BZP: Przebudowa infrastruktury sportowej w Ostrowie
12.09.2025
2025/BZP 00421736/01
GMINA CELESTYNÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury sportowej w Ostrowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa infrastruktury sportowej w Ostrowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da38826d-bbf2-4e28-a3cf-5dc927ff83c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045714/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko ORLIK 2012"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie
ofert,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, za pośrednictwem platformy przetargowej https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem za pośrednictwem platformy przetargowej pod
adresem https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane na Platformie Zakupowej Instrukcje
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z powyższej Platformy
Zakupowej określone w Instrukcja użytkowników oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Zakupowej i przestrzegać jej
postanowień
2. Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
4. Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/?
do_not_show_cookie_info=true
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki, dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązki, dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.61.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni z zeskocznią wraz z budową oświetlenia na dz. ew. nr 147/1 obr. Ostrów na terenie Szkoły Podstawowej w Ostrowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja infrastruktury przyszkolnej w Ostrowie”.
2. Zakres prac:
1) Boiska wielofunkcyjnego:
a) Demontaż istniejącego wyposażenia boiska;
b) Roboty przygotowawcze, w tym rozbiórka mechaniczna podbudowy z masy mineralno-bitumicznej;
c) Montaż obrzeży betonowych 20x6cm;
d) Wykonanie podbudowy boiska z kruszywa łamanego;
e) Wykonanie warstwy stabilizującej gr. 35 mm;
f) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej EPDM/SBR o grubości 16 mm;
g) Malowanie linii wyznaczających pole gry dla koszykówki i siatkówki;
h) Dostawa i montaż wyposażenia boiska (koszykówka i siatkówka)
i) Budowa ogrodzenia boiska h=3m z siatki polietylenowej Uwaga! Zmiana projektowa: oczka wielkości 48 mm x 48 mm;
2) Bieżni z zeskocznią:
a) Wykonanie stabilizacji;
b) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej;
c) Wykonanie zeskoczni
3) Oświetlenia terenu:
a) Budowa 6 słupów stalowych h=10
b) Montaż poprzeczek na słupach;
c) Montaż opraw LED 158W szt. 12;
d) Budowa linii kablowej o długości 300 m;
4) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – Zamawiający dopuszcza aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił zgłoszenie prac geodezyjnych do kartowania w PODGiK i oświadczenie geodety.
Prowadzenie prac budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych nie może zakłócić pracy szkoły. Zamawiający nie dopuszcza przerw w funkcjonowaniu obiektu.
Roboty budowlane będą realizowanie zgodnie z polskim prawem, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.), z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
3. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) dokumentacja projektowa,
2) przedmiary,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 11. Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi 80 000,00 zł.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności powtórzenie podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym (roboty związane z wykonaniem nawierzchni EPDM i syntetycznej boisk), dostawą wyposażenia boisk sportowych oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia w tym prac nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, a których wykonanie okaże się konieczne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i będzie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu:
a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, polegającą na budowie, modernizacji, przebudowie lub doposażeniu boiska zewnętrznego o wartości minimum 290 000,00 zł brutto (każda robota) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy min. jedną osobą, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, która jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy min. jedną osobą, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale V SWZ, zostanie wezwany do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, polegającą na budowie, modernizacji, przebudowie lub doposażeniu boiska zewnętrznego o wartości minimum 290 000,00 zł brutto (każda robota) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy min. jedną osobą, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, która jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy min. jedną osobą, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na potwierdzenie braku przesłanek wykluczenia, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (w ramach potwierdzenia posiadania kompetencji, o których mowa w oświadczeniu) - w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert
i utrzymuje je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 i ust. 2 Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, płatne przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie
Nr konta bankowego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012
z dopiskiem „wadium w postępowaniu RIZPiFZ.271.61.2025”
Wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i w godzinie przypadającym na dzień składania ofert.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Gwarancje i poręczenia należy wystawić w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym /podpisem zaufanym/ podpisem osobistym na: Gminę Celestynów ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów i przekazać Zamawiającemu oryginał w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformy przetargowej.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone
o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zwraca wadium wniesione winnej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian zostały zawarte we wzorze umowy w § 16 (załącznik nr 5 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-29 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ofert: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-29 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniawspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww.
ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z
2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została
wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.