BZP: Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie indywidualne na rzecz walki ze stresem i równości szans w ramach Projektu nr FESW.07.01-IZ.00-0108/24 .
11.09.2025
2025/BZP 00418403/01
Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie indywidualne na rzecz walki ze stresem i równości szans w ramach Projektu nr FESW.07.01-IZ.00-0108/24 .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292829255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 25
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412604887
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpskonskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpskonskie.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem osób z zaburzeniami psychicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie indywidualne na rzecz walki ze stresem i równości szans w ramach Projektu nr FESW.07.01-IZ.00-0108/24 .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc7362f4-0a69-4188-8bd5-58087c7d86ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037512/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie indywidualne na rzecz walki ze stresem i równości szans w ramach Projektu nr FESW.07.01-IZ.00-0108/24.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wsparcie pracowników Domu Pomocy Społecznej Cichy Zakątek w Końskich” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet FESW.07 Zdrowi i aktywni zawodowo, Działanie FESW.07.01 Wsparcie zdrowotne świętokrzyskich pracowników
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc7362f4-0a69-4188-8bd5-58087c7d86ba3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a
Wykonawcą/Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e -Zamówień, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej zamowiena@dpskonskie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w zakładce „Wiadomości”, sekcji “Komunikaty publiczne”.
Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej wyłącznie w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania Platformy Zakupowej Zamawiającego.Wykonawca w trakcie toczącego się postępowania powinien sprawdzać
komunikaty i wiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie Zakupowej, gdyż system powiadomień
Platformy może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej „Cichy Zakątek” w Końskich, ul. Warszawska 25, 26-
200 Końskie, e-mail: dpskonskie@dpskonskie.pl
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod
adresem e-mail: iod@czi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania
umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego.
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,
Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16
Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się
opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.VII.26.26.1199.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 135320,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do S W Z
4.2.5.) Wartość części: 3200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując
im odpowiednio wagi procentowe:
1) Kryterium nr 1 – „Cena” – waga 60% tj. 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – „Doświadczenie ” – waga 30% tj. 30 pkt.
3) Kryterium nr 3 - „Aspekt społeczny”- waga 10% tj. 10 pkt.
2. Punkty przyznawane za podane w § 22 pkt. 1. kryteria będą liczone, w następujący sposób:
Zamawiający w kryterium nr 1 Cena będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa brutto*
C = x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w kryterium nr 2 Doświadczenie
Doświadczenie trenera/instruktora/ psychologa, osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia- waga kryterium 30% tj. 30 pkt
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
1) Za 3 usługi szkoleniowe/wsparcia indywidualnego psychologa/ warsztaty z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 10 pkt;
2) Za od 4 do 5 usług szkoleniowych/wsparcia indywidualnego psychologa/ warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 20 pkt;
3) Za od 6 do 10 usług szkoleniowych/ wsparcia indywidualnego psychologa /warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 25 pkt;
4) Powyżej 10 usług szkoleniowych/ wsparcia indywidualnego psychologa / warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 30 pkt;
Zamawiający w kryterium nr 3 „Aspekt społeczny ” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wykazem :
Aspekt społeczny(AS) – max 10 pkt, gdzie 1 pkt = 1%:
W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty w przypadku zobowiązania się przez Wykonawcę
do zatrudnienia przy realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby z tzw. grupy
defaworyzowanej ,
Punktacja dla kryterium Aspekty społeczne (AS):
w przypadku zatrudnienia osoby z grupy defaworyzowanej na umowę o pracę -10 pkt.
NIE – 0 pkt
TAK – 10 pkt 10 pkt
Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawcę̨ wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą liczbę punktów sumując punktację trzech kryteriów – „CENA” , „OKRES GWARANCJI” „ASPEKT SPOŁECZNY ”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 11520,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując
im odpowiednio wagi procentowe:
1) Kryterium nr 1 – „Cena” – waga 60% tj. 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – „Doświadczenie ” – waga 30% tj. 30 pkt.
3) Kryterium nr 3 - „Aspekt społeczny”- waga 10% tj. 10 pkt.
2. Punkty przyznawane za podane w § 22 pkt. 1. kryteria będą liczone, w następujący sposób:
Zamawiający w kryterium nr 1 Cena będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa brutto*
C = x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w kryterium nr 2 Doświadczenie
Doświadczenie trenera/instruktora/ psychologa, osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia- waga kryterium 30% tj. 30 pkt
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
1) Za 3 usługi szkoleniowe/wsparcia indywidualnego psychologa/ warsztaty z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 10 pkt;
2) Za od 4 do 5 usług szkoleniowych/wsparcia indywidualnego psychologa/ warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 20 pkt;
3) Za od 6 do 10 usług szkoleniowych/ wsparcia indywidualnego psychologa /warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 25 pkt;
4) Powyżej 10 usług szkoleniowych/ wsparcia indywidualnego psychologa / warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 30 pkt;
Zamawiający w kryterium nr 3 „Aspekt społeczny ” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wykazem :
Aspekt społeczny(AS) – max 10 pkt, gdzie 1 pkt = 1%:
W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty w przypadku zobowiązania się przez Wykonawcę
do zatrudnienia przy realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby z tzw. grupy
defaworyzowanej ,
Punktacja dla kryterium Aspekty społeczne (AS):
w przypadku zatrudnienia osoby z grupy defaworyzowanej na umowę o pracę -10 pkt.
NIE – 0 pkt
TAK – 10 pkt 10 pkt
3. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt
4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawcę̨ wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
5. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku
6. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą liczbę punktów sumując punktację trzech kryteriów – „CENA” , „OKRES GWARANCJI” „ASPEKT SPOŁECZNY ”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 108000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując
im odpowiednio wagi procentowe:
1) Kryterium nr 1 – „Cena” – waga 60% tj. 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – „Doświadczenie ” – waga 30% tj. 30 pkt.
3) Kryterium nr 3 - „Aspekt społeczny”- waga 10% tj. 10 pkt.
2. Punkty przyznawane za podane w § 22 pkt. 1. kryteria będą liczone, w następujący sposób:
Zamawiający w kryterium nr 1 Cena będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa brutto*
C = x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w kryterium nr 2 Doświadczenie
Doświadczenie trenera/instruktora/ psychologa, osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia- waga kryterium 30% tj. 30 pkt
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
1) Za 3 usługi szkoleniowe/wsparcia indywidualnego psychologa/ warsztaty z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 10 pkt;
2) Za od 4 do 5 usług szkoleniowych/wsparcia indywidualnego psychologa/ warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 20 pkt;
3) Za od 6 do 10 usług szkoleniowych/ wsparcia indywidualnego psychologa /warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 25 pkt;
4) Powyżej 10 usług szkoleniowych/ wsparcia indywidualnego psychologa / warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 30 pkt;
Zamawiający w kryterium nr 3 „Aspekt społeczny ” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wykazem :
Aspekt społeczny(AS) – max 10 pkt, gdzie 1 pkt = 1%:
W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty w przypadku zobowiązania się przez Wykonawcę
do zatrudnienia przy realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby z tzw. grupy
defaworyzowanej ,
Punktacja dla kryterium Aspekty społeczne (AS):
w przypadku zatrudnienia osoby z grupy defaworyzowanej na umowę o pracę -10 pkt.
NIE – 0 pkt
TAK – 10 pkt 10 pkt
Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawcę̨ wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą liczbę punktów sumując punktację trzech kryteriów – „CENA” , „OKRES GWARANCJI” „ASPEKT SPOŁECZNY ”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując
im odpowiednio wagi procentowe:
1) Kryterium nr 1 – „Cena” – waga 60% tj. 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – „Doświadczenie ” – waga 30% tj. 30 pkt.
3) Kryterium nr 3 - „Aspekt społeczny”- waga 10% tj. 10 pkt.
2. Punkty przyznawane za podane w § 22 pkt. 1. kryteria będą liczone, w następujący sposób:
Zamawiający w kryterium nr 1 Cena będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa brutto*
C = x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w kryterium nr 2 Doświadczenie
Doświadczenie trenera/instruktora/ psychologa, osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia- waga kryterium 30% tj. 30 pkt
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
1) Za 3 usługi szkoleniowe/wsparcia indywidualnego psychologa/ warsztaty z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 10 pkt;
2) Za od 4 do 5 usług szkoleniowych/wsparcia indywidualnego psychologa/ warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 20 pkt;
3) Za od 6 do 10 usług szkoleniowych/ wsparcia indywidualnego psychologa /warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 25 pkt;
4) Powyżej 10 usług szkoleniowych/ wsparcia indywidualnego psychologa / warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 30 pkt;
Zamawiający w kryterium nr 3 „Aspekt społeczny ” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wykazem :
Aspekt społeczny(AS) – max 10 pkt, gdzie 1 pkt = 1%:
W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty w przypadku zobowiązania się przez Wykonawcę
do zatrudnienia przy realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby z tzw. grupy
defaworyzowanej ,
Punktacja dla kryterium Aspekty społeczne (AS):
w przypadku zatrudnienia osoby z grupy defaworyzowanej na umowę o pracę -10 pkt.
