BZP: Roboty remontowe realizowane na pompowniach na terenie Zarządu Zlewni w Radomiu w podziale na 5 części
11.09.2025
2025/BZP 00419225/01
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty remontowe realizowane na pompowniach na terenie Zarządu Zlewni w Radomiu
w podziale na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 691961247
1.5.8.) Numer faksu: malgorzata.trojanowska@wody.gov.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.trojanowska@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe realizowane na pompowniach na terenie Zarządu Zlewni w Radomiu
w podziale na 5 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2f4f924-c5c5-47ba-bd74-5661016f3c1e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.380 Roboty remontowe realizowane na pompowniach na terenie Zarządu Zlewni w Radomiu w podziale na 5 części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r23674,Roboty-remontowe-realizowane-na-pompowniach-na-terenie-Zarzadu-Zlewni-w-Radomiu-.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod
adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. Wskazany adres strony internetowej postępowania, to adres pod którym udostępniane będą
zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie
zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w
zakładce: Instrukcja dla Wykonawców: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc. Regulamin dostępny jest w
zakładce „Regulamin”. Korzystanie z Platformy oznacza akceptację regulaminu oraz Instrukcji.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Celem skomunikowania się z
Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób
złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki
„Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
2. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych
razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
3. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
4. Zamawiający informuje, że adres e-mail: anna.muszalska@wody.gov.pl, wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do
przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z
Wykonawcami.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma tel. +48 22 498 87 00 (infolinia dostępna w dni
robocze, w godzinach 9:00-17:00) e-mail: pomoc@jskinternet.pl .
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę
za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych
odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
8. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych, związanych z przetargiem są Małgorzata Trojanowska oraz Kamil Michalski. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy.
9. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy
ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania
W.ROZ.2710.48.2025/ZZR, prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym
zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: W.ROZ.2710.97.2025/ZZR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Remont żelbetowego wylotu przepompowni Dobre w m. Dobre, gm. Wilków,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1. Cena brutto – waga kryterium 60 %
15.2.2. Skrócenie terminu realizacji – waga kryterium 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt, gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „skrócenie terminu realizacji”.
15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1. Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną obliczone według poniższego wzoru:
Najniższa cena ofertowa
Pc = ------------------------------------- x 60
Cena badanej oferty
Przez cenę brutto należy rozumieć łączną cenę brutto dla danej części za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty” można otrzymać 60 punktów.
15.4.2. Punkty w kryterium „Skrócenie terminu realizacji” zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:
W kryterium „Skrócenie terminu realizacji” można otrzymać 0, 20 lub 40 punktów. Wykonawca otrzyma punkty za zaoferowanie jednego z trzech wariantów.
Dotyczy wszystkich części:
0 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 0 dni kalendarzowych,
20 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 5 dni kalendarzowych,
40 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 10 dni kalendarzowych.
Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym żadnego z w/w wariantów, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje skrócenia terminu realizacji i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.
Max czas realizacji dla poszczególnych części:
Część 1, 2, 3 – 50 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
Część 4 – 40 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
Część 5 – 30 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Remont pompowni Józefów obr. Rybitwy, gm. Józefów nad Wisłą, pow. Opolski,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1. Cena brutto – waga kryterium 60 %
15.2.2. Skrócenie terminu realizacji – waga kryterium 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt, gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „skrócenie terminu realizacji”.
15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1. Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną obliczone według poniższego wzoru:
Najniższa cena ofertowa
Pc = ------------------------------------- x 60
Cena badanej oferty
Przez cenę brutto należy rozumieć łączną cenę brutto dla danej części za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty” można otrzymać 60 punktów.
15.4.2. Punkty w kryterium „Skrócenie terminu realizacji” zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:
W kryterium „Skrócenie terminu realizacji” można otrzymać 0, 20 lub 40 punktów. Wykonawca otrzyma punkty za zaoferowanie jednego z trzech wariantów.
Dotyczy wszystkich części:
0 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 0 dni kalendarzowych,
20 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 5 dni kalendarzowych,
40 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 10 dni kalendarzowych.
Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym żadnego z w/w wariantów, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje skrócenia terminu realizacji i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.
Max czas realizacji dla poszczególnych części:
Część 1, 2, 3 – 50 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
Część 4 – 40 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
Część 5 – 30 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Remont pompowni Popów,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1. Cena brutto – waga kryterium 60 %
15.2.2. Skrócenie terminu realizacji – waga kryterium 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt, gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „skrócenie terminu realizacji”.
