BZP: Doraźnie zabezpieczenie uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych z podziałem na części
12.09.2025
2025/BZP 00421768/01
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Doraźnie zabezpieczenie uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 583261854
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-gd@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doraźnie zabezpieczenie uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0cc76a2-5ca2-4359-82a0-dc1115fc098f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.419 Doraźne zabezpieczenie uszkodeń wałów przeciwpowodziowych Kanału Modrego, rzeki Dzieżgoń, Młynówki Marwickiej, rzeki Brzeźnica, rzeki Tyna Górna, Kanału Rycerskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r23706,Doraznie-zabezpieczenie-uszkodzen-walow-przeciwpowodziowych-z-podzialem-na-czesc.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp,
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”), pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl
2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl
w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem
z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 SWZ, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy
również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych
razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie i przekazania przy jej użyciu.
Szczegółowe wymagania dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp,
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”), pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl
2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl
w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem
z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 SWZ, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy
również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych
razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie i przekazania przy jej użyciu.
Szczegółowe wymagania dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.ROZ.2710.93.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 1: „Doraźne zabezpieczenie uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych - lewy wał rz. Olszówka miejscowości Mokajny”;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla części zamówienia nr 1 określają:
Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 1 – Załącznik Nr 1a do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla każdej części osobno.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 60 %
2.2 Termin wykonania zamówienia [T] – waga 40 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów w kryterium „Cena oferty brutto”,
O – liczba punktów w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Kryterium „Cena oferty brutto [C]”
Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 60 punktów.
4.2 Kryterium „Termin wykonania zamówienia [T]”
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium „Termin wykonania zamówienia” poprzez przyznanie punktów za zaoferowany w Formularzu oferty termin wykonania zamówienia.
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 0 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 35 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 20 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 40 punktów
UWAGA!!!
1) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę wybranej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
2) W przypadku wskazania dwóch lub więcej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
3) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty innego terminu wykonania zamówienia niż ten określony do wyboru przez Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ.
Maksymalnie w kryterium „Termin wykonania zamówienia” oferta może uzyskać 40 punktów.
5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ dla danej części zamówienia.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 2: „Doraźne zabezpieczenie uszkodzeń wału przeciwpowodziowego - lewy wał Kanał Modry m. Bągart”;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla części zamówienia nr 2 określają:
Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 2 – Załącznik Nr 1b do SWZ,
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla każdej części osobno.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 60 %
2.2 Termin wykonania zamówienia [T] – waga 40 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów w kryterium „Cena oferty brutto”,
O – liczba punktów w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Kryterium „Cena oferty brutto [C]”
Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 60 punktów.
4.2 Kryterium „Termin wykonania zamówienia [T]”
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium „Termin wykonania zamówienia” poprzez przyznanie punktów za zaoferowany w Formularzu oferty termin wykonania zamówienia.
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 0 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 35 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 20 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 40 punktów
UWAGA!!!
1) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę wybranej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
2) W przypadku wskazania dwóch lub więcej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
3) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty innego terminu wykonania zamówienia niż ten określony do wyboru przez Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ.
Maksymalnie w kryterium „Termin wykonania zamówienia” oferta może uzyskać 40 punktów.
5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ dla danej części zamówienia.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 3: „Doraźne zabezpieczenie uszkodzeń wału przeciwpowodziowego - lewy wał Kanał Rycerski miejscowość Jordanki”;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla części zamówienia nr 3 określają:
Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 3 – Załącznik Nr 1c do SWZ,
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla każdej części osobno.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 60 %
2.2 Termin wykonania zamówienia [T] – waga 40 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów w kryterium „Cena oferty brutto”,
O – liczba punktów w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Kryterium „Cena oferty brutto [C]”
Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 60 punktów.
4.2 Kryterium „Termin wykonania zamówienia [T]”
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium „Termin wykonania zamówienia” poprzez przyznanie punktów za zaoferowany w Formularzu oferty termin wykonania zamówienia.
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 0 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 35 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 20 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 40 punktów
UWAGA!!!
1) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę wybranej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
2) W przypadku wskazania dwóch lub więcej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
3) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty innego terminu wykonania zamówienia niż ten określony do wyboru przez Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ.
Maksymalnie w kryterium „Termin wykonania zamówienia” oferta może uzyskać 40 punktów.
5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ dla danej części zamówienia.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 4: „Doraźne zabezpieczenie uszkodzeń wału przeciwpowodziowego - lewy wał rz. Młynówka Marwicka miejscowości Marwica”;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla części zamówienia nr 4 określają:
Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 4 – Załącznik Nr 1 d do SWZ,
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla każdej części osobno.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 60 %
2.2 Termin wykonania zamówienia [T] – waga 40 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów w kryterium „Cena oferty brutto”,
O – liczba punktów w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Kryterium „Cena oferty brutto [C]”
Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 60 punktów.
4.2 Kryterium „Termin wykonania zamówienia [T]”
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium „Termin wykonania zamówienia” poprzez przyznanie punktów za zaoferowany w Formularzu oferty termin wykonania zamówienia.
