BZP: Kompleksowa organizacja 3 wydarzeń w ramach cyklu Dni Umiędzynarodowienia w wybranych miastach w Polsce w 2025 roku na uczelniach lub w instytutach naukowych lub badawczych.
09.09.2025
2025/BZP 00414639/01
Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa organizacja 3 wydarzeń w ramach cyklu Dni Umiędzynarodowienia w wybranych miastach w Polsce w 2025 roku na uczelniach lub w instytutach naukowych lub badawczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368205180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 40
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-635
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nawa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawa.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i Szkolnictwo Wyższe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja 3 wydarzeń w ramach cyklu Dni Umiędzynarodowienia w wybranych miastach w Polsce w 2025 roku na uczelniach lub w instytutach naukowych lub badawczych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b084f9aa-a4ef-4472-a932-b327acc423c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100481/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kompleksowe przygotowanie i organizacja wydarzeń NAWA
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, projekt „Strategia umiędzynarodowienia polskiego szkolnictwa wyższego i nauki” (FERS.01.05-IP.08-0442/23)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nawa.ezamawiajacy.pl/pn/nawa/demand/230968/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nawa.ezamawiajacy.pl/pn/nawa/demand/230968/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://nawa.ezamawiajacy.pl.
Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na Platformie. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania
się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zwarte są w SWZ Zamawiający,
zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo
- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, w tym informację nt. specyfikacji połączenia, tj.: a) Stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:
pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich
nowsze wersje; c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji; d)
Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający
zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 75 MB w formatach:.pdf,
.xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff,.png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg,
.mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z,.html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt. Szczegółowe
informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów
zwarte są w SWZ. Ilekroć w SWZ, a także w załącznikach do SWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub
też poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania zdokumentem w postaci papierowej, należy przez to rozumieć że
oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji
którego wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub innym dokumencie
potwierdzającym umocowanie do reprezentowanie lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na
zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. W przypadku przekazywania w postępowaniu
dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem
wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://nawa.ezamawiajacy.pl/pn/nawa/demand/230968/notice/public/details
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): patrz SWZ- klauzule dotyczące przetarwarzania danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz SWZ- klauzule dotyczące przetarwarzania danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 18/usl/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3115575,79 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192500 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kompleksowa organizacja 3 wydarzeń w ramach cyklu "Dni Umiędzynarodowienia" w wybranych miastach w Polsce w 2025 roku na uczelniach lub w instytutach naukowych lub badawczych. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, projekt „Strategia umiędzynarodowienia polskiego szkolnictwa wyższego i nauki” (FERS.01.05-IP.08-0442/23).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 2.3.1 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w zdaniu poprzednim, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, polegających na realizacji usług konferencji/wydarzeń/spotkań. Zamówienia o których mowa powyżej, jeżeli zostaną udzielone, będą dotyczyć w szczególności świadczonych usług opisanych w SWZ (patrz OPZ).Zakres usług może różnić się od zadań opisanych w OPZ, tj. obejmować inne niezbędne do realizacji wydarzenia działania wchodzące w zakres usług podobnych, np.: najem sal wraz z wyposażeniem multimedialnym, catering/wyżywienie, upominki/gadżety, noclegi, transport, zatrudnienie prelegenta.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów
oceny ofert:
1. Cena – 50 %,
2. Koncepcja aranżacji przestrzeni dla konferencji –( kryterium jakościowe) – 40 %,
3. Rozwiązania proekologiczne – 6%,
4. Kryterium społeczne –udziału w realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej – 4%. Zamawiający dokona oceny ofert,
przyznając punkty w ramach kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% =1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: koncepcja aranzacji przestrzeni dla konferencji
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: rozwiązania proekologiczne
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział w realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
o udzielenie zamowienia moga ubiegac się wykonawcy ktorzy spelniaja nastepujace warunki dotyczace zdolności technicznej lub zawodowej:4.2.4.1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał 3 usługi polegających na zorganizowaniu wydarzeń w formule stacjonarnej typu:
a) konferencja/kongres/spotkanie biznesowe, gala,
b) o wartości każdej minimum 90 000 złotych brutto (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi).
c) w tym co najmniej w jednym z wydarzeń uczestniczyło nie mniej niż 70 osób,
4.2.4.2 dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. co najmniej:
4.2.4.2.1 koordynator – osoba, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała realizację co najmniej 5 usług, uwzględniających realizację konferencji stacjonarnych jak również materiałów wideo oraz kierowała zespołem nie mniejszym niż 4 osoby
(w każdej usłudze oddzielnie).
