BZP: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z badaniami lekarskimi i egzaminami dla uczestników i absolwentów OHP oraz osób spoza OHP w jednostkach podległych ŚWK OHP w Kielcach.
09.09.2025
2025/BZP 00414490/01
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z badaniami lekarskimi i egzaminami dla uczestników i absolwentów OHP oraz osób spoza OHP w jednostkach podległych ŚWK OHP w Kielcach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zagnańska 84
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-528
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@swietokrzyska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: swietokrzyska.ohp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z badaniami lekarskimi i egzaminami dla uczestników i absolwentów OHP oraz osób spoza OHP w jednostkach podległych ŚWK OHP w Kielcach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8d64e36-774d-429b-b0ab-c0d3cd907d9b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00135842/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z badaniami lekarskimi i egzaminami dla uczestników i absolwentów OHP oraz osób spoza OHP w jednostkach podległych ŚWK OHP w Kielcach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8d64e36-774d-429b-b0ab-c0d3cd907d9b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy eZamówienia jest nieodpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- w zakresie formalnym: Pan Marcin Stypa
tel.412773672;
- w zakresie merytorycznym: Pani Monika Grądek
tel. 413447597/667252621.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” – zawierające interaktywne instrukcje.
5. Przeglądanie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania – dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych.
6. Cała komunikacja w postępowaniu (wnioski o wyjaśnienia SWZ, wnioski o zwrot wadium, inne informacji, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego) odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy eZamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert).
7. Sposób komunikacji opisuje instrukcja:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 Mb (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. W przypadku problemów technicznych i awarii można skorzystać ze wsparcia technicznego przez formularz udostępniony na stronie Platformy w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
wykonawcy będącego osobą fizyczną,
wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
członka organu zarządzającego lub nadzorczego Wykonawcy, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Stosownie do art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywny 95/460WE (RODO) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Zagnańska 84, 25-528 Kielce,
e-mail: swietokrzyska@swietokrzyska.ohp.pl, tel. (+ 48) 41 277 36 60
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendzie Ochotniczych Hufców Pracy – adres poczty elektronicznej: iod@swietokrzyska.ohp.pl
3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez ŚWK OHP będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
6) Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat licząc od pierwszego stycznia roku następnego, po roku w którym zakończono sprawę.
7) Stosowanie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opierać się będzie wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
8) Posiada Pan/Pani :
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Panu/Pani:
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Jeżeli ŚWK OHP uzna to za konieczne, ma prawo żądać udokumentowania przekazanych informacji, jak również weryfikować je w oparciu o informacje ze źródeł otwartych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ŚWK.ZA.271.03.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 19
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Stylizacja rzęs wszystkimi metodami, laminacja brwi:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 8 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Pińczów.
4.2.5.) Wartość części: 14900,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Stylizacja rzęs wszystkimi metodami, laminacja brwi:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 14 osób w podziale na 2 grupy po 7 os.
w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Sandomierz.
4.2.5.) Wartość części: 25100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Stylizacja rzęs wszystkimi metodami, laminacja brwi:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 10 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Kielce.
4.2.5.) Wartość części: 18300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Kelner, barman, barista z elementami carvingu:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 8 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Pińczów.
4.2.5.) Wartość części: 18900,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Kosmetyczka z wizażem:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 7 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Busko - Zdrój.
4.2.5.) Wartość części: 13060,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Maniciure stylizacja paznokci:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 10 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Kielce.
4.2.5.) Wartość części: 20300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: Manicure – stylizacja paznokci:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 8 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Jędrzejów.
4.2.5.) Wartość części: 15960,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII: Manicure – stylizacja paznokci:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 10 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Końskie.
4.2.5.) Wartość części: 19300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX: Pilot Drona – europejskie uprawnienia na pilota drona – NSTS-05 (loty dronem do 4 kg poza zasięgiem wzroku) z modułem specjalistycznym (badanie poziomu emisji smogu):
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 6 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Ostrowiec Świętokrzyski.
4.2.5.) Wartość części: 16700,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X: Kucharz kuchni wegańskiej i wegetariańskiej z elementami dietetyki:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 6 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Skarżysko - Kamienna.