NIE – 0 pkt
TAK – 10 pkt 10 pkt
3. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt
4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawcę̨ wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
5. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku
6. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą liczbę punktów sumując punktację trzech kryteriów – „CENA” , „OKRES GWARANCJI” „ASPEKT SPOŁECZNY ”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując
im odpowiednio wagi procentowe:
1) Kryterium nr 1 – „Cena” – waga 60% tj. 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – „Doświadczenie ” – waga 30% tj. 30 pkt.
3) Kryterium nr 3 - „Aspekt społeczny”- waga 10% tj. 10 pkt.
2. Punkty przyznawane za podane w § 22 pkt. 1. kryteria będą liczone, w następujący sposób:
Zamawiający w kryterium nr 1 Cena będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa brutto*
C = x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w kryterium nr 2 Doświadczenie
Doświadczenie trenera/instruktora/ psychologa, osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia- waga kryterium 30% tj. 30 pkt
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
1) Za 3 usługi szkoleniowe/wsparcia indywidualnego psychologa/ warsztaty z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 10 pkt;
2) Za od 4 do 5 usług szkoleniowych/wsparcia indywidualnego psychologa/ warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 20 pkt;
3) Za od 6 do 10 usług szkoleniowych/ wsparcia indywidualnego psychologa /warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 25 pkt;
4) Powyżej 10 usług szkoleniowych/ wsparcia indywidualnego psychologa / warsztatów z zakresu objętych zamówieniem Zamawiający przyzna 30 pkt;
Zamawiający w kryterium nr 3 „Aspekt społeczny ” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wykazem :
Aspekt społeczny(AS) – max 10 pkt, gdzie 1 pkt = 1%:
W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty w przypadku zobowiązania się przez Wykonawcę
do zatrudnienia przy realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby z tzw. grupy
defaworyzowanej ,
Punktacja dla kryterium Aspekty społeczne (AS):
w przypadku zatrudnienia osoby z grupy defaworyzowanej na umowę o pracę -10 pkt.
NIE – 0 pkt
TAK – 10 pkt 10 pkt
3. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt
4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawcę̨ wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
5. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku
6. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą liczbę punktów sumując punktację trzech kryteriów – „CENA” , „OKRES GWARANCJI” „ASPEKT SPOŁECZNY ”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, co najmniej: Część 1,2,3,4,5- 3 usługi szkoleniowe/wsparcia indywidualnego psychologa/ warsztaty z zakresu objętych zamówieniem o łącznej wartości zamówienia 5 000,00 zł brutto dla każdej umowy ; W odniesieni do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usług, do realizacji których te zdolności są wymagane. Na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika , które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy(Załącznik nr 8 do SWZ). Oświadczenie to służy ustaleniu przez Zamawiającego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, którzy zdecydowali się na wspólne złożenie oferty w postępowaniu, w okolicznościach w których przepisy ustawy wymagają aby wykonawcy działając wspólnie wykonali osobiście tę czynność zamówienia, w odniesieniu do której wykazują wymagane przez zamawiającego zdolności. Obowiązek złożenia oświadczenia o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy PZP (Załącznik nr 8 do SWZ), dotyczy również Wykonawców , prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
- w zakresie spełnienia warunku określonego w SWZ wykaz usług/ doświadczenia, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana. Do wykazu dostaw należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami mogą być -referencje, oświadczenia wykonawcy wystawione w okresie 3 miesięcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z ust.1 zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące dowód, że wykonawca na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ- Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby określa w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów udostępniającego zasoby,- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia.
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków postępowania dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub oświadczenia że zrealizuje usługi które wskazane usługi dotyczą
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne