BZP: Modernizacja nawierzchni sali sportowej w Puńsku
05.09.2025
2025/BZP 00409531/01
Gmina Puńsk
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni sali sportowej w Puńsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 23
1.5.2.) Miejscowość: Puńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-515
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugpunsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpunsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja nawierzchni sali sportowej w Puńsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1c835f5-fb64-4ea2-91e1-a30e9907ea96
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005969/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Modernizacja nawierzchni sali sportowej w Puńsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1c835f5-fb64-4ea2-91e1-a30e9907ea963.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b1c835f5-fb64-4ea2-91e1-a30e9907ea96
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje wymianę nawierzchni sali sportowej w budynku Szkoły Podstawowej z Polskim i Litewskim Językiem Nauczania im. Dariusa i Girenasa w Puńsku przy ul. 11 Marca 16, działka nr 351/19, obręb Puńsk. Pomieszczenie sali sportowej o wymiarach 15,0 m x 30,0 m.
Modernizacja sali sportowej obejmuje:
1. Prace zabezpieczające 250.000 m2
2. Rozebranie podłóg drewnianych ślepych 450.000 m2
3. Rozebranie legarów podłogowych 750.000 m
4. Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej poziomie podposadzkowe 540.000 m2
5. Ślepa podłoga z desek o grubości 25 mm na legarach ułożonych krzyżowo 450.000 m2
6. Impregnacja grzybobójcza metodą kąpieli desek, łat i listew 4.950 m3
7. Przybicie do podłóg płyt MFP/OSB gr 10 mm (podwójne poszycie) z zapastowaniem szczelin 450.000 m2
8. Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej rulonowe wykładzina sortowa 450.000 m2
9. Malowanie linii boisk: koszykówka – 1 kpl. linii, piłka ręczna – 1 kpl. linii, piłka siatkowa – 1 kpl. linii, tenis ziemny – 1 kpl. linii
10. Posadzki – listwy przyścienne z tworzyw sztucznych – profile 88.000 m
11. Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle – pod instalacje zasilania wentylacji podłogi 60.000 m
12. Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach z cegły o długości przebicia do 1 ceg. – śr. rury do 40 mm – 2000 otworów
13. Układanie kabli o masie do 1 kg/m bez mocowania w rurach i przepustach – zasilanie do wentylacji podłogi sportowej 60.000 m
14. Aparaty elektryczne o masie do 2.5 kg – rozbudowa rozdzielni o zabezpieczenie wentylacji podłogi sportowej – 1.000 szt.
15. Aparaty elektryczne o masie do 10 kg – wentylator systemu wentylacji podłogi sportowej – 1.000 szt.
16. Wentylacja przestrzeni podpodłogowej – bruzdowanie ścian pod montaż kanałów wentylacyjnych, montaż nawiewników i czerpni (w ścianie i podłodze) – 1.000 kpl.
17. Zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm – 60.000 m
18. Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni – naprawa powierzchni po wykonaniu instalacji elektrycznej do zasilania wentylacji podłogi – 100.000 m2
19. Transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym na odległość 10 km – wywóz materiałów po rozebraniu podłogi – 15.000 mp.
20. Instalacja 3 stojaków rowerowych na działce nr 351/19, w formie odwróconej litery „U”, z których każdy umożliwia bezpieczne i wygodne przypięcie za ramę dwóch rowerów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna i zawodowa:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
d.1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (jedną inwestycję), której wartość wynosiła co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto polegającą na wykonaniu lub remoncie podłogi sali lub hali sportowej (Wykonaną robotę należy wykazać w Załączniku nr. 8 oraz odpowiednio dołączyć referencje).
d.2) Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych posiadającą:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (Załącznik nr. 6 i 7);
• aktualne zaświadczenie o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.