4.2.5.) Wartość części: 12700,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XI: Magazynier wraz z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych
z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wciągnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podest wraz z ładunkiem:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 8 osób w wieku 18-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Jędrzejów lub Kielce.
4.2.5.) Wartość części: 18100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XII: Magazynier wraz z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych
z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wciągnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podest wraz z ładunkiem:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 10 osób w wieku 18-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Kielce.
4.2.5.) Wartość części: 22300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XIII: Kuchnia Japońska – warsztaty z robienia sushi:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 10 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Kielce.
4.2.5.) Wartość części: 20300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XIV: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141 – 1:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 10 osób w wieku 18 - 25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Jędrzejów lub Kielce.
4.2.5.) Wartość części: 38300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XV: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 8 osób w wieku 18-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Końskie lub Kielce.
4.2.5.) Wartość części: 32500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XVI: Sztuka stylizacji i upinania fryzur:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 10 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Jędrzejów.
4.2.5.) Wartość części: 18300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XVII: Makijaż i stylizacja:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 10 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Starachowice.
4.2.5.) Wartość części: 19300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XVIII: Organizacja przyjęć okolicznościowych – słodkie stoły:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 10 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Jędrzejów.
4.2.5.) Wartość części: 21300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XIX: Kelner, barman, barista z elementami carvingu:
Szkolenie zawodowe realizowane dla grupy 10 osób w wieku 17-25 lat, będących uczestnikami i absolwentami OHP oraz spoza OHP, szkolenie zawodowe musi zostać zrealizowane w miejscowości Starachowice.
4.2.5.) Wartość części: 23300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które zawierają najniższą cenę za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
3. Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Dotyczy każdej części zamówienia: Wykonawca powinien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych WUP, prowadzonego na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U.2024.0.475.).
Część XIV i XV: Atest na szkolenie i egzaminowanie spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnica oraz dokument potwierdzający odbiór spawalni przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach.
3) Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) W zakresie doświadczenia wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie n/w szkolenia w odniesieniu do poszczególnych części:
Dla części I - III: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, ze stylizacji rzęs (co najmniej 2 metodami) oraz laminacji brwi.
Dla części IV i XIX: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, dotyczących umiejętności pozwalających wykonywać zawód kelnera, barmana i baristy.
Dla części V: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, dotyczących usług kosmetycznych z wizażem.
Dla części VI - VIII: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, z wykonywania manicure dotyczącym stylizacji paznokci.
Dla części IX: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, z obsługi dronów do 4 kg poza zasięgiem wzroku.
Dla części X: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, dotyczących umiejętności pozwalających na wykonywanie zawodu kucharza kuchni wegańskiej i wegetariańskiej.
Dla części XI i XII: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, z obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia.
Dla części XIII: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, których program obejmował warsztaty z robienia sushi.
Dla części XIV: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, ze spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141-1.
Dla części XV: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, ze spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1.
Dla części XVI: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, których program obejmował sztukę stylizacji i upinania fryzur.
Dla części XVII: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, z makijażu i stylizacji
Dla części XVIII: minimum 2 szkolenia grupowe, dla co najmniej 3 osób każde, których program obejmował naukę organizacji przyjęć okolicznościowych w zakresie słodkich stołów.
b) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Dla każdej części zamówienia: Wykonawca powinien dysponować lub będzie dysponował minimum 1 osobą w charakterze wykładowcy lub trenera, którą skieruje do realizacji usługi, posiadającą kwalifikacje w danym zawodzie odpowiadającym części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę. Dodatkowo osoba ta powinna mieć doświadczenie w zakresie przedmiotu danej części, na które składana jest oferta w ilości minimum 2 przeprowadzonych szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.
c) W zakresie dysponowania odpowiednim sprzętem:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający poza oświadczeniem z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składanym wraz z ofertą, nie wymaga złożenia podmiotowych środków podmiotowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający poza oświadczeniem z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składanym wraz z ofertą, nie wymaga złożenia podmiotowych środków podmiotowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej), z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ (jeśli Zamawiający określił warunki udziału), wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w SWZ dotyczącym dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenia składane w oparciu o art. 125 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału.
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.