BZP: Wybór wykonawcy robót budowlanych, w formule projektuj-buduj, w nieużytkowanym budynku w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 33 w ramach projektu „Przekształcenie Studia Filmów Rysunkowych w CPK”
10.09.2025
2025/BZP 00416027/01
STUDIO FILMÓW RYSUNKOWYCH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wybór wykonawcy robót budowlanych, w formule projektuj-buduj, w nieużytkowanym budynku w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 33 w ramach projektu „Przekształcenie Studia Filmów Rysunkowych w CPK”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STUDIO FILMÓW RYSUNKOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363661944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cieszyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338126341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sfr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sfr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór wykonawcy robót budowlanych, w formule projektuj-buduj, w nieużytkowanym budynku w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 33 w ramach projektu „Przekształcenie Studia Filmów Rysunkowych w CPK”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c053557c-d2de-4007-ad08-bebfbd5c1b0c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00096492/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i buduj w budynku przy ul. Listopadowej w Bielsku-Białej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Przekształcenie SFR w Centrum Przemysłu Kreatywnego” realizowanego z dofinansowaniem ze środków pochodzących z Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla Priorytetu: FESL.08.00-Fundusze Europejskie na infrastrukturę dla mieszkańca dla Działania: FESL.08.07-Kultura i turystyka szczebla regionalnego oraz Budżetu Państwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c053557c-d2de-4007-ad08-bebfbd5c1b0c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
18.9. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
18.10. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodnie z ustawą pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwane dalej „RODO”, obowiązek informacyjny określony w art. 13 lub art. 14 RODO ciąży na Wykonawcach, którzy pozyskali dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach (np. osób, których dane służą do wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca). W takim przypadku Wykonawca oświadcza w formularzu oferty, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO Wykonawca nie składa oświadczenia (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 11/2025/DI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nieużytkowanego budynku zlokalizowanego w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 33 i utworzenia w nim Centrum Przemysłu Kreatywnego.
Składowe elementy realizacji zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej tj. projekt budowlany, wykonawczy wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych/uzyskaniem niezbędnego pozwolenia na budowę, o którym mowa w art. 34 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 1994 Nr 89 poz. 414 z późn. zm.) oraz Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy. Ponadto wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nadzoru projektowego oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262700-8 - Przebudowa budynków
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45262300-4 - Betonowanie
45454100-5 - Odnawianie
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień podobnych polegających na powtórzeniu robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym. Maksymalna wartość zamówień podobnych to kwota 4.000.000,00 złotych netto. Zakres i przedmiot zleconych z wolnej ręki robót będzie obejmował roboty z zadania podstawowego i charakteryzujące się takim samym przeznaczeniem. Fakt uwzględnienia wartości zamówienia podobnego do szacowania wartości zamówienia nie determinuje u Zamawiającego posiadania, na etapie ogłoszenia postępowania dla zamówienia podstawowego, środków finansowych dla zamówienia podobnego. Ponadto zlecenie zamówień podobnych jest czynnością fakultatywną Zamawiającego i może być wykorzystane w razie zapotrzebowania na takie roboty.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia / nie spełnia oraz w oparciu o wskazane kryteria oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: "TD" Termin wykonania dokumentacji i złożenia pozwolenia na budowę
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: "G" Okres gwarancji na dokumentację projektową, wszelkie prace budowlane, instalacje elektryczne, instalacje teletechniczne, instalacje sanitarne "G"
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Szczegółowo warunki spełnienia udziału w postępowaniu są opisane w SWZ punkt 6.2.Wykonawca musi spełnić warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
1. w zakresie wiedzy i doświadczenia: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) latach przed upływem terminu składania ofert (decyduje data odbioru końcowego technicznego realizowanej inwestycji), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (łącznie) zgodnie z przepisami prawa budowlanego: - co najmniej jedną kompleksową robotę budowlaną o wartości min. 3.000.000,00 złotych brutto, związaną z budową lub rozbudową lub przebudową budynku objętego ochroną konserwatorską, o kubaturze brutto minimum 1.000 m3 obejmującą swoim zakresem roboty ogólnobudowlane , z zakresu co najmniej robót ogólnobudowlanych wewnątrz budynku, wymiany pokrycia dachowego, wymiany okien i wykonania elewacji zewnętrznej oraz roboty instalacyjne z branży sanitarnej (wod.-kan.-gaz.) i elektrycznej. Wykonawca winien wykazać, że w/w roboty budowlane zostały zakończone uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
2) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) osobą dedykowaną do pełnienia funkcji Kierownika budowy spełniającą łącznie n/w warunki: .............................
b) osobą dedykowaną do pełnienia funkcji Kierownika robót sanitarnych posiadającą .........................
c) osobą dedykowaną do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych posiadającą ..............
d) dysponuje osobą posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającą ....................
e) dysponuje osobą posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą ......................
f) dysponuje osobą posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz posiadającą ........................
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenia składane na podstawie art. 125 ust.1 uPZP
b. oświadczenie z zakresu art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług - załącznik Nr 6 do SWZ
2) wykaz osób - załącznik Nr 7 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik Nr 1a – Przedmiar inwestorski (złożyć wraz z ofertą)Załącznik Nr 2 - zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia (złożyć wraz z ofertą – jeżeli dotyczy)
Załącznik Nr 3 - oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie przesłanek wykluczenia (złożyć wraz z ofertą)
Załącznik Nr 4 - oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie przesłanek spełnienia warunków udziału (złożyć wraz z ofertą)
Załącznik Nr 5 - oświadczenia Wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę (złożyć wraz z ofertą)
Załącznik Nr 6 - wykazu usług zgodnie z SWZ pkt. 6.2.4.1. (składane na wezwanie)
Załącznik Nr 7 – wykazu osób zgodnie z SWZ pkt. 6.2.4.2. (składane na wezwanie)
Załącznik nr 8 - oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 117 ust.4 ustawy (złożyć wraz z ofertą – jeżeli dotyczy)
Załącznik Nr 9 - oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy (składane na wezwanie)
Załącznik Nr 11 – dokument gwarancji bankowej/gwarancji ubezpieczeniowej na wadium
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania w zakresie wadium są zawarte w SWZ punkt. 12:Wymagania dotyczące wadium – wzór dokumentu załącznik Nr 11 do SWZ (zaleca się, aby treść dokumentu była zgodna ze wzorem załączonym do SWZ)
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 80.000,00 złotych
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:1) w przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp;
2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty;
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres zmian i ich uwarunkowań został opisany w par. 13 "Zmiana umowy" w Projekcie Umowy - załącznik Nr 10 do SWZ...,1. Dokonanie zmian postanowień Umowy lub Załączników do Umowy jest możliwe, gdy zmiany tych postanowień stanowią zmianę w stosunku do treści oferty Wykonawcy [stanowiącej Załącznik do Umowy], jeżeli zachodzą okoliczności określone w ogólnie obowiązujących przepisach, w tym zwłaszcza w prawie zamówień publicznych lub poniżej przewidziane okoliczności dokonania zmiany, z uwzględnieniem poniżej wskazanego zakresu zmian, ich charakteru oraz warunków wprowadzenia:
1.1. Zmiany terminu wykonania Umowy lub terminu realizacji poszczególnych Etapów, jeżeli jej/ich wykonanie w terminach pierwotnie uzgodnionych jest niemożliwe z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub wskazanych w punkcie 1 opisanym w par. 13 "Zmiana umowy" w Projekcie Umowy - załącznik Nr 10 do SWZ...,
1.2. Zmiany sposobu wykonania Zamówienia [np. zmiany technologii wykonania Przedmiotu Umowy, Urządzeń i Materiałów, zmiany rodzaju, technologii, ilości Robót lub Prac, zmiany sposobu realizacji Robót i Prac (.......)
1.3. Zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany wysokości części Wynagrodzenia za realizację poszczególnych Etapów lub części zamówienia, odpowiednio (......)
1.4. W celu uniknięcia wątpliwości określa się, że nie stanowią istotnej zmiany Umowy lub Załączników do Umowy w rozumieniu art. 454 Prawa zamówień publicznych, zmiany niezmieniające ogólnego charakteru Umowy oraz jeśli: (....)
1.5. W celu wprowadzenia do Umowy jakiejkolwiek zmiany:
1) Strona zainteresowana jej wprowadzeniem powinna wystąpić z wnioskiem do drugiej Strony o dokonanie zmiany. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie i dowody wskazujące na spełnienie przesłanek dokonania zmiany;
2) Poza informacjami określonymi powyżej, wniosek Wykonawcy powinien zawierać informację o wpływie zmiany na termin realizacji Zamówienia, sposób oraz koszt wykonania Zamówienia. Do wniosku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć projekt.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-03 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-01
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1.3.2. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w zakresie dotyczącym danego zadania, do negocjacji zostaną zaproszeni trzej Wykonawcy, których oferty nie zostaną odrzucone i którzy otrzymają największą sumę punktów, przyznaną wg kryteriów określonych w SWZ1.3.3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy wezmą udział w postępowaniu będzie mniejsza niż trzech, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców do negocjacji. W przypadku gdy kilku Wykonawców uzyska liczbę punktów na pozycji najdalej trzeciej, zostaną wszyscy zaproszeni do negocjacji.
1.3.4. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawnić informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
1.3.5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oferty dodatkowej, będzie nadal związany ofertą złożoną w terminie, o którym mowa w punkcie 18 SWZ.
1.3.6. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty, podlegające ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
1.3.7. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
1.3.8. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
1.3.9. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
1.3.10. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą sumę punktów wg. kryteriów oceny ofert.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
WAŻNE:1. W Formularzu ofertowym Wykonawca winien podać cenę brutto ogółem a następnie wpisać samodzielnie, w edytowalnym miejscu w pkt. VIII Interaktywnego Formularza Cenowego, cenę brutto za wykonanie dokumentacji projektowej oraz cenę brutto za wykonanie robót budowlanych oraz cenę brutto za wykonanie dokumentacji projektowej. Informacja ta jest informacją pomocniczą dla Zamawiającego a jej brak nie spowoduje odrzucenia oferty. W taki przypadku Zamawiający wezwie Oferenta do uzupełnienia tych danych na etapie przed podpisaniem umowy.
2. Podając termin w kryterium "DT" wykonawca winien uwzględnić czas niezbędny dla wykonania kompletnej dokumentacji projektowej, czas weryfikacji treści przez Zamawiającego (max. 14 dni kalendarzowych od przedłożenia kompletnej dokumentacji) oraz dzień złożenia pozwolenia na budowę.
3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej.
4. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą, niż 2.000.000,00 złotych. Kopia polisy zostanie przedłożona Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wraz z potwierdzeniem zapłaty wymaganych składek.