15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1. Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną obliczone według poniższego wzoru:
Najniższa cena ofertowa
Pc = ------------------------------------- x 60
Cena badanej oferty
Przez cenę brutto należy rozumieć łączną cenę brutto dla danej części za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty” można otrzymać 60 punktów.
15.4.2. Punkty w kryterium „Skrócenie terminu realizacji” zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:
W kryterium „Skrócenie terminu realizacji” można otrzymać 0, 20 lub 40 punktów. Wykonawca otrzyma punkty za zaoferowanie jednego z trzech wariantów.
Dotyczy wszystkich części:
0 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 0 dni kalendarzowych,
20 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 5 dni kalendarzowych,
40 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 10 dni kalendarzowych.
Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym żadnego z w/w wariantów, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje skrócenia terminu realizacji i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.
Max czas realizacji dla poszczególnych części:
Część 1, 2, 3 – 50 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
Część 4 – 40 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
Część 5 – 30 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Remont dachu w przepompowni wody Janowiec,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1. Cena brutto – waga kryterium 60 %
15.2.2. Skrócenie terminu realizacji – waga kryterium 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt, gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „skrócenie terminu realizacji”.
15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1. Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną obliczone według poniższego wzoru:
Najniższa cena ofertowa
Pc = ------------------------------------- x 60
Cena badanej oferty
Przez cenę brutto należy rozumieć łączną cenę brutto dla danej części za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty” można otrzymać 60 punktów.
15.4.2. Punkty w kryterium „Skrócenie terminu realizacji” zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:
W kryterium „Skrócenie terminu realizacji” można otrzymać 0, 20 lub 40 punktów. Wykonawca otrzyma punkty za zaoferowanie jednego z trzech wariantów.
Dotyczy wszystkich części:
0 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 0 dni kalendarzowych,
20 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 5 dni kalendarzowych,
40 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 10 dni kalendarzowych.
Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym żadnego z w/w wariantów, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje skrócenia terminu realizacji i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.
Max czas realizacji dla poszczególnych części:
Część 1, 2, 3 – 50 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
Część 4 – 40 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
Część 5 – 30 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Remont przegrody zabezpieczającej wraz z oczyszczeniem zbiornika wyrównawczego pompowni wody w m. Jarentowskie Pole.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1. Cena brutto – waga kryterium 60 %
15.2.2. Skrócenie terminu realizacji – waga kryterium 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt, gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „skrócenie terminu realizacji”.
15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1. Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną obliczone według poniższego wzoru:
Najniższa cena ofertowa
Pc = ------------------------------------- x 60
Cena badanej oferty
Przez cenę brutto należy rozumieć łączną cenę brutto dla danej części za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty” można otrzymać 60 punktów.
15.4.2. Punkty w kryterium „Skrócenie terminu realizacji” zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:
W kryterium „Skrócenie terminu realizacji” można otrzymać 0, 20 lub 40 punktów. Wykonawca otrzyma punkty za zaoferowanie jednego z trzech wariantów.
Dotyczy wszystkich części:
0 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 0 dni kalendarzowych,
20 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 5 dni kalendarzowych,
40 pkt – otrzyma oferta, dla której w formularzu ofertowym wskazano że termin realizacji zostanie skrócony o 10 dni kalendarzowych.
Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym żadnego z w/w wariantów, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje skrócenia terminu realizacji i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.
Max czas realizacji dla poszczególnych części:
Część 1, 2, 3 – 50 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
Część 4 – 40 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
Część 5 – 30 dni kalendarzowych od daty popisania umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a/ Wykonawca musi wykazać się wykonaniem - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie :• dla części nr 1, - jedną robotę obejmującą swym zakresem remont lub/i budowę lub/i przebudowę budowli hydrotechnicznej o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto,
• dla części nr 2 - jedną robotę obejmującą swym zakresem remont budynków i roboty wykończeniowe obiektów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 65 000,00 PLN brutto
• dla części nr 3 - jedną robotę obejmującą swym zakresem remont budynków i roboty wykończeniowe obiektów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto
• dla części nr 4 - jedną robotę obejmującą swym zakresem remont lub/i budowę lub/i przebudowę dachu na obiekcie budowlanym
• o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 PLN brutto
• dla części nr 5 - jedną robotę obejmującą swym zakresem remont lub/i budowę lub/i przebudowę budowli hydrotechnicznej o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 PLN brutto
UWAGA Zamawiający dopuszcza aby roboty budowlane określone w w/w warunku wykonane były w ramach umowy (kontraktu) obejmującej szerszy zakres robót. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie robót wartość robót wymaganych na warunku udziału w przedmiotowym postepowaniu.
