BZP: Usługa opróżniania i transportu ścieków przemysłowych z Z/I Dylów A i Z/I Julków / 2025
09.09.2025
2025/BZP 00412972/01
"EKO-REGION" sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa opróżniania i transportu ścieków przemysłowych z Z/I Dylów A
i Z/I Julków / 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opróżniania i transportu ścieków przemysłowych z Z/I Dylów A
i Z/I Julków / 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a1781a1-6ff4-40cc-9359-fa834b477274
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.eko-region.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania szczegółowo opisane są w Rozdziale XII i XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na wywozie ścieków przemysłowych, tj. wypompowanie ścieków przemysłowych z zbiornika i ich transportu do zlewni wskazanej w umowie zgodnie z posiadanym zezwoleniem.
2. Każdorazowe opróżnienie zbiornika bezodpływowego i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Zamawiający podkreśla, że ilości ścieków do odbioru są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określone w Tabeli 1. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość ścieków, szacunkowa całkowita ilość do odbioru może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości ścieków w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem całkowitej ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych całkowitych ilości ścieków do odbioru w okresie trwania umowy.
Zadanie nr 1 Z/I Dylów A, gm. Pajęczno
Zlewnia (miejsce dostawy ścieków) - Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim Oczyszczalnia ścieków ul. Podole 7/9, Piotrków Tryb.
Długość trasy od miejsca odbioru ścieków do wskazanej zlewni – 87 km.
Szacunkowa, całkowita ilość m3 do odbioru w okresie trwania umowy (5 miesięcy) - 5000 m3
4. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego wykonania usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu ścieków do zlewni wskazanej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca powinien mieć zdolność do transportu ścieków w ilościach określonych w umowie z Zamawiającym.
6. Wykonawca oświadcza, iż posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
7. Wykonawca zobowiązuje się odebrać ścieki pojazdem asenizacyjnym z beczką o pojemności nie mniejszej niż 20m3 spełniającym wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
8. Wykonawca zobligowany jest do każdorazowego ważenia ścieków na zalegalizowanej wadze najazdowej Zamawiającego znajdującej się na terenie Zakładu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego na każde zadanie, polegającego na powtórzeniu usługi zawartej w przedmiotowym postępowaniu, tj. wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków przemysłowych z Z/I w Dylowie A.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryteria oceny ofert: Kryterium: cena – maksymalnie 100,00 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę w całym okresie obowiązywania umowy otrzyma 100,00 punktów. Pozostali otrzymają liczbę punktów według wzoru:
Liczba punktów = Najniższa cena ofertowa / Cena badanej oferty x 100
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść 100 punktów (cena)
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na wywozie ścieków przemysłowych, tj. wypompowanie ścieków przemysłowych z zbiornika i ich transportu do zlewni wskazanej w umowie zgodnie z posiadanym zezwoleniem.
2. Każdorazowe opróżnienie zbiornika bezodpływowego i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Zamawiający podkreśla, że ilości ścieków do odbioru są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określone w Tabeli 1. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość ścieków, szacunkowa całkowita ilość do odbioru może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości ścieków w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem całkowitej ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych całkowitych ilości ścieków do odbioru w okresie trwania umowy.
Zadanie nr 2 Z/I Dylów A, gm. Pajęczno
Zlewnia (miejsce dostawy ścieków) - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zelowie Sp. z o.o. Oczyszczalnia w Maurycowie, Mauryców 1a,97-425 Zelów.
Długość trasy od miejsca odbioru ścieków do wskazanej zlewni – 52 km.
Szacunkowa, całkowita ilość m3 do odbioru w okresie trwania umowy
(5 miesięcy) - 5000 m3
4. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego wykonania usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu ścieków do zlewni wskazanej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca powinien mieć zdolność do transportu ścieków w ilościach określonych w umowie z Zamawiającym.
