BZP: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie
12.09.2025
2025/BZP 00421680/01
GMINA WIDAWA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIDAWA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934571
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek Kościuszki 10
1.4.2.) Miejscowość: Widawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-170
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: 436721034
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@widawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.widawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421680
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00409892
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy/rozbudowy/przebudowy obiektu użyteczności publicznej, o wartości robót budowlanych min 8 000 000,00 PLN brutto, dla której uzyskano pozwolenie na użytkowanie, z których co najmniej jeden stanowi salę widowiskową lub salę salę sportową.
W ramach jednej umowy lub wielu umów o łącznej wartości i zakresach rzeczowych jak wyżej.
b) udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że dla realizacji zamówienia dysponują:
- osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą doświadczenie nadzorowania, w okresie ostatnich 60 miesięcy, przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na realizacji budowy/ rozbudowy/ przebudowy obiektu użyteczności publicznej w skład którego wchodziła sala widowiskowa lub sala sportowa, dla której uzyskano pozwolenie na użytkowanie
oraz
- osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz będącej członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą doświadczenie nadzorowania, w okresie ostatnich 60 miesięcy, przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na realizacji budowy/ rozbudowy/ przebudowy obiektu użyteczności publicznej z zastosowaniem pomp ciepła i wentylacji mechanicznej,
oraz
- osobą, która pełnić będzie funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej
i AKPiA (Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, oraz będącej członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą doświadczenie nadzorowania, w okresie ostatnich 60 miesięcy, przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na realizacji budowy/ rozbudowy/ przebudowy obiektu użyteczności publicznej z zastosowaniem instalacji fotowoltaicznych.
Po zmianie:
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy/rozbudowy/przebudowy obiektu użyteczności publicznej, o wartości robót budowlanych min 8 000 000,00 PLN brutto każda, dla której uzyskano pozwolenie na użytkowanie, z których co najmniej jeden stanowi salę widowiskową lub salę salę sportową lub w skład co najmniej jednego z budynków wchodziła sala widowiskowa lub sala salę sportowa.
W ramach jednej umowy lub wielu umów o łącznej wartości i zakresach rzeczowych jak wyżej.
b) udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że dla realizacji zamówienia dysponują:
- osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą doświadczenie nadzorowania, w okresie ostatnich 60 miesięcy, przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na realizacji budowy/ rozbudowy/ przebudowy obiektu użyteczności publicznej w skład którego wchodziła sala widowiskowa lub sala sportowa, dla której uzyskano pozwolenie na użytkowanie
oraz
- osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz będącej członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą doświadczenie nadzorowania, w okresie ostatnich 60 miesięcy, przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na realizacji budowy/ rozbudowy/ przebudowy obiektu użyteczności publicznej z zastosowaniem pomp ciepła i wentylacji mechanicznej,
oraz
- osobą, która pełnić będzie funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej
i AKPiA (Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, oraz będącej członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą doświadczenie nadzorowania, w okresie ostatnich 60 miesięcy, przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na realizacji budowy/ rozbudowy/ przebudowy obiektu użyteczności publicznej z zastosowaniem instalacji fotowoltaicznych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda przedstawienia następujących podmiotowych środków dowodowych:
• dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
b) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
• wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały zrealizowane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
• wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób, którymi dysponują lub będą dysponować.
Po zmianie:
a) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający nie żąda przedstawienia podmiotowych środków dowodowych.
b) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
• wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały zrealizowane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
• wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób, którymi dysponują lub będą dysponować.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 15.09.2025 r. do godz. 10:00 w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98). opisano w rozdz. XIX
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 17.09.2025 r. do godz. 10:00 w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98). opisano w rozdz. XIX
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-15 10:00
Po zmianie:
2025-09-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-15 12:00
Po zmianie:
2025-09-17 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-14
Po zmianie:
2025-10-16