BZP: Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Miejskiego
11.09.2025
2025/BZP 00418144/01
MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Miejskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270347
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Zakroczymska 30
1.4.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydwormaz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nowydwormaz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418144
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00410066
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy polegających na możliwości udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (zwanym dalej zamówieniem podobnym).
1) Zamówienie podobne jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Podstawowy zakres prac będzie obejmował roboty budowlane, elektryczne i sanitarne w pokojach:
• 409 o powierzchni 11,70 m² na IV piętrze
• 411 o powierzchni 15 m² na IV piętrze
• 408 o powierzchni 16,30 m² na IV piętrze
• 313 o powierzchni 16,40 m² na III piętrze
• 26 o powierzchni 15,6 m² na parterze
• 27 o powierzchni 17,2 m² na parterze
• 28 o powierzchni 14,8 m² na parterze
• 10 o powierzchni 9,60 m² na parterze
• 11 o powierzchni 28,70 m² na parterze
• Korytarz o powierzchni 45m² na parterze
Zakres prac:
• Zdjęcie i utylizacja wykładziny dywanowej,
• Skucie nierówności betonu podłogi,
• Położenie warstwy wyrównującej i wygładzającej wraz z gruntowaniem podłogi,
• Położenie posadzek z płytek gresowych na podłogę,
• Ułożenie cokolików z płytek gresowych o wysokości min. 8 cm,
• Wymiana kratek wentylacyjnych,
• Skrobanie i mycie ścian ,
• Położenie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
• Gruntowanie ścian i sufitów,
• Dwukrotne malowanie ścian i sufitów,
• Wymiana parapetów istniejących parapetów betonowych na parapety z konglomeratu w pokojach 313, 409 i 411,
• Malowanie sufitów farbą lateksową,
• Wymiana drzwi do pomieszczeń biurowych,
• demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w obrębie pomieszczeń,
• wymiana lamp oświetleniowych, gniazd wtykowych, okablowania elektrycznego i teletechnicznego. Montaż instalacji zasilającej do poszczególnych lamp oświetleniowych i gniazd zostanie zrealizowane z rozdzielnicy RP2 umieszczonej na klatce schodowej,
• montaż instalacji elektrycznej,
• zarobienie bruzd,
• spuszczenie i napełnienie wodą instalacji co,
• demontaż grzejników żeliwnych i zaworów grzejnikowych,
• montaż grzejnika aluminiowego żeberkowego,
• rury przełączane z tworzyw sztucznych,
• montaż zaworów grzejnikowy,
• próba ciśnieniowa szczelności instalacji wewnętrznej.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy polegających na możliwości udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (zwanym dalej zamówieniem podobnym).
1) Zamówienie podobne jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Podstawowy zakres prac będzie obejmował roboty budowlane, elektryczne i sanitarne w pokojach:
• 409 o powierzchni 11,70 m² na IV piętrze
• 411 o powierzchni 15 m² na IV piętrze
• 408 o powierzchni 16,30 m² na IV piętrze
• 313 o powierzchni 16,40 m² na III piętrze
• 26 o powierzchni 15,6 m² na parterze
• 27 o powierzchni 17,2 m² na parterze
• 28 o powierzchni 14,8 m² na parterze
• 10 o powierzchni 9,60 m² na parterze
• 11 o powierzchni 28,70 m² na parterze
• Korytarz o powierzchni 45m² na parterze
Zakres prac:
• Zdjęcie i utylizacja wykładziny dywanowej,
• Skucie nierówności betonu podłogi,
• Położenie warstwy wyrównującej i wygładzającej wraz z gruntowaniem podłogi,
• Położenie posadzek z płytek gresowych na podłogę,
• Ułożenie cokolików z płytek gresowych o wysokości min. 8 cm,
• Wymiana kratek wentylacyjnych,
• Skrobanie i mycie ścian ,
• Położenie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
• Gruntowanie ścian i sufitów,
• Dwukrotne malowanie ścian i sufitów,
• Wymiana parapetów istniejących parapetów betonowych na parapety z konglomeratu w pokojach 313, 409 i 411,
• Malowanie sufitów farbą lateksową,
• Wymiana drzwi do pomieszczeń biurowych,
• demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w obrębie pomieszczeń,
• wymiana lamp oświetleniowych, gniazd wtykowych, okablowania elektrycznego i teletechnicznego. Montaż instalacji zasilającej do poszczególnych lamp oświetleniowych i gniazd zostanie zrealizowane z rozdzielnicy RP2 umieszczonej na klatce schodowej,
• montaż instalacji elektrycznej,
• zarobienie bruzd,
• spuszczenie i napełnienie wodą instalacji co,
• demontaż grzejników żeliwnych i zaworów grzejnikowych,
• montaż grzejnika aluminiowego żeberkowego,
• rury przełączane z tworzyw sztucznych,
• montaż zaworów grzejnikowy,
• próba ciśnieniowa szczelności instalacji wewnętrznej,
• dostawa i montaż depozytora na klucze.