BZP: Świadczenie na rzecz Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie usług z zakresu BHP i ppoż
09.09.2025
2025/BZP 00414390/01
Agencja Mienia Wojskowego
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie na rzecz Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie usług z zakresu BHP i ppoż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie na rzecz Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie usług z zakresu BHP i ppoż
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94ae51a3-3fa9-40af-908c-21ef9da9fb6b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006519/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.85 Usługi z zakresu BHP i ppoż. - OR Lublin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://amw.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej lub przy użyciu poczty
elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem przypadków wskazanych w SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy składać tylko i wyłącznie przy użyciu Platformy. Strona internetowa
prowadzonego postępowania jest dostępna pod adresem: https://amw.ezamawiajacy.pl . Bezpośredni link do przedmiotowego
postępowania to: https://amw.ezamawiajacy.pl/pn/AMW/demand/230592/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały wskazane w pkt VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr
9 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr
9 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OL.2616.335.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie na rzecz Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie usług z zakresu BHP i ppoż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ;
- Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1) Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia niniejszego zamówienia na okres maksymalnie 3 miesięcy2) Z tytułu realizacji zamówienia wznowionego Wykonawcy będzie przysługiwało takie samo miesięczne wynagrodzenie jak w przypadku zamówienia podstawowego;
3) Zamówienie wznawiane nie stanowi zobowiązania Zamawiającego, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
4) Realizacja zamówienia wznawianego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy decyzję o wznowieniu zamówienia nie później niż na 14 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy określonym w ust. 1.
5) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia wznawianego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium Cena brutto (parametr C) - waga 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia
i kwalifikacje do pełnienia funkcji specjalisty w myśl § 4 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997r., nr 109, poz. 704 z późn. zm.) oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia i kwalifikacje do pełnienia funkcji inspektora ochrony przeciwpożarowej, o którym mowa w ustawie z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 188).
Zamawiający dopuszcza aby obie funkcję sprawowała jedna osoba.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień
i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Wykaz powinien obejmować wszystkie osoby opisane w pkt XIV ppkt 1.4) SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców;
2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierające wykaz usług, które wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ - jeżeli dotyczy;
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy, wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ - jeżeli dotyczy;
4) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty i dokumentów złożonych wraz z ofertą, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;
5) Pełnomocnictwo (lub inny dokument z którego wynika umocowanie) do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
6) Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.