BZP: Kompleksowa usługa transportu obiektów muzealnych dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
09.09.2025
2025/BZP 00413978/01
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa usługa transportu obiektów muzealnych dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Anielewicza 6
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-157
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413978
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00398001
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 30.06.2026 r.,
z zastrzeżeniem, że:
Trasa nr 1:
Transport będzie odbywał się dwukrotnie, pierwsza tura obiektów z ZIH (32 obiekty) w okresie 27.10.2025r. - 04.11.2025r., a druga (2 obiekty) w okresie 15-16.01.2026r. Zwroty nastąpią w jednym terminie do 20.06.2026r.
Trasa nr 2: odbiór i przywiezienie do Muzeum: 03.11.2025r. - 14.11.2025r.; zwrot do dnia 28.02.2026r.
Trasa nr 3: odbiór i przywiezienie do Muzeum: 28.10.2025r. – 14.11.2025r.; zwrot do dnia 30.06.2026r.
Trasa nr 4: odbiór i przywiezienie do Muzeum: 13-14.11.2025r.; zwrot do dnia 15.06.2026r.
Trasa nr 5: odbiór i przywiezienie do Muzeum: 17.11.2025r.; zwrot do dnia 22.06.2026r.
Trasa nr 6: odbiór i przywiezienie do Muzeum: 12-13.11.2025r.; zwrot do dnia 19.06.2026r.
II. Klauzura informacyjna:
8) posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przy czym w przypadku, gdy
skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan
zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym
skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z
ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Więcej informacji na temat sposobu realizacji Pani/Pana praw, określonych powyżej, może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych w sposób określony w pkt. 1 i 2.
11) Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony
danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem,
wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert z uwagi na treść odpowiedzi na pytania wykonawców do opisu przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
I. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 30.06.2026 r.,
z zastrzeżeniem, że:
Trasa nr 1:
Transport będzie odbywał się dwukrotnie, pierwsza tura obiektów z ZIH (32 obiekty) w okresie 27.10.2025r. - 04.11.2025r., a druga (2 obiekty) w okresie 15-16.01.2026r. Zwroty nastąpią w jednym terminie do 20.06.2026r.
Trasa nr 2: odbiór i przywiezienie do Muzeum: 03.11.2025r. - 14.11.2025r.; zwrot do dnia 28.02.2026r.
Trasa nr 3: odbiór i przywiezienie do Muzeum: 28.10.2025r. – 14.11.2025r.; zwrot do dnia 30.06.2026r.
Trasa nr 4: odbiór i przywiezienie do Muzeum: 13-14.11.2025r.; zwrot do dnia 15.06.2026r.
Trasa nr 5: odbiór i przywiezienie do Muzeum: 12-13.11.2025r.; zwrot do dnia 22.06.2026r.
Trasa nr 6: odbiór i przywiezienie do Muzeum: 12-13.11.2025r.; zwrot do dnia 19.06.2026r.
II. Klauzura informacyjna:
8) posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przy czym w przypadku, gdy
skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan
zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym
skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z
ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Więcej informacji na temat sposobu realizacji Pani/Pana praw, określonych powyżej, może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych w sposób określony w pkt. 1 i 2.
11) Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony
danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem,
wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert z uwagi na treść odpowiedzi na pytania wykonawców do opisu przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-12 12:00
Po zmianie:
2025-09-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-12 12:30
Po zmianie:
2025-09-17 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-11
Po zmianie:
2025-10-16