BZP: Usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
10.09.2025
2025/BZP 00415890/01
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 96 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0019c931-eeae-4c5f-afba-635372c74afd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00257053/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne znajdują się w SWZ Rozdział 19.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzule informacyjne znajdują się w SWZ Rozdział 19.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BA-X.2611.19.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 322602,07 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Kraków
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ (dla części 1).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ (dla części 1).
4.2.5.) Wartość części: 82120,59 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena brutto zamówienia – 60 pkt
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
[cena brutto oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną] : [ cena brutto oferty ocenianej] x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej.
2) Wiek taboru – 40 pkt część 1 Kraków
Ocenie podlega wiek taboru, czyli rok produkcji poszczególnych zaoferowanych pojazdów (W1 do W3), którymi będzie świadczona usługa – im młodsze tym większa premia punktowa zostanie przyznana.
Punkty za kryterium wiek taboru (W) zostaną przyznane wg wzoru:
W = [Suma przyznanych punktów za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia z badanej oferty] : [ 30,00 tj. max ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium wiek taboru ] x 40 pkt
gdzie poszczególne pojazdy zostały oznaczone w następujący sposób:
W1: Autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 60 pasażerów
W2: Autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 50 pasażerów
W3: Autokar/bus umożliwiający jednorazowy przewóz 20 pasażerów
Punkty za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia:
Rocznik 2019 i starszy: 0 pkt
Rocznik 2020: 2 pkt
Rocznik 2021: 4 pkt
Rocznik 2022: 6 pkt
Rocznik 2023: 8 pkt
Rocznik 2024 i nowszy: 10 pkt.
Oferowany wiek taboru może się mieścić wyłącznie w przedziale od 2015 r. do 2024r. i nowszy tj. rok produkcji poszczególnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia nie może być starszy niż 2015 rok - w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego w 2014 roku i wcześniej Zamawiający odrzuci ofertę.
Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty – „Wykaz taboru”.
W przypadku nie wypełnienia w formularzu oferty odpowiedniej rubryki w pkt. „ Wykaz taboru” wskazującej na rok produkcji poszczególnych pojazdów Zamawiający uzna, że rokiem produkcji jest rok 2015 (jest to najstarszy dopuszczony rocznik pojazdu w OPZ) i nie przyzna punktów w tych pozycjach.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P).
Suma punktów w kryterium „A”, „B” wyliczana będzie według wzoru:
P= C+W
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie,
C– liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto zamówienia”,
W - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Wiek taboru”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Dębe
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ (dla części 2).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ (dla części 2).
4.2.5.) Wartość części: 240481,48 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji przedłużania Umowy na maksymalnie 6 miesięcy (tzw. prawo opcji) świadczenia przez Wykonawcę usług objętych Umową. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia realizacji usług w ramach prawa opcji, natomiast w przypadku wyrażenia takiej woli, Wykonawca jest zobowiązany do ich świadczenia. Zamawiający prześle oświadczenie o woli skorzystaniaz prawa opcji przez określony czas, na minimum 21 dni przed zakończeniem okresu świadczenia usług objętych Umową. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednokrotnie lub wielokrotnie w okresie obowiązywania opcji. Maksymalna wartość opcji stanowić będzie iloczyn szacowanej ilości kursów wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy w ramach prawa opcji w okresie trwania opcji i ceny jednostkowej brutto za kurs wskazanej w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy (maksymalnie na 6 miesięcy). W ramach opcji usługa będzie świadczona przez okres wskazany w oświadczeniu o skorzystaniu z prawa opcji kub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 4 ust. 1 lit b). korzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji mają zastosowanie odpowiednio postanowienia Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)Cena brutto zamówienia – 60 pkt
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
[cena brutto oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną] : [ cena brutto oferty ocenianej] x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej.
2)Wiek taboru – 40 pkt część 2 Dębe
Ocenie podlega wiek taboru czyli rok produkcji poszczególnych zaoferowanych pojazdów (W1 do W8), którymi będzie świadczona usługa – im młodsze tym większa premia punktowa zostanie przyznana.
Punkty za kryterium wiek taboru (W) zostaną przyznane wg wzoru:
W = [Suma przyznanych punktów za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia z badanej oferty] : [ 80,00 tj. max ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium wiek taboru ] x 40 pkt
gdzie poszczególne pojazdy zostały oznaczone w następujący sposób:
W1: klimatyzowany, ogrzewany autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 63 osób
(w tym kierowca) -1 szt.;
W2: klimatyzowany, ogrzewany autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 50 osób (w
tym kierowca)- 2 szt.;
W3: klimatyzowany, ogrzewany autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 30 osób (w tym kierowca)- 2 szt.;
W4: klimatyzowany, ogrzewany bus umożliwiający jednorazowy przewóz 20 osób (w tym kierowca)-1 szt.;
W5: klimatyzowany, ogrzewany bus umożliwiający jednorazowy przewóz 16 osób (w tym kierowca)- 1 szt.;
W6: klimatyzowany, ogrzewany mikrobus umożliwiający jednorazowy przewóz 9 osób (w tym kierowca)- 1 szt.;
W7: klimatyzowany, ogrzewany samochód osobowy umożliwiający jednorazowy przewóz 3 osób + kierowca -1 szt.
