BZP: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Żabiczyn gmina, Nasielsk
15.09.2025
2025/BZP 00423983/01
POWIAT NOWODWORSKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Żabiczyn gmina, Nasielsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 765 32 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Żabiczyn gmina, Nasielsk
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1ce8bb6-1d0c-4ac5-ae70-c23aa78a4fb1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057017/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Żabiczyn gmina Nasielsk
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1ce8bb6-1d0c-4ac5-ae70-c23aa78a4fb13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1ce8bb6-1d0c-4ac5-ae70-c23aa78a4fb1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami w ramach niniejszego
postępowania, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w ramach tego postępowania zawarte są w części VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 139430,89 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Żabiczyn, w gminie Nasielsk, w powiecie nowodworskim na podstawie uzgodnionego przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego projektu modernizacji.
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębu ewidencyjnego: 141404_5.0061 – Żabiczyn, w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
Charakterystyka modernizowanego obiektu:
Identyfikator obiektu – 141404_5.0061 , gdzie:
14 – kod województwa – województwo mazowieckie,
14 – kod powiatu - powiat nowodworski,
04 – kod gminy – gmina Nasielsk,
5 – typ gminy – gmina wiejska,
0061 – numer obrębu – Żabiczyn.
Obiekt - obręb Żabiczyn zajmuje powierzchnię 402 ha.
Ilość działek ewidencyjnych – 490.
Szacunkowa liczba budynków – 142, w tym 142 budynki ujawnione w bazie danych ewidencji gruntów i budynków.
Ogólne informacje o strukturze użytków gruntowych:
1) użytki rolne - 384 ha, w tym grunty rolne zabudowane 13 ha,
2) lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione - 8 ha,
3) grunty zabudowane i zurbanizowane - 10 ha, w tym:
a) tereny mieszkaniowe – 3 ha,
b) inne tereny zabudowane – 1 ha,
c) drogi – 7 ha.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1-3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kierownika prac geodezyjnych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Odnośnie przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, iż:1) posiadane doświadczenie:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu / wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
Dodatkowe wymagania:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum / spółka cywilna), są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia w całości co najmniej jeden z nich. Potencjał posiadany przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może być zatem sumowany w zakresie posiadanego doświadczenia.
W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełniają w całości samodzielnie – lub – w całości jest on spełniany przez podmiot, na zasoby, którego Wykonawca się powołuje. Potencjał posiadany przez Wykonawcę oraz podmiot udostępniający mu swe zasoby nie może być zatem sumowany w zakresie posiadanego doświadczenia.
Zamawiający dopuszcza, by w sytuacji składania przez Wykonawcę oferty wspólnej (konsorcjum / spółka cywilna) lub w przypadku powoływania się na zasoby innych niż Wykonawca podmiotów w celu wykazania spełniania
w/w warunku, Wykonawcy wspólnie lub Wykonawca wspólnie z podmiotem udostępniającym zasoby (przy zachowaniu w/w zasad), wykazali spełnienie warunku postawionego przez Zamawiającego, jedynie w sytuacji gdy podmiot, który wykazał spełnienie warunku postawionego przez Zamawiającego
w zakresie w/w kategorii usług, będzie faktycznie wykonywał tę część zamówienia, co do której wykazał posiadane zdolności.
Odnośnie doświadczenia zdobytego uprzednio przez Wykonawców w ramach wspólnie zrealizowanego zamówienia z innym Wykonawcą / Wykonawcami (konsorcjum / spółka cywilna) Zamawiający wskazuje, iż Wykonawcy mogą posługiwać się nim w celu wykazania spełniania postawionego przez Zamawiającego warunku w niniejszym postępowaniu wyłącznie w sytuacji, gdy bezpośrednio uczestniczyli w wykonywaniu wykazywanych usług w zakresie kategorii prac wymaganych przez Zamawiającego w ramach warunków udziału postawionych w niniejszym postępowaniu.
2) personel:
a) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika prac geodezyjnych objętych niniejszym zamówieniem, posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa art. 43 pkt 1 i 2 ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1151),
b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która wejdzie w skład zespołu wykonującego prace geodezyjne objęte niniejszym zamówieniem, posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa art. 43 pkt 1 i 2 ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1151),
c) dysponuje co najmniej jedną osobą, która wejdzie w skład zespołu wykonującego prace geodezyjne objęte niniejszym zamówieniem i będzie odpowiadała za wykonanie prac dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wykonywania usług z zakresu gleboznawczych klasyfikacji gruntów oraz która w okresie zdobywania tego doświadczenia, wykonała co najmniej jedną usługę z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla powierzchni co najmniej 100 ha.
W okres doświadczenia osoby odpowiadającej za wykonanie prac dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów wliczać należy wyłącznie pełne miesiące wykonywania przez tę osobę usług w wymaganym w warunku zakresie. Doświadczenie zdobyte w trakcie równolegle wykonywanych usług nie podlega sumowaniu.
Zamawiający wymaga, by warunek udziału w postępowaniu, dla każdej z trzech wyżej wskazanych funkcji był wykazany przez Wykonawcę za pomocą innej osoby. Zamawiający nie dopuszcza łączenia wskazanych wyżej funkcji przez jedną osobę, nawet, gdy osoba ta posiada uprawnienia i / lub doświadczenie pozwalające jej na wykonywanie więcej niż jednej funkcji w ramach wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zatem, by wykazać spełnienie wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu przy pomocy co najmniej trzech odrębnych osób.
Wykonawca może wykazać również osoby posiadające uprawnienia odpowiadające ww. uprawnieniom geodezyjnym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także osoby, posiadające uprawnienia geodezyjne wydane na podstawie odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym osoby te uzyskały prawo do świadczenia usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 334 z późn.zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum / spółka cywilna), są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia co najmniej jeden z nich – lub - że warunek ten spełniają wspólnie (łącznie). Potencjał posiadany przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie może być zatem sumowany w zakresie dysponowania personelem odpowiednim do pełnienia w/w funkcji.
W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia co najmniej Wykonawca, lub co najmniej podmiot udostępniający zasoby, lub – że warunek ten spełniają wspólnie (łącznie) Wykonawca i podmiot, na zasoby, którego Wykonawca się powołuje. Potencjał posiadany przez Wykonawcę oraz podmiot udostępniający mu swe zasoby może być zatem sumowany w zakresie dysponowania personelem odpowiednim do pełnienia w/w funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w ust. 1 i 2 części VI SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w ust. 4 części VI SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w oświadczenia składa każdy z tych Wykonawców w zakresie go dotyczącym.
Oświadczenia te zobowiązany będzie również złożyć podmiot udostępniający Wykonawcy swoje zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku, gdy Wykonawca będzie posługiwał się zasobami tego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu:
1) podmiotowe środki dowodowe składane przez Wykonawcę wraz z ofertą w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
a) zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna),wspólnie wykazujący spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania doświadczenia, są zobowiązani złożyć wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie niniejsze w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa pełnomocnik reprezentujący tych Wykonawców. Zamawiający dopuszcza również złożenie niniejszego
oświadczenia odrębnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji z oświadczeń złożonych przez tych Wykonawców w sposób jednoznaczny powinno wynikać za wykonanie, których prac odpowiada każdy z nich.
b) zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy polegający na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach wskazanych w art. 118 ustawy Pzp, są zobowiązani złożyć wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Szczegółowe wymogi odnośnie przedmiotowych dokumentów zostały określone przez Zamawiającego w ust. 4 pkt 1 części V SWZ.
2) zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień lub doświadczenia (w zależności od funkcji pełnionej przy realizacji zamówienia), niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dotyczące podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp (jeśli dotyczy).2) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy nie wynika z w/w dokumentów, również pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie tej osoby do reprezentacji Wykonawcy (wymóg niniejszy stosuje się odpowiednio do osób działających w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca korzysta z takiego udostępnienia);
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika do wspólnego reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).
W/w dokumenty należy złożyć wraz z ofertą.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż:
1) Dokumenty lub oświadczenia wymagane przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania, sporządzone w języku obcym, przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie żądał
od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski tych dokumentów pobranych samodzielnie przez Zamawiającego, jeżeli możliwość ich pobrania występuje wyłącznie w języku innym niż polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 zł.2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2025r. poz. 98).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Mazowiecki Bank
Spółdzielczy w Łomiankach, numer rachunku: 53 8009 1046 0019 8904 2002 0009 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego numer ZP.272.13.2025”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, który wskazano w ust. 3, pod warunkiem, że uznanie środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert, który wyznaczono na 29.09.2025 r., godz. 12:00.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w SWZ na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w części IX SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum/spółka cywilna), są oni zobowiązani wykazać, iż wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego przy jednoczesnym zachowaniu zasad określonych w części V ust. 1 SWZ.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wykazujący wspólnie spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanego doświadczenia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą każdy z tych Wykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed zawarciem umowy będą oni zobowiązani do przedstawienia Zamawiającemu kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.