BZP: „Remont łazienek w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie”
05.09.2025
2025/BZP 00409852/01
Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont łazienek w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122492939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wadowicka 6
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-415
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@czdsigb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czdsigb.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakupy dla sądownictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont łazienek w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49e0bfd7-680f-4b96-9de6-49a5bcbfd0da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105913/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont łazienek w OSW w Muszynie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ rozdziału:
X. Opis sposobu przygotowania oferty i forma składanych dokumentów
oraz
XI. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej i wymaganiach technicznych
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP-2611-3/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) w budynku Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej z siedzibą w Muszynie, przy ul. Kity 18a, polegających na kompleksowym remoncie 12 łazienek w pokojach nr: 204, 205, 206, 209A, 209B, 301, 302, 303, 304, 306, 307 oraz 308 oraz 1 podwójnej łazienki przynależnej do sal konferencyjnych OSW Muszyna na 3 piętrze zgodnie z Dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ, na którą składa się:
1) Projekt wystroju wnętrz łazienek i przedpokoi w zespołach pomieszczeń pokoi gościnnych nr 204, 205, 206, 209A, 209B, 301, 302, 303, 304, 306, 307 oraz 308 oraz 1 podwójnej łazienki przynależnej do sal konferencyjnych w budynku CZDSIGB przy ul. Kity 18a w Muszynie
2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
4) Projekt wizualny
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, w SWZ określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że zamówienie gwarantowane to wykonanie remontu 7 łazienek (Etap I), a remont pozostałych 6 łazienek (Etap II) Zamawiający zleci wg potrzeb Zamawiającego – prawo opcji. Potwierdzeniem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 dni przed terminem rozpoczęcia robót, określonym zgodnie z § 2 ust 1 pkt 2) Umowy, pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w zakresie uprawnienia Zamawiającego do realizacji remontu kolejnych łazienek, ze wskazaniem zakresu robót co stanowi zamówienie opcjonalne. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający w ramach prawa opcji może zlecić wykonanie jednej lub kilku, maksymalnie 6 łazienek.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. W przypadku jednak gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne niż te wskazane w OPZ, musi równoważność udowodnić za pomocą odpowiednich przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w formularzu oferty oświadczenie, z którego
wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
3. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w
więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również
złożenie przez któregokolwiek
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach
grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy określa załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy § 157.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-23 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia1.Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia przez okres 15 miesięcy.
2.Zamówienie zostanie zrealizowane Etapami:
1)Etap I – wykonanie remontu 7 łazienek - w terminie 9 tygodni od dnia zawarcia Umowy, przy czym rozpoczęcie robót nastąpi nie wcześniej niż od dnia 06.10.2025r.
2)Etap II – wykonanie remontu pozostałych maksymalnie 6 łazienek - w terminie 9 tygodni od dnia rozpoczęcia robót wskazanego przez Zamawiającego w oświadczeniu woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w § 1 ust 8 Umowy (prawo opcji). Zamawiający ma możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy wskazanym w pkt 1.
Termin związania ofertą upływa w dniu 22.10.2025r
Podstawy wykluczenia – o których mowa w tzw. „ustawie sankcyjnej”:
Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w przypadku zajścia okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 172 z późn. zm.).
Wykluczenie Wykonawcy w przypadkach, o których mowa w pkt. 1 i 2 następuje na okres wskazany
w art. 111 ustawy Pzp, natomiast wykluczenie wskazane w punkcie 3 następuje na okres trwania
okoliczności określonych w tym punkcie.