BZP: Usługa kompleksowych przeglądów, konserwacji oraz napraw systemów i urządzeń służących ochronie przeciwpożarowej oraz monitorowania lokalnego SSP w obiektach Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
08.09.2025
2025/BZP 00412354/01
Śląski Urząd Wojewódzki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa kompleksowych przeglądów, konserwacji oraz napraw systemów i urządzeń służących ochronie przeciwpożarowej oraz monitorowania lokalnego SSP w obiektach Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jagiellońska 25
1.4.2.) Miejscowość: Katowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 40-032
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412354
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00407349
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu,
na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 usługi z zakresu przeglądu i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (system sygnalizacji pożarowej, system oddymiania, awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, gaśnice, hydranty, zbiorniki przeciwpożarowe i pompownie ppoż.) w ciągu ostatnich 3 lat, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana zgodnie z obwiązującymi na dany czas przepisami i normami nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
b) Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji niniejszego zamówienia:
1) co najmniej 2 osoby z uprawnieniami SEP w zakresie eksploatacji, dozoru oraz uprawnieniami kontrolno-pomiarowymi w zakresie co najmniej do 1 kV.
2) co najmniej 2 osoby z aktualnym zaświadczeniem kwalifikacyjnym wystawionym przez producenta systemu sygnalizacji pożarowej Polon-Alfa S.A. do wykonywania przeglądów, konserwacji i napraw ssp opartego o Centrale Sygnalizacji Pożarowej Polon4800, Polon4900, Polon6000.
3) co najmniej 2 osoby posiadające wiedzę z zakresu funkcjonowania i projektowania systemu sygnalizacji pożarowej firmy Schrack Seconet z potwierdzeniem wydanym przez producenta oraz z co najmniej 6 miesięcznym doświadczeniem.
4) co najmniej 2 osoby posiadające kompetencje oraz doświadczenie do przeglądu, konfiguracji oraz napraw: systemu oddymiania, klap i kurtyn przeciwpożarowych, stałych urządzeń gaśniczych-gazowych, awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, dźwiękowego systemu ostrzegania, podręcznego sprzętu gaśniczego oraz hydrantów.
UWAGA: zamawiający dopuszcza możliwość, że jedna osoba będzie posiadała wszystkie wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 2 osobami, które łącznie posiadają te uprawnienia.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu,
na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie zadania nr 1 oraz zadania nr 3:
a) Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 usługi z zakresu przeglądu i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (system sygnalizacji pożarowej, system oddymiania, awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, gaśnice, hydranty, zbiorniki przeciwpożarowe i pompownie ppoż.) w ciągu ostatnich 3 lat, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana zgodnie z obwiązującymi na dany czas przepisami i normami nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
b) Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji niniejszego zamówienia:
1) co najmniej 2 osoby z uprawnieniami SEP w zakresie eksploatacji, dozoru oraz uprawnieniami kontrolno-pomiarowymi w zakresie co najmniej do 1 kV.
2) co najmniej 2 osoby z aktualnym zaświadczeniem kwalifikacyjnym wystawionym przez producenta systemu sygnalizacji pożarowej Polon-Alfa S.A. do wykonywania przeglądów, konserwacji i napraw ssp opartego o Centrale Sygnalizacji Pożarowej Polon4800, Polon4900, Polon6000.
3) co najmniej 2 osoby posiadające wiedzę z zakresu funkcjonowania i projektowania systemu sygnalizacji pożarowej firmy Schrack Seconet z potwierdzeniem wydanym przez producenta oraz z co najmniej 6 miesięcznym doświadczeniem.
4) co najmniej 2 osoby posiadające kompetencje oraz doświadczenie do przeglądu, konfiguracji oraz napraw: systemu oddymiania, klap i kurtyn przeciwpożarowych, stałych urządzeń gaśniczych-gazowych, awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, dźwiękowego systemu ostrzegania, podręcznego sprzętu gaśniczego oraz hydrantów.
UWAGA: zamawiający dopuszcza możliwość, że jedna osoba będzie posiadała wszystkie wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 2 osobami, które łącznie posiadają te uprawnienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-15 10:00
Po zmianie:
2025-09-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-15 10:30
Po zmianie:
2025-09-17 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-14
Po zmianie:
2025-10-16