BZP: Świadczenie usług serwisowych przyrządów do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu z podziałem na zadania
11.09.2025
2025/BZP 00419329/01
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług serwisowych przyrządów do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 40 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych przyrządów do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu z podziałem na zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8611023f-4f53-4f1b-8e42-9cd447c6e2a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Świadczenie usług serwisowych przyrządów do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https:/platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki
do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po
którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego
postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla
Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
monika.hernik@ra.policja.gov.pl
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe
informacje w powyższym zakresie znajdują się na stronie prowadzonego postępowania pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe przetwarzane w trybie RODO w KWP z siedzibą w Radomiu
Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1),
dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje
inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu. W KWP z siedzibą w
Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich
dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną
ustawą Pzp,- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 3 sierpnia 2023r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy.- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych,
uchylająca
dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach
konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane
podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu
umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:- prawo dostępu do własnych danych osobowych na
zasadach określonych w ustawie Pzp,- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może
ono skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp,- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania
danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania,- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku
uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu
danych osobowych, w tym profilowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 44/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług serwisowych przyrządów do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym
powietrzu - świadczenie (od dnia zawarcia umowy) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym
powietrzu typu Dräger 9510
4.2.6.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i wagi (Zadanie 1)
Kryterium I: Cena oferty brutto (C) - waga 60%
Kryterium II: Termin wykonania usługi (T) – waga 20%
Kryterium III: Okres udzielonej gwarancji (G) – waga 20%
Kryterium I (C)- cena - waga 60% (maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium "cena" - 60 punktów)
A. ogółem cena jednostkowa brutto na usługę podstawową (kalibracja i wzorcowanie) - 60 punktów
najniższa oferowana cena jednostkowa brutto na usługę podstawową x 60 pkt.
Ilość pkt = oferowana cena jednostkowa brutto na usługę podstawową badanej oferty
C = A
Kryterium II (T) – proponowany termin wykonania usługi – waga 20% (maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w
kryterium „termin” -20 punktów
liczony w dniach roboczych: - w przypadku kalibracji i wzorcowania licząc od następnego dnia roboczego po dniu przyjęcia sprzętu do serwisu - w przypadku naprawy, kalibracji i wzorcowania – licząc od następnego dnia roboczego po dniu otrzymania z Wydziału GMT KWP
zs. w Radomiu pisemnej zgody na dokonanie naprawy
Termin wykonania usługi może wynieść maksymalnie 10 dni roboczych
W przypadku zaoferowania terminu wykonania usługi dłuższego niż 10 dni roboczych oferta podlegać będzie odrzuceniu jako
niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca, nie wskaże w Formularzu ofertowym terminu wykonania usługi, oświadcza, że wykona usługę w
maksymalnym możliwym terminie tj. 10 dni roboczych.
Oferta zawierająca się w przedziale termin wykonania usługi - 1- 6 dni roboczych - 20 pkt.- 7 dni roboczych – 18 pkt.- 8 dni roboczych – 16 pkt.- 9 dni roboczych – 14 pkt.- 10 dni roboczych – 0 pkt.
Kryterium III (G) - okres udzielanej gwarancji na poprawne działanie przyrządu każdorazowo po wykonanej usłudze kalibracji - waga- 20 % (maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania
w kryterium "gwarancja" - 20 punktów)
Okres udzielanej gwarancji na poprawne działanie przyrządu nie może być krótszy niż trzy miesiące
W przypadku zaoferowania okresu udzielanej gwarancji krótszej niż 3 miesiące oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z
warunkami zamówienia.- 3 miesiące – 0 pkt.- 4 miesiące – 10 pkt.- 5 miesięcy – 20 pkt.
W przypadku udzielenia gwarancji dłuższej niż 5 miesięcy Zamawiający przyzna punkty tak jak dla gwarancji wynoszącej 5 miesięcy.
W przypadku braku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji , Wykonawca oświadcza, że zaoferował minimalny okres tj.
trzy miesiące.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który po przeliczeniu wszystkich kryteriów uzyska największą ilość punktów .
