BZP: „Remont lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Piłsudskiego 81, i remont lokalu mieszkalnego nr 4 wraz z remontem stropu pod lokalem w budynku przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu”
05.09.2025
2025/BZP 00408443/01
Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Piłsudskiego 81, i remont lokalu mieszkalnego nr 4 wraz z remontem stropu pod lokalem w budynku przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891337815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Andersa 48
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzbwalbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Piłsudskiego 81, i remont lokalu mieszkalnego nr 4 wraz z remontem stropu pod lokalem w budynku przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-079cf069-d57b-467c-afb7-3f4a4c43e946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,208996,027b124f9aee2730cd1b6f216da32872.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html)
Złożenie oferty na w/w Platformie nie wymaga rejestracji.
Pozostałe zapisy zgodnie z SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Wałbrzych:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26 Opera 18
b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11
d) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Pozostałe zapisy zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: T-8/ 36 /2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 – remont lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 81 w Wałbrzychu w systemie „zaprojektuj-wybuduj“, w ramach którego należy wykonać uzgodnioną z Zamawiającym koncepcję, a następnie na jej podstawie sporządzić dokumentację projektową, następnie uzyskanie przez Wykonawce w imieniu Zamawiajacego wszelkich, zgód, uzgodnień i decyji pozwalających na prawidłową realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i innymi przepisami.
W przypadku, gdy zakres prac remontowych w lokalu nie wymaga ani pozwolenia na budowę, ani zgłoszenia stosownemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej, dokumentacja projektowa powinna posiadać stosowne oświadczenie osoby uprawnionej.
Natępnie, Wykonawca zrealizuje roboty budowlane na podstawie sporządzonej przez siebie dokumentacji.
Niniejsze Zadanie zostało podzielone na dwa następujące Etapy:
Etap I:
1) sporządzenie koncepcji - obejmuje:
a) wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej - 1 egz. wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej
2) sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania remontu lokalu mieszkalnego, zawierającą:
a) kompletny projekt budowlany wielobranżowy – 4 egz. wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej,
b) wykonanie wszelkich czynności formalno-prawnych celem przygotowania, złożenia i uzyskania w imieniu Zamawiającego wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, lub zgłoszenia budowy, lub wykonania robót budowlanych zgodnie z art. 30 Ustawy Prawo budowlane (w tym uzyskanie opinii konserwatora zabytków),
c) wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż – 3 egz.,
d) przedmiarów robót – 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej (*pdf, *ath, *xls) dotyczących remontu mieszkania;
e) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.,
3) prowadzenie nadzoru autorskiego w ramach zadania będącego przedmiotem niniejszej Umowy.
Wszystkie prace zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi opis przedmiotu zamówienia, muszą zostać uwzględnione w koncepcji i dokumentacji projektowej.
Etap II – w ramach niniejszego etapu Wykonawca wykona roboty budowlane w zakresie zaprojektowanego remontu lokalu mieszkalnego.
2) Zadanie nr 2 – remont lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku zlokalizowanym przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu wraz z remontem stropu pod lokalem, w ramach którego należy wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, tj.:
• Projekt architektoniczno-budowlany: Remont budynku wielorodzinnego w Wałbrzychu (58-303) ul. Niepodległości 175 ;
• Projekt techniczny architektura i konstrukcja: Remont budynku wielorodzinnego w Wałbrzychu (58-303) ul. Niepodległości 175 ;
• Projekt techniczny – instalacje elektryczne: Remont budynku wielorodzinnego w Wałbrzychu (58-303) ul. Niepodległości 175 ;
• Projekt techniczny – instalacje elektryczne: Remont budynku wielorodzinnego w Wałbrzychu (58-303) ul. Niepodległości 175 ;
• Projekt architektoniczno-budowlany na wymianę stropu piwnicznego drewnianego pod lokalem mieszkalnym nr 4 w budynku przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu;
• Projekt techniczny na wymianę stropu piwnicznego drewnianego pod lokalem mieszkalnym nr 4 w budynku przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu;
• Specyfikacja techniczno-materiałowa oraz wykonania o odbioru robót związanych z wymianą stropu piwnicznego drewnianego pod lokalem mieszkalnym nr 4 w budynku przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu.
Inne:
• Decyzja Prezydenta Miasta Wałbrzycha nr 83/2024 z dnia 11.04.2024r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na remont budynku wielorodzinnego przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu (dz. nr. 33/1, 33/2, 24/2 obręb Podgórze nr 39), pismo nr BAB.6740.1.84.2024;
• Zaświadczenie z dnia 13.06.2024 o ostateczności decyzji pozwolenia na budowę nr 83/2024 z dnia 11.04.2024r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na remont budynku wielorodzinnego przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu (dz. nr. 33/1, 33/2, 24/2 obręb Podgórze nr 39), pismo nr BAB.6740.1.84.2024;
• Opinia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu z dnia 7 marca 2024 roku – pismo nr W/N.5183.622.2024.MT;
• Warunki przyłączenia do sieci nr WP/038616/2024/O04R01 wydane przez Tauron Dystrybucja S.A. w dniu 15.04.2024;
• Decyzja Prezydenta Miasta Wałbrzycha nr 146/2023 z dnia 11.05.2023r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wymianę stropu drewnianego pod lokalem mieszkalnym nr 4 w budynku przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu (dz. nr. 33/1 obręb Podgórze nr 39), pismo nr BAB.6740.1.139.2023;
• Zaświadczenie z dnia 13.06.2024 o ostateczności decyzji pozwolenia na budowę nr 146/2023 z dnia 11.05.2023r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wymianę stropu drewnianego pod lokalem mieszkalnym nr 4 w budynku przy ul. Niepodległości 175
w Wałbrzychu (dz. nr. 33/1 obręb Podgórze nr 39), pismo nr BAB.6740.1.139.2023.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego, od właściwego organu nadzoru budowlanego dokumentu o zakończeniu budowy, umożliwiającego użytkowanie przedmiotowego lokalu mieszkalnego (jeżeli dotyczy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie dotyczącym:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie;
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który:
4.1) Zadanie nr 1 – remont lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 81 w Wałbrzychu w systemie „zaprojektuj-wybuduj“
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
co najmniej jedną robotę budowlaną / roboty budowlane polegające na: remoncie, lub przebudowie lokalu mieszkalnego lub lokalu użyteczności publicznej*, którego zakres obejmował m.in. roboty branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i gazowej.
b) dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
- W zakresie prac projektowych:
Projektant branży konstrukcyjno - budowlanej min 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (*)
Projektant branży sanitarnej min 1 osoba posiadająca Uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (*)
Projektant branży elektrycznej min 1 osoba posiadająca Uprawnienia do projektowania bez ograniczenia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (*)
- W zakresie robót budowlanych:
kierownik budowy – kierownik robót min 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający łącznie:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej* bez ograniczeń
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót i/lub kierowaniu robotami (łącznie) na stanowiskach: kierownik budowy i/lub kierownik robót i/lub inspektor nadzoru inwestorskiego
kierownik robót w specjalności instalacyjnej min 1 osoba posiadająca uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający łącznie:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych* bez ograniczeń,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych i/lub kierowaniu robotami instalacyjnymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: kierownik budowy i/lub kierownik robót i/lub inspektor nadzoru inwestorskiego
4.2) Zadanie nr 2 – remont lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku zlokalizowanym przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu wraz z remontem stropu pod lokalem
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
co najmniej jedną robotę budowlaną / roboty budowlane polegające na: remoncie, lub przebudowie lokalu mieszkalnego lub użyteczności publicznej*
* Za budynek użyteczności publicznej, Zamawiający uznaje: budynek określony w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022 poz. 1225), tj.
budynek użyteczności publicznej – należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
b) dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
- W zakresie robót budowlanych:
kierownik budowy – kierownik robót min 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający łącznie:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej* bez ograniczeń
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót i/lub kierowaniu robotami (łącznie) na stanowiskach: kierownik budowy i/lub kierownik robót i/lub inspektor nadzoru inwestorskiego
kierownik robót w specjalności instalacyjnej min 1 osoba posiadająca uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający łącznie:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych* bez ograniczeń,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych i/lub kierowaniu robotami instalacyjnymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: kierownik budowy i/lub kierownik robót i/lub inspektor nadzoru inwestorskiego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 SWZ,
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowiące załącznik nr 6 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 (jeżeli dotyczy),
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowiące załącznik nr 5 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale VIII SWZ (jeżeli dotyczy),
4) dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy),
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa składane w oryginale (jeżeli dotyczy),
1) formularze wyceny dla Zadania nr 2 sporządzony w formacie excel stanowiący załacznik nr 7 do SWZ, (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zabrania zapisywania formularzy wyceny w formacie pdf!
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, jeśli są wymagane, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej ofertyw zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 3/1 i 3/2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,208996,027b124f9aee2730cd1b6f216da32872.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-22 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Poleganie na zasobach innych podmiotów zgodnie z treścią VII rozdziału SWZ.2. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.