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy mszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Oswiadczenie wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załacznik nr 5 do SWZ. w przypadku współnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie sklada każdy z wykonawców współnie ubiegających sie o zamówienie. oswiadczenia nalezy złozyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z wymaganiami swz. Dokumnety składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiajacy wezwie wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu , aktualnych na dzień złożenia, oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w raozumieniu sutawy o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawca który zlozył odrębną ofertę lub ofertę cześciową albo oświadczenia o przynalezności wraz z dokumnetami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od tej samej grupy kapitałówej. Wzór oświadczenia stanowi złacznik 6 do SWZ. Jezli wykonawca ma siędzibe lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypspolitej polskiej zastsowanie mają dla niego przepisy wlaściwe Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 w sprawie podmiotowych środków dowodowych oarz innych dokumnetów i oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.(Dz.U. z 2020 poz. 2415)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnaiania warunku udziału w postepowaniu okreslonych w SWZ wykonawcy musza złożyć wraz z ofertą następiujące oswiadczenia i dokumenty aktualne na dzien składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w zal 4 do SWZ. w przypadku współnego ubiegania się o zamowienie przez wykonawców ww oświadczenia składa każdy z wykonawców wspolnie ubiegających się o zmaowienie. Oświadczenia nalezy złozyc w formie elektronicznej opatrzone podpisem elektronicznym kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z wymogami SWZ. Wykonawca ktory powołuje się na zasoby podmiotów udostepniających zasoby przedstawia wraz z ww. oswiadczeniami takze oswiadczenie podmiotu udostepnaijacego zasoby zgodnie ze wzorem staanowiacym zal. 7 do SWZ. Oswiadczenia nalezy złożyć w postaci elektronicznej opatzrone opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem aufanym albopodpisem osobistym zgodnie z wymogami SWZ. zobowiązanie podmiotu trzecieg o którym mowa w SWZ jezeli wykonawca polega na zasobach lub styuacji podmiotu trzeciego zobowiazanie należy złozyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznnym, podpisem zaufany albo podpisem osobistym . W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do zlozenia w wyznaczonym terminie,nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień zlozenia nizej wymienionych podmiotowych srodków dowodowych: wykaz usług wykonanych a w przypadku swiadczeń powtarzających się lub ciagłych także wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżlwi okres działąlnosci jest krótszy, wykonywanych w tym okresie wraz z podaniem ich wartosci, przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów na rzecz którcyh dostawy i usługi zostały wykonane lub sa wykonywane z załączenie dowodów okreslających czy te usługi zostały wykonane lub sa wykonywane nalezycie. Wykaz nalezy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. Wykaz osób którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, zdolnymi do wykonania zamówienia to jest zespołem przewidzianym do realizacji zamówienia posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamowienia. Wykaz nalezy sporządzić według wzoru stanowiącego załacznik do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą przedmiotowy środek dowodowyw postaci : „Koncepcji aranżacji przestrzeni dla Konferencji” „Koncepcja aranżacji przestrzeni dla Konferencji”, opracowana
w oparciu projekt IDENTYFIKACJI GRAFICZNEJ stanowi Załącznik nr 2 do OPZ wraz z ewentualną informacją o
rozwiązaniach proekologicznych. Koncepcja musi zawierać:
• koncepcje aranżacji przestrzeni dla organizacji konferencji (w szczególności auli ze sceną i mównicą, Sali seminaryjnej,
Recepcji wydarzenia z podświetloną ladą oraz ścianki roślinnej w hallu),
• rozmieszczenie oraz czytelność logotypów organizatorów i funduszy unijnych (NAWA, FERS, UE) – Logotypy powinny być
umieszczone w takim miejscu, aby były widoczne z każdego miejsca sali głównej,
• funkcjonalne zastosowanie technik multimedialnych, tj. oświetlenie, rozmieszczenie ekranu, wielkość ekranu, zabudowa
sceny, wykorzystane technologie, w tym technologia prezentacji multimedialnej, które zostaną przestawione podczas
Konferencji, itp.), będzie nawiązywała do charakteru wydarzenia,
• uwzględniać zawarte w OPZ wymogi związane z aranżacją przestrzeni konferencyjnej.
UWAGA wskazane powyżej przedmiotowe środki przedmiotowe dowodowe nie podlegają uzupełnieniu, muszą być
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Brak podpisanego pliku
będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie), o ile ofertę składa pełnomocnik- forma pełnomocnictwa patrz SWZ, b) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji -
tajemnica przedsiębiorstwa, c) oświadczenia składanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia wg wzoru Załącznik nr 9 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólniemuszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do
reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym należy dołączyć do oferty podlegającej negocjacji. Pełnomocnictwo powinno potwierdzać prawidłowość
umocowania na dzień złożenia oferty podlegającej negocjacji. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako
dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodności
odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pełnomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 19.2 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00147591/01 z dnia 2025-03-14
2025-03-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 9 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz
brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
6. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkachokreślonych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone
do treści tej umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest
tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w
stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Projektowanych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiącym
Załącznik nr 2 do SWZ. 4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy
pisemnej. Zakres i warunki zmiany umowy patrz Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa NAWA na Portalu ONEPLACE
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-18 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców: którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określonew art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). W przypadku rozbieżności
pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu a SWZ pierwszeństwo mają zapisy SWZ.