BZP: Usługa polegająca na udzielaniu korepetycji z języka angielskiego, języka polskiego, matematyki, fizyki dzieciom przebywającym w rodzinnej pieczy zastępczej, w podziale na 4 części.
10.09.2025
2025/BZP 00416219/01
Gmina Miasta Jaworzna, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworznie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na udzielaniu korepetycji z języka angielskiego, języka polskiego, matematyki, fizyki dzieciom przebywającym w rodzinnej pieczy zastępczej, w podziale na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Jaworzna, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6322010013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Północna 9b
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326181840
1.5.8.) Numer faksu: 326181841
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mops.jaworzno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na udzielaniu korepetycji z języka angielskiego, języka polskiego, matematyki, fizyki dzieciom przebywającym w rodzinnej pieczy zastępczej, w podziale na 4 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff97b2c2-e744-4927-af39-683a5f42e984
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064177/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa polegająca na udzielaniu korepetycji z języka angielskiego, języka polskiego, matematyki, fizyki dzieciom przebywającym w rodzinnej pieczy zastępczej, w podziale na 4 części.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Nowy Wymiar Pieczy Zastępczej - wsparcie i rozwój usług systemu pieczy zastępczej, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.07.00 – Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie FESL.07.07 – Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff97b2c2-e744-4927-af39-683a5f42e9843.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przez Platformę e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl). Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail: przetargi@mops.jaworzno.pl za wyjątkiem składania i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeśli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające komunikację przez platformę e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
2. Oferta, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp sporządza się z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz.U. z 2024, poz. 773).
3. Ze względów technicznych Zamawiający rekomenduje stosowanie formatów .pdf, .doc, .docx lub .odt. W przypadku zastosowania innego formatu niż wynikające z powyższych przepisów, Zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą. Zamawiający zaleca stosowanie plików o rozszerzeniu .pdf używając formatu kwalifikowanego podpisu PadES. W przypadku gdy Wykonawca chce załączyć dokument elektroniczny o rozszerzeniu innym niż ww. wtedy powinien podpisać dokument za pomocą formatu XadES.
4. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze do komunikacji”.
6. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysyłane i odbierane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne:
1) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2) w przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy” – „Nowe zgłoszenie” lub w kafelku „FAQ” – „Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO dostępna w Rozdziale XLII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.271.1.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Korepetycje z języka angielskiego.
1. Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu korepetycji z języka angielskiego.
2) Wykonawca realizować będzie korepetycje w formie indywidualnej pracy z każdym z uczestników projektu.
3) Celem zajęć jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu poprzez wsparcie w nauce oraz nadrabianie zaległości szkolnych.
4) Wsparciem zostanie objętych maksymalnie 30 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
5) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 26 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy. Zastrzega się, że w miesiącach lipiec i sierpień usługa może być realizowana w ograniczonym zakresie lub nie być świadczona. Zamawiający ma prawo do wcześniejszego zakończenia umowy w sytuacji wykorzystania pełnej liczby godzin przewidzianych na realizację zamówienia.
6) Osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać:
a)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
b) status osoby, która jest niekarana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajowości, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec, której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania
w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się
z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;
c) status osoby, która nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
2. Liczba godzin wsparcia w formie korepetycji z języka angielskiego wynosi: 528 Jedna godzina zajęć to 60 minut (pełna godzina zegarowa). Wskazana liczba godzin ma charakter maksymalny, natomiast minimalna gwarantowana realizacja wynosi 80% tej liczby.
3. Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej. Wykonawca zapewni miejsce świadczenia usługi na terenie miasta Jaworzna.
4. Zakres wsparcia.
1) Zakres merytoryczny zajęć obejmuje:
a) pomoc w opanowaniu materiału realizowanego w szkole,
b) nadrabianie zaległości edukacyjnych,
c) wsparcie w odrabianiu prac domowych,
d) przygotowanie do sprawdzianów, egzaminu ósmoklasisty, egzaminu maturalnego oraz innych, w zależności od potrzeb.
5. Obowiązki korepetytora / Wykonawcy.
1) Prowadzenie dokumentacji realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym m.in.:
a) dziennik zajęć,
b) listy obecności.
2) Sporządzanie comiesięcznych raportów ewaluacyjnych, zawierających:
a) ocenę efektów wsparcia,
b) liczbę przeprowadzonych godzin,
c) rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju edukacyjnego uczestników.
3) Realizacja usług w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z:
a) Działem Pieczy Zastępczej
b) uczestnikami projektu.
4) Utrzymywanie stałego kontaktu z Działem Strategii i Rozwoju Usług Społecznych i Działem Pieczy Zastępczej, w tym:
a) niezwłoczne zgłaszanie problemów,
b) terminowe przekazywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu miesiąca
5) Prowadzenie zajęć od poniedziałku do soboty, z uwzględnieniem planu zajęć szkolnych uczestników.
6) Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć.
6. Warunki organizacyjne.
1) Zajęcia kierowane są do dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
2) Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę odpowiednią do poziomu nauczania uczestnika.
7. Dodatkowe informacje i warunki realizacji usług.
1) Wśród uczestników zajęć mogą znajdować się osoby
z niepełnosprawnościami.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprawnego technicznie sprzętu niezbędnego do prawidłowego i zgodnego z celem zamówienia wykonania usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Korepetycje z języka polskiego.
1. Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu korepetycji z języka polskiego.
2) Wykonawca realizować będzie korepetycje w formie indywidualnej pracy z każdym z uczestników projektu.
3) Celem zajęć jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu poprzez wsparcie w nauce oraz nadrabianie zaległości szkolnych.
4) Wsparciem zostanie objętych maksymalnie 30 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
5) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 26 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy. Zastrzega się, że w miesiącach lipiec i sierpień usługa może być realizowana w ograniczonym zakresie lub nie być świadczona. Zamawiający ma prawo do wcześniejszego zakończenia umowy w sytuacji wykorzystania pełnej liczby godzin przewidzianych na realizacje zamówienia.
6) Osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać:
a) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
b) status osoby, która jest niekarana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajowości, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec, której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania
w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się
z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;
c) status osoby, która nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
2. Liczba godzin wsparcia w formie korepetycji z języka polskiego wynosi: 96 Jedna godzina zajęć to 60 minut (pełna godzina zegarowa). Wskazana liczba godzin ma charakter maksymalny, natomiast minimalna gwarantowana realizacja wynosi 80% tej liczby.
3. Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej. Wykonawca zapewni miejsce świadczenia usługi na terenie miasta Jaworzna.
4. Zakres wsparcia.
1) Zakres merytoryczny zajęć obejmuje:
a)pomoc w opanowaniu materiału realizowanego w szkole,
b)nadrabianie zaległości edukacyjnych,
c)wsparcie w odrabianiu prac domowych,
d)przygotowanie do sprawdzianów, egzaminu ósmoklasisty, egzaminu maturalnego oraz innych, w zależności od potrzeb.
5. Obowiązki korepetytora / Wykonawcy.
1) Prowadzenie dokumentacji realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym m.in.:
a)dziennik zajęć,
b)listy obecności.
2) Sporządzanie comiesięcznych raportów ewaluacyjnych, zawierających:
a)ocenę efektów wsparcia,
b)liczbę przeprowadzonych godzin,
c)rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju edukacyjnego uczestników.
3) Realizacja usług w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z:
a)Działem Pieczy Zastępczej,
b) uczestnikami projektu.
4) Utrzymywanie stałego kontaktu z Działem Strategii i Rozwoju Usług Społecznych i Działem Pieczy Zastępczej, w tym:
a) niezwłoczne zgłaszanie problemów,
b)terminowe przekazywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu miesiąca.
5) Prowadzenie zajęć od poniedziałku do soboty, z uwzględnieniem planu zajęć szkolnych uczestników.
6) Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć.
6. Warunki organizacyjne.
1) Zajęcia kierowane są do dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
2) Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę odpowiednią do poziomu nauczania uczestnika.
7. Dodatkowe informacje i warunki realizacji usług.
1) Wśród uczestników zajęć mogą znajdować się osoby
z niepełnosprawnościami.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprawnego technicznie sprzętu niezbędnego do prawidłowego i zgodnego z celem zamówienia wykonania usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Korepetycje z matematyki.
1. Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu korepetycji z matematyki.
2) Wykonawca realizować będzie korepetycje w formie indywidualnej pracy z każdym z uczestników projektu.
3) Celem zajęć jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu poprzez wsparcie w nauce oraz nadrabianie zaległości szkolnych.
4) Wsparciem zostanie objętych maksymalnie 30 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
5) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 26 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy. Zastrzega się, że w miesiącach lipiec i sierpień usługa może być realizowana w ograniczonym zakresie lub nie być świadczona. Zamawiający ma prawo do wcześniejszego zakończenia umowy w sytuacji wykorzystania pełnej liczby godzin przewidzianych na realizację zamówienia.
6) Osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać:
a)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
b)status osoby, która jest niekarana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajowości, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec, której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;
c)status osoby, która nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
2. Liczba godzin wsparcia w formie korepetycji z matematyki wynosi: 624 Jedna godzina zajęć to 60 minut (pełna godzina zegarowa). Wskazana liczba godzin ma charakter maksymalny, natomiast minimalna gwarantowana realizacja wynosi 80% tej liczby.
3. Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej. Wykonawca zapewni miejsce świadczenia usługi na terenie miasta Jaworzna.
4. Zakres wsparcia.
1) Zakres merytoryczny zajęć obejmuje:
a) pomoc w opanowaniu materiału realizowanego w szkole,
b)nadrabianie zaległości edukacyjnych,
c) wsparcie w odrabianiu prac domowych,
d) przygotowanie do sprawdzianów, egzaminu ósmoklasisty, egzaminu maturalnego oraz innych, w zależności od potrzeb.
5. Obowiązki korepetytora / Wykonawcy
1) Prowadzenie dokumentacji realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym m.in.:
a) dziennik zajęć,
b) listy obecności.
2) Sporządzanie comiesięcznych raportów ewaluacyjnych, zawierających:
a)ocenę efektów wsparcia,
b) liczbę przeprowadzonych godzin,
c) rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju edukacyjnego uczestników.
3) Realizacja usług w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z:
a) Działem Pieczy Zastępczej,
b) uczestnikami projektu.
4) Utrzymywanie stałego kontaktu z Działem Strategii i Rozwoju Usług Społecznych i Działem Pieczy Zastępczej, w tym:
a) niezwłoczne zgłaszanie problemów,
b) terminowe przekazywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu miesiąca.
5) Prowadzenie zajęć od poniedziałku do soboty, z uwzględnieniem planu zajęć szkolnych uczestników.
6) Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć.
6. Warunki organizacyjne.
1) Zajęcia kierowane są do dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
2) Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę odpowiednią do poziomu nauczania uczestnika.
7. Dodatkowe informacje i warunki realizacji usług.
1) Wśród uczestników zajęć mogą znajdować się osoby z niepełnosprawnościami.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprawnego technicznie sprzętu niezbędnego do prawidłowego i zgodnego z celem zamówienia wykonania usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osob wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Korepetycje z fizyki.
1. Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu korepetycji z fizyki.
2) Wykonawca realizować będzie korepetycje w formie indywidualnej pracy z każdym z uczestników projektu.
3) Celem zajęć jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu poprzez wsparcie w nauce oraz nadrabianie zaległości szkolnych.
4) Wsparciem zostanie objętych maksymalnie 30 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
5) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 26 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy. Zastrzega się, że w miesiącach lipiec i sierpień usługa może być realizowana w ograniczonym zakresie lub nie być świadczona. Zamawiający ma prawo do wcześniejszego zakończenia umowy w sytuacji wykorzystania pełnej liczby godzin przewidzianych na realizację zamówienia.
6) Osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać:
a)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
b) status osoby, która jest niekarana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajowości, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec, której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;
c) status osoby, która nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
2. Liczba godzin wsparcia w formie korepetycji z fizyki wynosi: 192. Jedna godzina zajęć to 60 minut (pełna godzina zegarowa). Wskazana liczba godzin ma charakter maksymalny, natomiast minimalna gwarantowana realizacja wynosi 80% tej liczby.
3. Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej. Wykonawca zapewni miejsce świadczenia usługi na terenie miasta Jaworzna.
4. Zakres wsparcia.
Zakres merytoryczny zajęć obejmuje:
a) pomoc w opanowaniu materiału realizowanego w szkole,
b) nadrabianie zaległości edukacyjnych,
c wsparcie w odrabianiu prac domowych,
d) przygotowanie do sprawdzianów, egzaminu maturalnego oraz innych, w zależności od potrzeb.
5. Obowiązki korepetytora / Wykonawcy.
1) Prowadzenie dokumentacji realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym m.in.:
a) dziennik zajęć,
b) listy obecności.
2) Sporządzanie comiesięcznych raportów ewaluacyjnych, zawierających:
a) ocenę efektów wsparcia,
b) liczbę przeprowadzonych godzin,
c) rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju edukacyjnego uczestników.
3) Realizacja usług w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z:
a) Działem Pieczy Zastępczej,
b) uczestnikami projektu.
4) Utrzymywanie stałego kontaktu z Działem Strategii i Rozwoju Usług Społecznych i Działem Pieczy Zastępczej, w tym:
a) niezwłoczne zgłaszanie problemów,
b) terminowe przekazywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu miesiąca.
5) Prowadzenie zajęć od poniedziałku do soboty, z uwzględnieniem planu zajęć szkolnych uczestników.
6) Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć.
6. Warunki organizacyjne.
1) Zajęcia kierowane są do dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
2) Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę odpowiednią do poziomu nauczania uczestnika.
7. Dodatkowe informacje i warunki realizacji usług.
1) Wśród uczestników zajęć mogą znajdować się osoby
z niepełnosprawnościami.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprawnego technicznie sprzętu niezbędnego do prawidłowego i zgodnego z celem zamówienia wykonania usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże,
że dysponuje przynajmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia i która posiada:
Część 1 – Korepetycje z języka angielskiego.
• minimum roczne doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego dzieci i/lub młodzieży w szkołach lub innych placówkach oświatowych, edukacyjnych bądź wychowawczych.
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania warunku określonego w rozdziale XXIV ust. 2 pkt 4 SWZ, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
Część 2 – Korepetycje z języka polskiego.
• minimum roczne doświadczenie w nauczaniu języka polskiego dzieci i/lub młodzieży w szkołach lub innych placówkach oświatowych, edukacyjnych bądź wychowawczych.
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania warunku określonego w rozdziale XXIV ust. 2 pkt 4 SWZ, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
Część 3 – Korepetycje z matematyki.
• minimum roczne doświadczenie w nauczaniu matematyki dzieci i/lub młodzieży w szkołach lub innych placówkach oświatowych, edukacyjnych bądź wychowawczych.
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania warunku określonego w rozdziale XXIV ust. 2 pkt 4 SWZ, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
Część 4 – Korepetycje z fizyki.
• minimum roczne doświadczenie w nauczaniu fizyki dzieci i/lub młodzieży w szkołach lub innych placówkach oświatowych, edukacyjnych bądź wychowawczych.
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania warunku określonego w rozdziale XXIV ust. 2 pkt 4 SWZ, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania wezwania – niżej wskazanych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia:
a) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa powyżej w Rozdziale XXV ust. 1 pkt 1a SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Uwaga: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w Rozdziale XXV ust. 1 pkt 1a SWZ, dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego brak podstaw do ich wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania wezwania – niżej wskazanych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:
a) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej, o których mowa w rozdziale XXIV ust. 2 pkt 4 SWZ). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca składa pozostałe wymagane dokumenty, na które składają się w szczególności:1)Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. .
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b)Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz ze swoim oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 SWZ.
2)Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia jak również w imieniu podmiotów udostępniających zasoby, jest umocowana do jego reprezentowania (jeżeli Wykonawca nie wskazał w ofercie danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do tych dokumentów w celu ich uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).
3)Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego jak również w imieniu podmiotów udostępniających zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).
4)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (konsorcja, spółki cywilne). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
6) Inne dokumenty i/lub oświadczenia (jeżeli obowiązek załączenia ich do oferty wynika z postanowień niniejszej SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja o możliwości składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (oferty wspólne).1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dołącza Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3)W przypadku Wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). W przypadku konsorcjum ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub w odrębnym dokumencie pełnomocnictwa.
4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
7) Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.