6. Wykonawca oświadcza, iż posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
7. Wykonawca zobowiązuje się odebrać ścieki pojazdem asenizacyjnym z beczką o pojemności nie mniejszej niż 20m3 spełniającym wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
8. Wykonawca zobligowany jest do każdorazowego ważenia ścieków na zalegalizowanej wadze najazdowej Zamawiającego znajdującej się na terenie Zakładu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego na każde zadanie, polegającego na powtórzeniu usługi zawartej w przedmiotowym postępowaniu, tj. wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków przemysłowych z Z/I w Dylowie A.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert: Kryterium: cena – maksymalnie 100,00 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę w całym okresie obowiązywania umowy otrzyma 100,00 punktów. Pozostali
otrzymają liczbę punktów według wzoru:
Liczba punktów = Najniższa cena ofertowa / Cena badanej oferty x 100
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść 100 punktów (cena)
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie
uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia
zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na wywozie ścieków przemysłowych, tj. wypompowanie ścieków przemysłowych z zbiornika i ich transportu do zlewni wskazanej w umowie zgodnie z posiadanym zezwoleniem.
2. Każdorazowe opróżnienie zbiornika bezodpływowego i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Zamawiający podkreśla, że ilości ścieków do odbioru są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określone w Tabeli 1. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość ścieków, szacunkowa całkowita ilość do odbioru może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości ścieków w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem całkowitej ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych całkowitych ilości ścieków do odbioru w okresie trwania umowy.
Zadanie nr 3 Z/I Zakład/Instalacja w Julkowie, gm. Skierniewice
Zlewnia (miejsce dostawy ścieków) - Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. Oczyszczalnia w Żydomicach, Żydomice 5, 96-200 Żydomice.
Długość trasy od miejsca odbioru ścieków do wskazanej zlewni – 24 km.
Szacunkowa, całkowita ilość m3 do odbioru w okresie trwania umowy
(12 miesięcy) - 1 800 m3
4. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego wykonania usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu ścieków do zlewni wskazanej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca powinien mieć zdolność do transportu ścieków w ilościach określonych w umowie z Zamawiającym.
6. Wykonawca oświadcza, iż posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
7. Wykonawca zobowiązuje się odebrać ścieki pojazdem asenizacyjnym z beczką o pojemności nie mniejszej niż 20m3 spełniającym wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
8. Wykonawca zobligowany jest do każdorazowego ważenia ścieków na zalegalizowanej wadze najazdowej Zamawiającego znajdującej się na terenie Zakładu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego na każde zadanie, polegającego na powtórzeniu usługi zawartej w przedmiotowym postępowaniu, tj. wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków przemysłowych z Z/I w Julkowie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert: Kryterium: cena – maksymalnie 100,00 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę w całym okresie obowiązywania umowy otrzyma 100,00 punktów. Pozostali
otrzymają liczbę punktów według wzoru:
Liczba punktów = Najniższa cena ofertowa / Cena badanej oferty x 100
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść 100 punktów (cena)
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie
uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia
zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:
a) W zakresie zadanie nr 1, 2, 3 ważne zezwolenie na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:
a) W zakresie zadanie nr 1, 2, 3 pojazd asenizacyjny lub ciągnik siodłowy z beczką o minimalnej pojemności 20 m³.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków szczegółowo opisany w Rozdziale IX SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków szczegółowo opisany w Rozdziale IX SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Treść umowy i przesłanki jej zmiany zostały zawarte w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 2a i 2b do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-19 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:a) w art. 108 ust. 1 Pzp;
b) w art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, tj.:
w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
c) w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm.).
2. Miejsce realizacji zamówienia:
Zadanie 1 – Zakład/Instalacja w Dylowie A, gm. Pajęczno,
Zadanie 2 – Zakład/Instalacja w Dylowie A, gm. Pajęczno,
Zadanie 3 – Zakład/Instalacja w Julkowie, gm. Skierniewice.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% szacunkowej wartości brutto umowy określonej w §6 ust. 2 - dotyczy zadania nr 1 i nr 2. Szczegóły dotyczące zabezpieczenia zostały opisane w rozdziale XXI. SWZ.