BZP: Wykonanie badania pn.: „Analiza potencjału i możliwości rozwoju inteligentnych kwalifikacji oraz identyfikacja potrzeb kompetencyjnych podmiotów gospodarczych (...)"
09.09.2025
2025/BZP 00413527/01
Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie badania pn.: „Analiza potencjału i możliwości rozwoju inteligentnych kwalifikacji oraz identyfikacja potrzeb kompetencyjnych podmiotów gospodarczych (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977895931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 7
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.pawlowska@lubuskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie badania pn.: „Analiza potencjału i możliwości rozwoju inteligentnych kwalifikacji oraz identyfikacja potrzeb kompetencyjnych podmiotów gospodarczych (...)"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81a3de8a-5397-422c-b253-0edb87276f16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032083/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.49 Analiza potencjału i możliwości rozwoju inteligentnych kwalifikacji oraz identyfikacja potrzeb kompetencyjnych podmiotów gospodarczych - inteligentne specjalizacje
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr FELB.01.08-IZ.00-0001/23, pn. „Animacja-Integracja-Inkubacja (A2I)” ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/pn/przetargiumwl/demand/232001/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.III.2721.2.34.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania pn.: „Analiza potencjału i możliwości rozwoju inteligentnych kwalifikacji oraz identyfikacja potrzeb kompetencyjnych podmiotów gospodarczych wpisujących się w zakres lubuskich regionalnych inteligentnych specjalizacji”. Moduł 1 – „Zielona Gospodarka”.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ i Umowy i będący jej integralną częścią.
4.2.5.) Wartość części: 49333,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 73300000-5 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodologia badania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Projekt narzędzia badawczego: kwestionariusz badania ankietowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa metoda/technika badawcza
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania pn.: „Analiza potencjału
i możliwości rozwoju inteligentnych kwalifikacji oraz identyfikacja
potrzeb kompetencyjnych podmiotów gospodarczych wpisujących się
w zakres lubuskich regionalnych inteligentnych specjalizacji”. Moduł 2 – „Zdrowie i jakość życia”.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia
zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
i Umowy i będący jej integralną częścią.
4.2.5.) Wartość części: 49333,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 73300000-5 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodologia badania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Projekt narzędzia badawczego: kwestionariusz badania ankietowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa metoda/technika badawcza
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania pn.: „Analiza potencjału
i możliwości rozwoju inteligentnych kwalifikacji oraz identyfikacja
potrzeb kompetencyjnych podmiotów gospodarczych wpisujących się
w zakres lubuskich regionalnych inteligentnych specjalizacji." Moduł 3 – „Innowacyjny Przemysł”.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia
zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
i Umowy i będący jej integralną częścią.
4.2.5.) Wartość części: 49333,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 73300000-5 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodologia badania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Projekt narzędzia badawczego: kwestionariusz badania ankietowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa metoda/technika badawcza
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej, dotyczy każdej Części:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże,
że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej 1 opracowanie (analiza), odpowiadające swoim rodzajem ww.
przedmiotowi zamówienia, tzn. które dotyczyło innowacyjności
przedsiębiorstw (rozwój obszaru B+R+I) lub rozwoju zasobów ludzkich lub
inteligentnych specjalizacji, w których próbę stanowili przedstawiciele
przedsiębiorstw lub przedstawiciele sektora edukacji w ramach zamówień
o wartości minimum 50 000 złotych brutto.
Zdolności zawodowej, dotyczy każdej Części:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże,
że skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia, Zespół Badawczy
składający się z co najmniej 2 osób, w tym:
a) kierownika zespołu posiadającego:
• co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe,
• minimum 2 publikacje (np. recenzowane monografie naukowe lub
rozdziały w tego rodzaju monografiach lub recenzowane artykuły naukowe
lub raporty) z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw (rozwój obszaru
B+R+I) lub rozwoju zasobów ludzkich lub inteligentnych specjalizacji
opublikowane w okresie 10 lat przed upływem terminu składania ofert,
• doświadczenie w stosowaniu metod i technik prowadzenia analiz – m.in.
udział w co najmniej w jednym badaniu dotyczącym innowacyjności
przedsiębiorstw (rozwój obszaru B+R+I) lub rozwoju zasobów ludzkich lub
inteligentnych specjalizacji na poziomie co najmniej regionalnym
(województwa) lub krajowym (w Polsce),
• doświadczenie w kierowaniu/koordynowaniu zespołem badawczym
w ramach zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.
b) minimum 1 osoby, posiadającej:
• doświadczenie w stosowaniu metod i technik prowadzenia badań
jakościowych i ilościowych potwierdzone udziałem w co najmniej
1 zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto
(doświadczenie w prowadzeniu badań jakościowych i ilościowych,
z podaniem wielkości prób),
• doświadczenie w prowadzeniu analiz dokumentów strategicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego
lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu/tytułu opracowania, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są
wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich
3 miesięcy (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ);
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie
do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiemnr 2 do SWZ.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dla Wykonawcy (jeżeli
dotyczy) – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
3. „Koncepcja realizacji zamówienia” dla każdej Części sporządzona zgodnie
z zapisami „Opisu przedmiotu zamówienia” OPZ (zał. nr 1 do SWZ).
UWAGA: Niezłożenie wraz z ofertą koncepcji realizacji zamówienia dla danej
Części wykonania zamówienia zgodnego z OPZ nie będzie podlegało
uzupełnieniu, zaś oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z zapisami SWZ na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru –
w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest
umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany
do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. Pełnomocnictwo – jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której
umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z dokumentów, o których mowa
w pkt. 2. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23
kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny, winno złożone w oryginale: a) w formie
elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub b) w postaci elektronicznej podpisane podpisem
zaufanym lub c) w postaci elektronicznej podpisane podpisem osobistym.
Dopuszcza się także złożenie pełnomocnictwa w postaci cyfrowego
odwzorowania (skanu) dokumentu, który pierwotnie sporządzono jako
dokument w postaci papierowej - dokument w postaci elektronicznej musi być
opatrzony przez mocodawcę lub notariusza podpisem kwalifikowanym
lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty
oraz złożone w formie wskazanej w Rozdziale XVII pkt. 5 SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 1 SWZ,
składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie.