BZP: Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego
05.09.2025
2025/BZP 00409090/01
Gmina Miasto Sierpc
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b8f8a7-ccb5-4687-b127-0351be0505f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067113/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Sierpc w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej miasta Sierpca (...) ”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsierpc.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią dokumentacji zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), administratorem
Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Sierpc (ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc) (Administrator) jako zamawiający.
Kontakt z Administratorem: +48 24 275 86 86, info@sierpc.pl. Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych
danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
[Szczegółowa klauzula informacyjna RODO została określona w Rozdziale II SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia
znaków w ogłoszeniu o zamówieniu]
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIR.271.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie: modernizacji oświetlenia ulicznego, wyniesienia układów pomiarowo-rozdzielczych oświetlenia ulicznego poza stacje transformatorowe, modernizacji układów pomiarowo-rozdzielczych oświetlenia ulicznego, wymiany uszkodzonych kabli zasilających, wymiany opraw doświetlających płytę boiska przyszkolnego oraz nowego oświetlenia kilku ulic na terenie miasta Sierpc w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej miasta Sierpca poprzez: modernizację lub budowę oświetlenia dróg publicznych oraz modernizację oświetlenia budynków użyteczności publicznej, a także instalację systemów fotowoltaicznych i systemów zarządzania energią cieplną na wybranych jednostkach organizacyjnych Gminy Miasta Sierpca”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
71355200-3 - Wykonywanie badań
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane, a także na wszelkie urządzenia i ich elementy składowe dostarczone w ramach zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
(zamawiający nie określa przedmiotowego warunku)
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
(zamawiający nie określa przedmiotowego warunku)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
(zamawiający nie określa przedmiotowego warunku)
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
i) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie polegającego na wykonaniu i/lub modernizacji oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 850.000,00 zł brutto, oraz
ii) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji pod napięciem do 1 kV, oraz
iii) dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z uwzględnieniem art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów (Dz. U. z 2015 r. poz. 1505 z późn. zm.) oraz posiadającą – w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe (rozumiane jako okres posiadania uprawnień budowlanych i faktycznego wykonywania czynności kierownika robót).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 39.000,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy zł 00/100).Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia oraz warunki zwrotu i zatrzymania wadium zostały określone w rozdziale XVII SWZ.