b/ Wykonawca musi dysponować min. jedną osobą którą skieruje do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi i która posiadać będzie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t.j.), obejmujące kierowanie robotami budowlanymi, bez ograniczeń, w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub konstrukcyjno-budowlanej lub wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
UWAGA:
- Osoby uczestniczące po stronie Wykonawcy w realizacji zamówienia, a będące obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) lub Konfederacji Szwajcarskiej, winny posiadać kwalifikacje obowiązujące w rodzimym państwie członkowskim i odpowiadające wymaganiom zawartym w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Przepisy dotyczące świadczenia usług transgranicznych określa Rozdział 4 „Świadczenie usług transgranicznych" Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.) oraz art. 20a Ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2023.551 t.j.).
- W przypadku, o którym mowa powyżej (tiret pierwszy), Zamawiający wymaga, aby osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi biegle posługiwała się językiem polskim w mowie i piśmie albo zapewniła usługi tłumacza na język polski. Minimalny poziom znajomości języka polskiego wymagany przez Zamawiającego to B1. Wszelkiego typu koszty związane z usługami tłumacza leżą po stronie Wykonawcy.
- Zamawiający wymaga, aby określony powyżej warunek w pkt 7.2.1 lit b/ był spełniony w całości przez jeden podmiot (wykonawcę lub podmiot oddający do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby zamówienia).
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę osoby, odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi (kierownika budowy), wskazanej w wykazie osób pod warunkiem, że nowo wprowadzona osoba będzie posiadać kwalifikacje nie mniejsze niż wymagane w SWZ.
Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunek udziału będzie spełniony, gdy wykonawca wykaże się spełnianiem warunku, określonego w pkt 7.2.1. lit. a/ SWZ, wymaganego dla jednej części, dla której wartość robót określona na warunku jest wyższa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.
oświadczenie wykonawcy
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
zamawiającego, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ;
2. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024,
poz. 507 t.j.), zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ;
3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej,sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
4. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem
stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla
warunku określonego w pkt 7.2.1a SWZ:
1. Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (powyższy okres liczy się wstecz od dnia, w
którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnianie
warunku, określonego w pkt 7.2.1.a SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane.
Zaleca się skorzystanie z druku, stanowiącego Załącznik nr 10a do SWZ.
2. Dowody określające, czy roboty wymienione w wyżej wymienionym wykazie robót zostały wykonane należycie. Dowodami są
referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Dla warunku określonego w pkt 7.2.1b SWZ:
3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi. Wykaz osób – informacje o osobach przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, potwierdzające spełnianie
, określonego w pkt 7.2.1.b niniejszej specyfikacji - oprócz imienia i nazwiska osoby skierowanej do realizacji zamówienia, musi
zawierać co najmniej informacje o:
- uprawnieniach wskazanej osoby,
- podstawie do dysponowania wskazaną osobą (należy podać jedną z niżej wymienionych opcji: dysponowanie bezpośrednie –
zasób własny wykonawcy (dotyczy przypadku, gdy Wykonawca dysponuje wskazaną osobą wskutek zawartej umowy o pracę lub
innej umowy o charakterze cywilnoprawnym, zawieranej bezpośrednio z tą osobą) lub dysponowanie pośrednie - zasób innego
podmiotu wraz z podaniem nazwy podmiotu udostępniającego wskazaną osobę)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się:1) Formularz ofertowy, zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SWZ.
Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę niestanowią oferty w rozumieniu ustawy Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności Zamawiającego w
rozumieniu ustawy Pzp.
2) Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru kosztorysu ofertowego, będącego Załącznikiem nr 9 do SWZ lub
na podstawie Przedmiaru.
UWAGA: Złożenie formularza ofertowego i kosztorysu ofertowego jest obowiązkowe.
Pozostałe Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą szczegółowo wymieniono w pkt 10.2. SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian przewidziany został we wzorze umowy stanowiącym integralną część SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy