BZP: Nasadzenie drzew alejowych w pasie drogowym ulicy Macmillana wraz z późniejszą usługą ich pielęgnacji w miejscowości Bielany Wrocławskie, dz. ew. nr 280/49 Gmina Kobierzyce
09.09.2025
2025/BZP 00413948/01
Gmina Kobierzyce
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nasadzenie drzew alejowych w pasie drogowym ulicy Macmillana wraz z późniejszą usługą ich pielęgnacji w miejscowości Bielany Wrocławskie, dz. ew. nr 280/49 Gmina Kobierzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rpzemla@ugk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasadzenie drzew alejowych w pasie drogowym ulicy Macmillana wraz z późniejszą usługą ich pielęgnacji w miejscowości Bielany Wrocławskie, dz. ew. nr 280/49 Gmina Kobierzyce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a895e8b5-b864-4dfe-8da6-d93bc315b5bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043828/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.41 Nasadzenie drzew alejowych w pasie drogowym ulicy Macmillana wraz z późniejszą usługą ich pielęgnacji w m.Bielany Wrocławskie dz.ew. nr 280/49 Gm.Kobierzyce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Środkiem komunikacji
elektronicznej, służącym komunikacji między Zamawiają-cym a Wykonawcami jest Platforma dostępna pod adresem:
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym ty-tułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym
postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Instrukcja obsługi platformy w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce
INSTRUKCJE pliki: Rejestracja Wykonawcy na Platformie, Zadawanie pytań do postępowania oraz Udział w try-bie podstawowym
bez negocjacji.
3. Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Google Chrome 90
b) Mozilla Firefox 95
c) Opera 78
d) Microsoft Edge 92
Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środkach dowodowych oraz
innych
informacji, oświadczeń lub doku-mentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przesłania
na Platformę.
7. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach
danych określonych w przepisach wydanych
na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicz-nej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r.
poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Platformy przetargowej.
9. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych ko-pii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w roz-porządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2020r. (DZ.U. 2020 r., poz. 2452) w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicz-nych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiający nie dopuszcza sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny spo-sób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy
o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71 787 37 27,
e-mail: helpdesk@logintrade.net
12. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy
o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71/787-37-27, e-mail: helpdesk@logintrade.net
Osobą uprawniona do komunikowania się z Wykonawcami jest:
Renata Pietrus- Zemła w sprawach formalnych – e-mail: rpzemla@ugk
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobierzyce, Aleja Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kobierzyce jest Pan Paweł Eljasiński kontakt: IOD@ugk.pl tel.71/36-98-199;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie określonym ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której
dane dotyczą, przed zawarciem umowy) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Nasadzenie drzew alejowych w pasie drogowym ulicy Macmillana wraz z późniejszą
usługą ich pielęgnacji w miejscowości Bielany Wrocławskie, dz. ew. nr 280/49 Gmina Kobierzyceprowadzonym w trybie
przetargu podstawowego bez negocjacji o wartości
zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) – dalej „p.z.p.” oraz zawarciem i realizacją umowy w przypadku gdy są zawarte w dokumentach
Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, oraz podmioty z zakresu obsługi IT i prawnej Administratora;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania danych zawartych w
dokumentach wybranego Wykonawcy obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń wynikających z tej
umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców zlokalizowanych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym i
organizacji międzynarodowych
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. pozostałe szczegóły w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.30.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Nasadzenie drzew alejowych w pasie drogowym ulicy
Macmillana wraz z późniejszą usługą ich pielęgnacji w miejscowości Bielany Wrocławskie,
dz. ew. nr 280/49 Gmina Kobierzyce”.
2. Wymagania dotyczące materiału roślinnego, sposobu nasadzeń oraz pielęgnację zawiera
Załącznik nr 6 do SWZ -Wymagania dotyczące sadzonych roślin. Nasadzenia należy wykonać
zgodnie z załączoną koncepcją projektową drzew alejowych przygotowaną przez firmę
Oliwny Gaj Pro Honorata Tomczyk, ul. Słoneczna 55, 55-330 Gałów- Załącznik nr 11 do SWZ.
3. Zestawienie ilościowe przyjętych do nasadzeń roślin będących przedmiotem niniejszego
zamówienia:
a) Grab pospolity ‘Lukas’ (Carpinus betulus ‘Lukas’) obwód pnia 14-16cm - 30szt.
b) Klon pospolity ‘Royal Red’ (Acer platanoides ‘Royal Red’) obwód pnia 16-18cm - 3szt.
c) Klon jawor ‘Spaethii’(Acer pseudoplatanus 'Spaethii’) obwód pnia 16-18cm - 5szt.
d) Klon polny ‘Elsrijk’ (Acer campestre 'Elsrijk') obwód pnia 14-16cm - 25szt.
e) Śliwa dziecięca (Prunus x cistena) wys. min 100cm – 12szt.
f) Świdośliwa Lamarcka (Amelanchier lamarckii) wys. min 100cm. – 6szt.
Łącznie 81 drzew
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1
pkt 7 ustawy Pzp. w wysokości nie więcej niż 20% wartości szacunkowej zamówienia
podstawowego. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć
prac związanych z wykonaniem dostaw polegających na nasadzeniu i pielęgnacji drzew
alejowych oraz usług z tym związanych. Zamówienia te zostaną udzielone na warunkach
analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy z zastrzeżeniem zmian ściśle
związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: cena ofertowa.
-------------------------------------------------------------------------
A) Cena ofertowa (C) - waga 100%
-------------------------------------------------------------------------
Oferta o najniższej (ryczałtowej miesięcznej) cenie brutto uzyska w tym kryterium największą
ilość punktów. Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona
wg. wzoru: C = ( Cmin. : Cn ) x 100 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.
Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów
i usług VAT.
Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Oceny ofert
dokona komisja przetargowa. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Warunków
Zamówienia. W przypadku gdy złożone oferty będą miały taki sam bilans za cenę,
Zamawiający wybierze ofertę która uzyska więcej punktów w kryterium wskazanym jako
cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuna zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunku:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę sadzenia min. 50 drzew z
min. dwuletnią pielęgnacją dostarczonego materiału roślinnego.
e) dysponuje personelem posiadającym uprawnienia i doświadczenie w zakresie
zgodnym z przedmiotem zamówienia tj:
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia tj.:
kierownikiem prac, który posiada minimum średnie wykształcenie w zakresie
pielęgnacji zieleni (ukończona szkoła rolnicza, ogrodnicza, leśna lub szkoła wyższa
obejmująca kierunki rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu)
oraz posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie przy pracach w zakresie
zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz ukończył kurs obejmujący swym
zakresem zagadnienia pielęgnacji drzew ozdobnych.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie
postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie
przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy
może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ;
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, które wykonawca złożył wraz z ofertą;
wzór oświadczenia stanowi -Załącznik nr 8 do SWZ.
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 –
3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego. Wykonawca składa na wzorze stanowiącym -
Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg
załącznika do SWZ. – (załącznik nr 3 do SWZ)
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonychwe wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.