BZP: WRO.WO.260.32.2025 Usługi archiwizacji materiałów archiwalnych (kat.A) wytworzonych przez kpgr z woj. dolnośląskiego oraz komórek organizacyjnych OT KOWR we Wrocławiu i jego poprzedników prawnych
10.09.2025
2025/BZP 00416721/01
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WRO.WO.260.32.2025 Usługi archiwizacji materiałów archiwalnych (kat.A) wytworzonych przez kpgr z woj. dolnośląskiego oraz
komórek organizacyjnych OT KOWR we Wrocławiu i jego poprzedników prawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie prawa własności wobec nieruchomości Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WRO.WO.260.32.2025 Usługi archiwizacji materiałów archiwalnych (kat.A) wytworzonych przez kpgr z woj. dolnośląskiego oraz
komórek organizacyjnych OT KOWR we Wrocławiu i jego poprzedników prawnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fedd519d-095f-4dd6-ad81-f2a0eaf52a43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107244/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi archiwizacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy
Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane. Korzystanie z
Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce
„Pomoc/Instrukcje”. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postepowania Zamawiający zamieszcza dokumentację postępowania.
Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.
Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób
niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. Szczegółowe informacje zawarto w ust. 7 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przy rejestracji Wykonawca
przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję„ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu
formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. 2.
Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod
adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms). 3. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce
„Pomoc/Instrukcje”. 4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki
korzystania z platformy, określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z
platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień za-wartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy. 5. System
umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający dopuszcza w szczególności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx,
.pdf, .jpg, .zip, .rar. 6.Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. 7. Za datę wpływu oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1
ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w tym oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania
podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, oraz innych informacji, dokumentów i
oświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na Platformę). 8. Plik oferty załączony przez Wykonawcę na
Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. 10. Zamawiający określa następujące niezbędne
wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram,
procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS-Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; 3)
zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4)włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader. 11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
Rozporządzeniach, o których mowa w ust. 2 SWZ. 12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w
inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę.
Zamawiający informuje, że: 1. Administrator danych osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w
Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail:
kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207
Warszawa. 2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym
może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail:
iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1. 3.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Cele i podstawy prawne przetwarzania danych: osobowych Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w celach związanych z
realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji
zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WO.260.32.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 131732,32 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 1 – usługa archiwizacji materiałów archiwalnych (kategoria A) wytworzonych przez kombinaty państwowych gospodarstw rolnych (kpgr) z terenu b. województwa legnickiego w ilości 33 mb
4.2.5.) Wartość części: 63928,92 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79995100-6 - Usługi archiwizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (Ko)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 2 - usługa archiwizacji materiałów archiwalnych (kategoria A) wytworzonych przez komórki organizacyjne OT
KOWR we Wrocławiu i jego poprzedników prawnych w ilości 15 mb.
4.2.5.) Wartość części: 29058,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79995100-6 - Usługi archiwizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (Ko)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 3 – usługa archiwizacji materiałów archiwalnych (kategoria A) wytworzonych przez kombinaty państwowych
gospodarstw rolnych (kpgr) z terenu b. województwa jeleniogórskiego w ilości 20 mb
4.2.5.) Wartość części: 38744,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79995100-6 - Usługi archiwizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (Ko)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1 nie podlegają wykluczeniu - obligatoryjne przesłanki wykluczenia art. 108 ust. 1 ustawy PZP, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz fakultatywne przesłanki z art. 109 ust.1 pkt 4; 8, 10) ustawy PZP oraz
2 spełniają warunki udziału w postępowaniu - dotyczące:
2.1 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 PLN (słownie: sto
tysięcy złotych).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie
uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie. Zamawiający nie uzna warunku za
spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym ubezpieczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie
wykaże się całym wymaganym ubezpieczeniem.
2.2 zdolności technicznej lub zawodowej
2.2.1 w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywał, a w przypadku świadczeń ciągłych wykonuje należycie
usługi archiwizacji dokumentacji kategorii A w ilości co najmniej 20 metrów z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonywania i odbiorców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie
uznany za spełniony, jeżeli łącznie wykażą się całym wymaganym doświadczeniem.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,
wykaz usług winien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2.2.2 w zakresie posiadania potencjału kadrowego i kwalifikacji zawodowych:
2.2.3 Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma
osobami – pracownikami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usług,
kontrolę jakości, posiadającymi:
2.2.3.1 kwalifikacje z zakresu archiwistyki niezbędne do wykonania niniejszej usługi, określone w par. 2 Rozporządzenia
Ministra Kultury z dnia 1 kwietnia 2005 r. w sprawie określenia rodzaju wykształcenia uznanego za specjalistyczne oraz
dokumentów potwierdzających posiadanie praktyki zawodowej, wymaganych od osób wykonujących niektóre czynności
związane z dokumentacją osobową i płacową pracodawców;
2.2.3.2 Doświadczenie zawodowe to jest - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, należycie
wykonała usługi archiwizacji, tj. uporządkowała osobiście co najmniej 10 mb dokumentacji kat. A.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty złożonej na
Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ, opisanej w pkt. 9.5 SWZ, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie oniepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenie
potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów.
Podmiot udostępniający zasoby składa również oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu zgodne z załącznikiem nr 2a do SWZ. W oświadczeniu podmiot udostepniający zasoby wskazuje, które warunki
udziału w postępowaniu spełnia.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na
dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na
dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 PLN (sto tysięcy złotych).
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w zdaniu
poprzedzającym, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie
opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej;
2. wykazu wykonanych/wykonywanych przez Wykonawcę usług, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, – potwierdzającego należyte
wykonanie usług archiwizacji dokumentacji kategorii A w ilości co najmniej 20 metrów z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonywania i odbiorców, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (Wykaz usług winien być zgodny co do
treści z załącznikiem nr 3 do SWZ) oraz dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w
okresie ostatnich 3 miesięcy.
3. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ), odpowiedzialnych za
świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co
najmniej: dwóch osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za świadczenie usług, kontrolę jakości,
która posiada:
3.1 kwalifikacje z zakresu archiwistyki niezbędne do wykonania niniejszej usługi, określone w par. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury
z dnia 1 kwietnia 2005 r. w sprawie określenia rodzaju wykształcenia uznanego za specjalistyczne oraz dokumentów
potwierdzających posiadanie praktyki zawodowej, wymaganych od osób wykonujących niektóre czynności związane z dokumentacją
osobową i płacową pracodawców;
3.2 wymagane pkt. 11.2.2.3.2 SWZ Doświadczenie zawodowe wskazane w wykazie do-świadczenia zawodowego osób
odpowiedzialnych za świadczenie usług skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia opisanym w pkt. 12.5.5 SWZ
4. wykazu doświadczenia zawodowego osób odpowiedzialnych za świadczenie usług skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) potwierdzającego spełnianie warunków wymaganych pkt. 11.2.2.3.2 SWZ wraz z dokumentami
potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Dowodami określającymi, czy usługi zostały wykonane należycie, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe, składa każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (min. konsorcjum, spółka cywilna). Wykonawcy ponoszą
solidarną odpowiedzialność.
Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez
Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców działających wspólnie.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców