BZP: Remont budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej – CK w Pieszycach
10.09.2025
2025/BZP 00416949/01
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA-CENTRUM KULTURY W PIESZYCACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej – CK w Pieszycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA-CENTRUM KULTURY W PIESZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890528708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Kopernika 37
1.5.2.) Miejscowość: Pieszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-250
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748365341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ck-pieszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ck-pieszyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej – CK w Pieszycach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05f8d746-4061-483f-9bfa-16425f3291ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00409140/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej – CK w Pieszycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05f8d746-4061-483f-9bfa-16425f3291ca3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-05f8d746-4061-483f-9bfa-16425f3291ca
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział 7 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 29 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.262.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej – CK w Pieszycach związany z usuwaniem skutków powodzi z września 2024 r.
Zakres robot obejmuje w szczególności:
1) rozebranie posadzek z płytek z wywozem gruzu wraz z ponownym wykonaniem posadzek – powierzchnia ok. 218,57 m2;
2) skucie tynków z wywozem wraz z ponownym wykonaniem tynków – powierzchnia ok. 159,94 m2;
3) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian – powierzchnia ok. 616,29 m2;
4) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów – powierzchnia ok. 389,57 m2;
5) naprawę miejscowych nieszczelności dachu – powierzchnia ok. 830 m2;
6) pokrycie dachu membraną naprawczą – powierzchnia ok. 830 m2;
7) rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy – powierzchnia ok. 55,3 m2;
8) wykonanie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy ocynkowanej – powierzchnia ok. 55,3 m2;
9) uporządkowanie terenu prac.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: 1 - Cena, 2 - Długość okresu gwarancji na naprawę dachu, 3 - Długość okresu gwarancji na pozostałe prace remontowe.
Zamawiający ustali wielkość punktową na podstawie proponowanej ceny wykonania robót za podstawę przyjmując najniższą proponowaną przez wykonawcę cenę, którą traktuje jako minimalną przyznając 10 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na naprawę dachu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na pozostałe prace remontowe
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4