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 0 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 35 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 20 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 40 punktów
UWAGA!!!
1) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę wybranej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
2) W przypadku wskazania dwóch lub więcej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
3) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty innego terminu wykonania zamówienia niż ten określony do wyboru przez Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ.
Maksymalnie w kryterium „Termin wykonania zamówienia” oferta może uzyskać 40 punktów.
5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ dla danej części zamówienia.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 5: „Doraźne zabezpieczenie uszkodzeń wału przeciwpowodziowego - prawy wał Kanał Modry m. Bągart”;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla części zamówienia nr 5 określają:
Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 5 – Załącznik Nr 1e do SWZ,
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla każdej części osobno.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 60 %
2.2 Termin wykonania zamówienia [T] – waga 40 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów w kryterium „Cena oferty brutto”,
O – liczba punktów w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Kryterium „Cena oferty brutto [C]”
Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 60 punktów.
4.2 Kryterium „Termin wykonania zamówienia [T]”
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium „Termin wykonania zamówienia” poprzez przyznanie punktów za zaoferowany w Formularzu oferty termin wykonania zamówienia.
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 0 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 35 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 20 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 40 punktów
UWAGA!!!
1) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę wybranej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
2) W przypadku wskazania dwóch lub więcej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
3) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty innego terminu wykonania zamówienia niż ten określony do wyboru przez Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ.
Maksymalnie w kryterium „Termin wykonania zamówienia” oferta może uzyskać 40 punktów.
5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ dla danej części zamówienia.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 6: „Doraźne zabezpieczenie uszkodzeń wału przeciwpowodziowego - prawy wał rz. Dzierzgoń miejscowości Święty Gaj”;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla części zamówienia nr 6 określają:
Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 6 – Załącznik Nr 1f do SWZ,
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla każdej części osobno.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 60 %
2.2 Termin wykonania zamówienia [T] – waga 40 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów w kryterium „Cena oferty brutto”,
O – liczba punktów w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Kryterium „Cena oferty brutto [C]”
Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 60 punktów.
4.2 Kryterium „Termin wykonania zamówienia [T]”
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium „Termin wykonania zamówienia” poprzez przyznanie punktów za zaoferowany w Formularzu oferty termin wykonania zamówienia.
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 0 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 35 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 20 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 40 punktów
UWAGA!!!
1) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę wybranej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
2) W przypadku wskazania dwóch lub więcej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
3) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty innego terminu wykonania zamówienia niż ten określony do wyboru przez Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ.
Maksymalnie w kryterium „Termin wykonania zamówienia” oferta może uzyskać 40 punktów.
5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ dla danej części zamówienia.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Część zamówienia nr 7: „Doraźne zabezpieczenie uszkodzeń wału przeciwpowodziowego - prawy wał rz. Tyna Górna miejscowość Jordanki”;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla części zamówienia nr 7 określają:
Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 7 – Załącznik Nr 1g do SWZ,
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla każdej części osobno.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 60 %
2.2 Termin wykonania zamówienia [T] – waga 40 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów w kryterium „Cena oferty brutto”,
O – liczba punktów w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Kryterium „Cena oferty brutto [C]”
Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 60 punktów.
4.2 Kryterium „Termin wykonania zamówienia [T]”
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium „Termin wykonania zamówienia” poprzez przyznanie punktów za zaoferowany w Formularzu oferty termin wykonania zamówienia.
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 0 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 35 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 20 punktów
- jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu - 40 punktów
UWAGA!!!
1) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę wybranej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
2) W przypadku wskazania dwóch lub więcej opcji w Formularzu Oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia, wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
3) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty innego terminu wykonania zamówienia niż ten określony do wyboru przez Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ.
Maksymalnie w kryterium „Termin wykonania zamówienia” oferta może uzyskać 40 punktów.
5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ dla danej części zamówienia.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
1.4.1 wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie wału przeciwpowodziowego o wartości brutto roboty budowlanej nie mniejszej niż :
Część zamówienia nr 1 – 300 000,00 zł.
Część zamówienia nr 2 – 170 000,00 zł.
Część zamówienia nr 3 – 500 000,00 zł.
Część zamówienia nr 4 – 300 000,00 zł.
Część zamówienia nr 5 – 150 000,00 zł.
Część zamówienia nr 6 – 500 000,00 zł.
Część zamówienia nr 7 – 110 000,00 zł.
UWAGA:
1) Jako wykonanie (zakończenie) robót budowlanych należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót budowlanych lub równoważnego dokumentu (w przypadku robót budowlanych, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
2) Za roboty budowlane Zamawiający uzna roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418).
3) Za budowę, przebudowę lub remont Zamawiający uzna budowę, przebudowę lub remont w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025r. poz. 418).
4) Pojęcie wały przeciwpowodziowe, należy interpretować zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz.U. z 2025r. poz. 960).
5) Zamawiający nie dopuszcza sumowania zrealizowanych przez różne podmioty zamówień (umów), w celu wykazania spełniania warunku.
6) W przypadku, gdy w ramach umowy (np. większej inwestycji) realizowany był szerszy zakres prac, należy podać zakres i wartość robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego.
7) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami doświadczenie na potwierdzenie powyższego warunku dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców.
9) W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.
1.4.2 do realizacji zamówienia skieruje co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia i pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynierii hydrotechnicznej do kierowania robotami budowlanymi.
UWAGA:
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418) Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z 29.04.2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831). Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane równoważne wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz równoważne uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo budowlane i innych przepisów tej ustawy oraz ustawy z 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r. poz. 334 z późn. zm.).
2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy w pkt 7.1 SWZ.
3 W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4 Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5 W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie
i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie
i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (podmiotowe środki dowodowe):
1 oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa Narodowego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.
2 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (podmiotowe środki dowodowe):
1 w zakresie warunku określonego w pkt 7.2.4.1 SWZ – wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Powyższe okresy liczy się zgodnie z § 9 ust. 2 rozporządzenia MR.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ.
2 w zakresie warunku określonego w pkt 7.2.4.2 SWZ – wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 10 do SWZ.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp w ww. terminie składa również, aktualne na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ, dotyczące każdego z tych podmiotów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta: na ofertę składa się Formularz Oferty zgodny w treści z Zał.2 do SWZ. 2. Oświadczenia lub dokum. składanerazem z ofertą: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za
zgodność z orygin. składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego właśc. rejestru lub dokumenty na
podstawie których dokonuje się wpisu do właśc. rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru w celu
potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, jeżeli Zamawiający
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające
dostęp do tych dokumentów. Niniejszy zapis dotyczy także podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych
w art.118 ustawy Pzp. b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty
podpisuje pełnomocnik. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - pełnomocnictwo do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zam., ewentualnie umowa o
współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). c)
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postęp., zgodne w treści z Zał.3 do SWZ,
aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postęp. na podstawie
art.108 ust. 1 i art.109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art.7 ust.1 "Ustawy o szczególnych rozwiązaniach" oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zam. d) oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne w treści z Zał. 4 do SWZ, aktualne na dzień składania
ofert, celem potwierdzenia, że podmiot udostępniający zasoby, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.
108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 "Ustawy o szczególnych rozwiązaniach" oraz spełnia, w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu. e) zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zam. lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępn. zasoby, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z
podmiotami udostępn. zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: -zakres
dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępn. zasoby; -sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania
przez niego zasobów podmiotu udostępn. te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; -czy i w jakim zakresie podmiot
udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu
dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane
zdolności dotyczą (Wzór wg Zał.5 do SWZ). f) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia
zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Wzór wg Zał.6 do
SWZ). g) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega określone informacje składane wraz z
ofertą jako tajemnica przedsiębiorstwa, stosownie do zapisów zawartych w pkt 9.8 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej wrozumieniu art. 58 ustawy Pzp; spółki cywilne, konsorcja) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące
wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy
wpisać w Formularzu oferty.
3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej), z którego wynika takie pełnomocnictwo
należy złożyć razem z ofertą.
4 W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2.4 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez
Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę
wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do
SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o
zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art.
7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 514) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania
oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu..
6 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt
10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są
zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy. Przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartejumowy w przypadkach określonych w § 13 Projektowanych postanowień umowy. Szczegółowy rodzaj o zakres zmian
umowy oraz warunki ich wprowadzania zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących
Załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-29 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 13 Projektowanych postanowień umowy. Szczegółowy rodzaj o zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-29 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1 Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w następującym terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy.Uwaga! Termin wykonania umowy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w punkcie 15 SWZ
Przekazanie terenu robót nastąpi na podstawie protokołu. Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie co najmniej na 2
dni przed planowanym terminem przekazania terenu robót. Protokolarne przekazanie terenu robót nastąpi w terminie do 7
dni od daty podpisania umowy. Za termin zakończenia realizacji robót budowlanych uważa się datę zgłoszenia zakończenia
robót budowlanych, o ile Protokół odbioru końcowego robót nie będzie wskazywał występowania wad. Szczegółowe
informacje dotyczące terminów realizacji zamówienia zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy (Zał Nr 7
do SWZ).
2 Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podst. art. 108 ust.1 ustawy Pzp, art.109
ust.1 pkt 4 ustawy Pzp i w stosunku do którego zachodzi okoliczność, o której mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 514) ("Ustawa o szczególnych rozwiązaniach").
3. Zamawiający nie przewiduje wymogu odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę
dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby
Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca wykonania prac, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do
przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Szczegółowe inform. w pkt 4.12 SWZ.
4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w:
1) pkt 10.2.1 SWZ zdanie 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy;
2) pkt 10.3.2 SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator
lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej
tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie
ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Postanowienia pkt 4 odnoszące się do
wymaganych terminów ważności poszczególnych dokumentów stosuje się.
6. Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dn. 14.06.2024r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. 2024.928), Zamawiający informuje,
że w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie obowiązuje wewn. procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń
prawa i podejmowania działań następczych dos. pod https://www.gov.pl/attachment/8bce094d-d190-4c3c-97e8-
2d4a56539dee. Szczegóły pkt 21 SWZ