego doświadczenie, personel, zdolności techniczne lub finansowe), aby wykazać spełnienie warunków udziału. Zobowiązanie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Brak złożenia tego zobowiązania wraz z ofertą skutkuje odrzuceniem oferty — bez względu na inne spełnione warunki. To dokument formalny, który potwierdza realność deklarowanych zasobów.
11) Wykaz rozwiązań równoważnych – jeśli dotyczy
9. Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę polisy ubezpieczeniowej na kwotę co najmniej 200.000,00 PLN. Wymagania dla polisy określa § 4 ust. 1 pkt 17 Umowy
10. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił kierowanie robotami objętymi umową przez osobę posiadającą uprawnienia budowalne w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w ograniczonym zakresie. Szczegóły reguluje umowa w §4 ust. 2 Umowy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia lub wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. W przypadku przestojów lub opóźnień w realizacji przedmiotu Umowy, wywołanych:1) prowadzonymi równolegle, a dotyczącymi przedmiotu umowy, pracami budowlanymi lub montażowymi przez inne podmioty lub
2) przyczynami niezależnymi od stron Umowy bądź zależnymi wyłącznie
od Zamawiającego, w tym w szczególności:
a) brakami lub wadami dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile braki lub wady zostaną potwierdzone przez zamawiającego,
b) opóźnieniami zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych,
c) zawieszeniem robót przez zamawiającego
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, określonego w § 2 ust. 2 Umowy, odpowiednio o okres opóźnienia spowodowanego jedną z przyczyn wskazanych w pkt 1) i 2).
szczegóły zmian reguluje par. 14 Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pomocą Platformy e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-19 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
2. Przedsięwzięcie pn. „Budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w Starej Krępie” finansowane jest ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego oraz Gminy Przasnysz.3. Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej „Mazowsze dla sportu” - edycja 2025 na podstawie Umowy Nr W/UMWM-UU/UM/ES/6152/2025 o udzielenie pomocy finansowej z dnia 14 sierpnia 2025 r.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy pzp.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
3. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy/ów, wskazuje w ofercie, jaka część (zakres zamówienia) zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom oraz podaje nazwę ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Należy w tym celu wypełnić Formularz ofertowy w pkt 8.
4. Szczegółowe zasady powierzania wykonania części zamówienia podwykonawcom regulują zapisy projektowanych postanowień umowy (§ 10 projektowanych postanowień umowy)