W8: klimatyzowany, ogrzewany samochód umożliwiający jednorazowy przewóz 1 osoby niepełnosprawnej + 1 opiekuna + kierowca-1 szt.
W2 zostanie wyliczony wg wzoru [maksymalnie 10 pkt]:
W2 = [suma wskazanych w ofercie roczników produkcji autokarów umożliwiających
jednorazowy przewóz 50 osób (w tym kierowca) ] : 2
W3 zostanie wyliczony wg wzoru [maksymalnie 10 pkt]:
W3 = [suma wskazanych w ofercie roczników produkcji autokarów umożliwiających
jednorazowy przewóz 30 osób (w tym kierowca) ] : 2
W2,W3 zostanie zaokrąglone do pełnego rocznika. Wszelkie obliczenia Zamawiający
dokona z dokładnością do pełnego rocznika przy czym końcówki poniżej 0,50 pominie, a
końcówki 0,50 i wyższe zaokrągli wzwyż do pełnego rocznika, a następnie zostaną przyznane punkty według punktacji poniżej.
W1; W4-W8 punkty zostaną przyznane według punktacji jak niżej za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia
Punkty za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia:
Rocznik 2019 i starszy: 0 pkt,
Rocznik 2020: 2 pkt,
Rocznik 2021: 4 pkt,
Rocznik 2022: 6 pkt,
Rocznik 2023: 8 pkt,
Rocznik 2024 i nowszy: 10 pkt
Oferowany wiek taboru może się mieścić wyłącznie w przedziale od 2015 r. do 2024r. i nowszy tj. rok produkcji poszczególnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia nie może być starszy niż 2015 rok - w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego w 2014 roku i wcześniej Zamawiający odrzuci ofertę.
Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty – „Wiek taboru”.
W przypadku nie wypełnienia w formularzu oferty odpowiedniej rubryki wskazującej na rok produkcji poszczególnych pojazdów ( pkt. pozacenowe kryterium oceny ofert:
„ Wiek taboru”) Zamawiający uzna, że rokiem produkcji jest rok 2015 (jest to najstarszy dopuszczony rocznik pojazdu w OPZ) i nie przyzna punktów w tych pozycjach.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P).
Suma punktów w kryterium „A”, „B” wyliczana będzie według wzoru:
P= C+W
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie,
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto zamówienia”,
W - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Wiek taboru”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:część 1 Kraków i część 2 Dębe
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem – licencję lub zezwolenie uprawniające do wykonania przewozów krajowych osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j Dz. U. 2024 r. poz. 1539 ze zm.).
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Jeżeli dotyczy - przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale 3 ust. 5 SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SWZ w następującym układzie:1) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SWZ;
2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 i 3 SWZ:
- oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale 6 SWZ.
Oświadczenie składają odrębnie Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy);
- dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
- zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w rozdz. 11 ust. 8 (jeżeli dotyczy);
3) informacje o których mowa w Rozdziale 13 ust. 11 SWZ i przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale 3 ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunku udziału w postępowaniu”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu i spełnienie warunku udziału w postępowaniu .
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy
według załącznika nr 5 do SWZ.
Szczegóły zawarte w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio do danej części.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ odpowiednio do danej części).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-18 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-17
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej jako: „ustawa sankcyjna”). Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy sankcyjnej.2. Zamówienie będzie realizowane:
Część 1: przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze, jednak nie wcześniej niż od 7 listopada 2025 r.
Część 2: przez okres 6 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze, jednak nie wcześniej niż od 8 listopada 2025 r., a przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji termin może być przedłużony maksymalnie 6 miesięcy.
3. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych w art. 308 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca winien przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu:
1) informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;
2) opłaconą i aktualną polisę OC wraz z dowodem zapłacenia wymaganej składki, bądź raty składki ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z Przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
3) zezwolenie/licencję uprawniające do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. 2024 r. poz. 1539 ze zm.);
4) wykaz taboru, którym będą świadczone usługi – minimalne informacje: marka, model, rok produkcji, ilość miejsc siedzących – zgodnie z zaoferowanym w formularzu ofertowym taborem w ramach kryterium oceny ofert „wiek taboru”.
5) ewentualny wykaz podwykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Niedopełnienie ww. formalności, nieprzedłożenie ww. dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zmawiającego terminie, przed podpisaniem umowy, rozumiane będzie przez Zamawiającego, jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia Umowy oraz będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Szczegóły zawarte w SWZ