Łączna ilość punktów: C + T + G
gdzie:
CŁ - cena łączna
T- termin wykonania usługi
G- gwarancja
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonia usługi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielanej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług serwisowych przyrządów do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym
powietrzu - świadczenie (nie wcześniej niż od dnia 21.10.2025 r.) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości
alkoholu w wydychanym powietrzu typu iBlow
4.2.6.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: : Kryterium I (C)- cena - waga 60% (maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium
"cena" - 60 punktów)
A. ogółem cena jednostkowa brutto na usługę podstawową (kalibracja) - 60 punktów
najniższa oferowana cena jednostkowa brutto na usługę podstawową x 60 pkt
Ilość pkt = oferowana cena jednostkowa brutto na usługę podstawową badanej oferty
CŁ = A
Kryterium II (T) – proponowany termin wykonania usługi – waga 20% (maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w
kryterium „termin” -20 punktów
liczony w dniach roboczych:- w przypadku kalibracji licząc od następnego dnia roboczego po dniu przyjęcia sprzętu do serwisu - w przypadku naprawy i kalibracji – licząc od następnego dnia roboczego po dniu otrzymania
z Wydziału GMT KWP zs. w Radomiu pisemnej zgody na dokonanie naprawy,
Termin wykonania usługi może wynieść maksymalnie 7 dni roboczych
W przypadku zaoferowania terminu wykonania usługi dłuższego niż 7 dni roboczych oferta podlegać będzie odrzuceniu jako
niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca, nie wskaże w Formularzu ofertowym terminu wykonania usługi, oświadcza, że wykona usługę w
maksymalnym możliwym terminie tj. 7 dni roboczych.
Oferta zawierająca się w przedziale termin wykonania usługi - 1-3 dni roboczych - 20 pkt.- 4 dni robocze – 18 pkt.- 5 dni roboczych – 16 pkt.- 6 dni roboczych – 14 pkt.- 7 dni roboczych – 0 pkt.
Kryterium III (G) - okres udzielanej gwarancji na poprawne działanie przyrządu każdorazowo po wykonanej usłudze kalibracji - waga- 20 % (maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania
w kryterium "gwarancja" - 20 punktów)
Okres udzielanej gwarancji nie może być krótszy niż trzy miesiące
W przypadku zaoferowania okresu udzielanej gwarancji krótszej niż 3 miesiące oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z
warunkami zamówienia.
Biuletyn Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Ogłoszenie nr z dnia- 3 miesiące – 0 pkt.- 4 miesiące – 10 pkt.- 5 miesięcy – 20 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który po przeliczeniu wszystkich kryteriów uzyska największą ilość punktów .
Łączna ilość punktów: C + T + G
gdzie:
C - cena łączna
T- termin wykonania usługi
G- gwarancja
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki i zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielanej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług serwisowych przyrządów do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym
powietrzu - świadczenie (nie wcześniej od dnia 21.10.2025 r.) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości
alkoholu w wydychanym powietrzu typu AT 1000
4.2.6.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: : Kryterium I (C)- cena - waga 60% (maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium
"cena" - 60 punktów)
A. ogółem cena jednostkowa brutto na usługę podstawową (kalibracja) - 60 punktów
najniższa oferowana cena jednostkowa brutto na usługę podstawową x 60 pkt
Ilość pkt = oferowana cena jednostkowa brutto na usługę podstawową badanej oferty
CŁ = A
Kryterium II (T) – proponowany termin wykonania usługi – waga 20% (maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w
kryterium „termin” -20 punktów
liczony w dniach roboczych:- w przypadku kalibracji licząc od następnego dnia roboczego po dniu przyjęcia sprzętu do serwisu - w przypadku naprawy i kalibracji – licząc od następnego dnia roboczego po dniu otrzymania
z Wydziału GMT KWP zs. w Radomiu pisemnej zgody na dokonanie naprawy,
Termin wykonania usługi może wynieść maksymalnie 7 dni roboczych
W przypadku zaoferowania terminu wykonania usługi dłuższego niż 7 dni roboczych oferta podlegać będzie odrzuceniu jako
niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca, nie wskaże w Formularzu ofertowym terminu wykonania usługi, oświadcza, że wykona usługę w
maksymalnym możliwym terminie tj. 7 dni roboczych.
Oferta zawierająca się w przedziale termin wykonania usługi - 1-3 dni roboczych - 20 pkt.- 4 dni robocze – 18 pkt.- 5 dni roboczych – 16 pkt.- 6 dni roboczych – 14 pkt.- 7 dni roboczych – 0 pkt.
Kryterium III (G) - okres udzielanej gwarancji na poprawne działanie przyrządu każdorazowo po wykonanej usłudze kalibracji - waga- 20 % (maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania
w kryterium "gwarancja" - 20 punktów)
Okres udzielanej gwarancji nie może być krótszy niż trzy miesiące
W przypadku zaoferowania okresu udzielanej gwarancji krótszej niż 3 miesiące oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z
warunkami zamówienia.
Biuletyn Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Ogłoszenie nr z dnia- 3 miesiące – 0 pkt.- 4 miesiące – 10 pkt.- 5 miesięcy – 20 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który po przeliczeniu wszystkich kryteriów uzyska największą ilość punktów .
Łączna ilość punktów: C + T + G
gdzie:
C - cena łączna
T- termin wykonania usługi
G- gwarancja
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki i zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielanej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuna zasadach określonych w Rozdziale XVI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w
postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia wymagań
w zakresie tego warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia wymagań
w zakresie tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zmawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:
dla zadania nr 1:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał (w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych – wykonuje, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - minimum 1 (jedną)
usługę polegającą na naprawie i kalibracji przyrządów, które są przedmiotem zamówienia o wartości minimum 78.000,00 zł
brutto stanowi załączink nr 7 do SWZ
Przez wykonanie jednej usługi Zamawiający rozumie usługi serwisowe świadczone na rzecz jednego podmiotu w ramach
jednej, zawartej z danym podmiotem umowy (kontraktu) o wartość nie mniejszej niż 78.000,00 zł
dla zadania nr 2:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał (w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych – wykonuje, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - minimum 1 (jedną)
usługę polegającą na naprawie i kalibracji przyrządów, które są przedmiotem zamówienia o wartości minimum 55.000,00 zł
brutto załącznik nr 8 do SWZ .
Przez wykonanie jednej usługi Zamawiający rozumie usługi serwisowe świadczone na rzecz jednego podmiotu w ramach
jednej, zawartej z danym podmiotem umowy (kontraktu) o wartość nie mniejszej niż 55.000,00 zł
dla zadania nr 3:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał (w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych – wykonuje, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - minimum 1 (jedną)
usługę polegającą na naprawie, kalibracji oraz wzorcowaniu przyrządów, które są przedmiotem zamówienia o wartości
minimum 3.000,00 zł brutto załącznik nr 9 do SWZ.
Przez wykonanie jednej usługi Zamawiający rozumie usługi serwisowe świadczone na rzecz jednego podmiotu w ramach
jednej, zawartej z danym podmiotem umowy (kontraktu) o wartość nie mniejszej niż 3.000,00 zł
Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie ZŁOŻONEGO WRAZ Z OFERTĄ
oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
wykazu usług - składanego NA WEZWANIE zamawiającego stanowiącego
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum, spółka cywilna) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą
oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz
usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykonawca zobowiązany będzie złożyć (NA WEZWANIE zamawiającego):
wykaz usług - odpowiednio do składanej oferty częściowej (zadania).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający będzie żądał NA WEZWANIE od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym
przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy (oferta) w zależności od zadania na które wykonawca składa ofertę2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania –
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wniesione zgodnie z rozdz. XVII ust. 2 pkt. 4 SWZ
Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w formie papierowej i opatrzone podpisem własnoręcznym, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Poświadczenia cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje wykonawca/ wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (tj. wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub jeden z wykonawców, który umocowany został do prezentowania w postępowaniu członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej).
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału –
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w związku z powołaniem się na te zasoby celem spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - składa wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby
Oferta, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
Z powodu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje dostępne są za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu w przypadku wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
składa każdy z wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu składa każdy z wykonawców.
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna ) o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wniesione zgodnie z
rozdz. XVII SWZ.
Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w formie papierowej i opatrzone podpisem
własnoręcznym, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
Poświadczenia cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje wykonawca/ wykonawca wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia (tj. wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub jeden
z wykonawców, który umocowany został do prezentowania w postępowaniu członków konsorcjum lub wspólników spółki
cywilnej).
Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru oferty jako
najkorzystniejszej) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określonezostały w załącznikach nr 2.1 oraz 2.2 do SWZ – projekt umowy. zamieszczonym pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-19 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Okres gwarancji na poprawne działanie przyrządu (również w przypadku gdy przyrząd nie był naprawiany) musi wynosićminimum 3 miesiące.
Wykonawca udziela sześciomiesięcznej gwarancji na każdą wykonaną usługę naprawy oraz dwunastomiesięcznej gwarancji
na wymienione części
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy, w
przypadku gdy maksymalna wartość zamówienia nie zostanie osiągnięta w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy,
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w przypadku zadań nr 2, 3 możliwość wcześniejszego lub późniejszego
rozpoczęcia realizacji umowy niż wskazano we wniosku, przy zachowaniu 24 miesięcznego okresu obowiązywania umowy,
a także możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy, w przypadku gdy maksymalna
wartość zamówienia nie zostanie osiągnięta w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy,
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby urządzeń, na podstawie których przewidziano ilość usług
wymienionych w załącznikach nr 1 do projektu umowy.
Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm. )