BZP: Konsultacje specjalistyczne i badania dodatkowe do celów medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników wojska Komendy Portu Wojennego Gdynia oraz jednostek i instytucji pozostających na zaopatrzeniu.
10.09.2025
2025/BZP 00416571/01
Komenda Portu Wojennego Gdynia
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konsultacje specjalistyczne i badania dodatkowe do celów medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników wojska Komendy Portu Wojennego Gdynia oraz jednostek i instytucji pozostających na zaopatrzeniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Gdynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190232852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpwgdynia.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konsultacje specjalistyczne i badania dodatkowe do celów medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników wojska Komendy Portu Wojennego Gdynia oraz jednostek i instytucji pozostających na zaopatrzeniu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db0f96cb-eee5-4f58-a70e-1b9be806ec7f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095360/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi medycyny pracy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11717083.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1171708
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy
Pzp, komunikacja w postępowaniu odbywać się będzie w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
zapewnionych przez System (za pośrednictwem platformazakupowa.pl) pod adresem https://www.platformazakupowa.pl
Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych w zakresie korespondencji elektronicznej zawarto w treści SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 115/KPW/SŁ-ZDR/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konsultacje specjalistyczne i badania dodatkowe do celów medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników wojska Komendy Portu Wojennego Gdynia oraz jednostek i instytucji pozostających na zaopatrzeniu. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacji ceny ofertowej, stanowiącej załącznik do Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz w Projekcie umowy (Załączniku nr 2 do SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia usług z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość uzupełniającego zwiększenia usług objętych zamówieniem, na warunkach zawartej umowy, do wielkości maksymalnych, wskazanych w kol.nr 7 tabeli załącznika nr 1 do umowy (zgodnej z Kalkulacją ceny ofertowej stanowiącą załącznik do Formularza oferty). Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji tj. od zwiększenia potrzeb Zamawiającego lub podległych gospodarczo Zamawiającemu jednostek wojskowych, a w związku z tym od otrzymania/ wydzielenia dodatkowych środków finansowych na opisany w załączniku nr 1 do umowy przedmiot zamówienia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy.
W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Uruchomienie prawa opcji (każdorazowo) nastąpi po wyczerpaniu ilości danej usługi w zamówieniu podstawowym, o czym zamawiający poinformuje Wykonawcę.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wskazano w treści SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą/wyciąg z Rejestru Podmiotów
Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonego przez organ do tego uprawniony, (podstawa: ustawa z dnia 15
kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 799, 1897, z 2025 r. poz. 129 z późn.zm),