BZP: opracowanie projektu budynku Centrum Kultury w Tarnowie Podgórnym
16.09.2025
2025/BZP 00424347/01
Gmina Tarnowo Podgórne
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
opracowanie projektu budynku Centrum Kultury w Tarnowie Podgórnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnowo Podgórne
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258454
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Poznańska 115
1.4.2.) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-080
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.4.7.) Numer telefonu: 618959235
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@tarnowo-podgorne.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424347
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00411662
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budynku Centrum Kultury wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i obiektami małej architektury w Tarnowie Podgórnym.
Zakres umowy obejmuje:
ETAP 1 – opracowanie dokumentacji projektowej
• Uzgodnienie dokumentacji u niezbędnych organów
• Wykonanie projektu zagospodarowania terenu
• Wykonanie projektu budowlanego
• Wykonanie projektów technicznych wszystkich branż w tym m.in. architektura, konstrukcja, branża drogowa, instalacje fotowoltaiczne, instalacje sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne, instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne (w tym multimedialne tablice wewnątrz i na zewnątrz) i zewnętrzne, BMS, instalacje alarmowe i CCTV, projekt technologii sceny uwzględniający nagłośnienie immersyjne, oświetlenie estradowe i multimedia sceny oraz widowni sali widowiskowej, projekt akustyki pomieszczeń, projekt nagłośnienia i wyposażenia kina,
• Uzyskanie stosownych warunków technicznych dla przyłączy infrastruktury technicznej
• Wykonanie projektów przyłączy gazu, wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznych, teletechnicznych
• Wykonanie projektu aranżacji wnętrz wraz z wyposażeniem
• Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
• Przygotowanie niezbędnych opracowań dotyczących oddziaływania inwestycji na środowisko – zgodnie z obowiązującymi przepisami
• Wykonanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż
• Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i zbiorczych zestawień kosztów inwestycji
ETAP 2 – nadzór autorski
• Sprawowanie nadzoru i kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem
• Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i ewentualnie uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej
• Uzgadnianie na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy robót, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych.
• Czuwanie, by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany projektu, wymagającej uzyskania pozwolenia na budowę bądź uzgodnienia projektu zamiennego
• Udział w Radach Budowy – każdorazowo na wezwanie Zamawiającego
• Udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz w odbiorze końcowym budowy – na wezwanie Zamawiającego
• Ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami
• Odpowiedzi na pytania oferentów w trakcie procedury przetargowej na wykonawstwo robót,
• Opracowanie elektronicznego projektu technicznego podczas realizacji inwestycji, gdy będzie wymagany.
2. Szczegółowy zakres opracowania:
• Projekt zagospodarowania terenu – 4 egz.
• Projekt budowlany – 4 egz.
• Projekty techniczne – 3 egz. każdej branży
• Projekty przyłączy – 4 egz. każde przyłącze
• Projekt aranżacji wnętrz – 3 egz.
• Kosztorys inwestorski – 1 egz.
• Przedmiary robót – 1 egz.
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wytyczne do BIOZ – 3 egz.
• Wersja elektroniczna: projekt, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wytyczne do planu BIOZ, kosztorys, przedmiar - w formacie pdf, doc, dwg i ath.
3. Wykonawca zobowiązuje się realizować prace zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, należytą starannością, Polskimi Normami oraz dokumentami przekazanymi przez Zamawiającego.
4. Dane wyjściowe do wykonania przedmiotu zamówienia (w szczególności: koncepcja budynku wraz z wizualizacją planowanej zabudowy, rzuty, opis techniczny i wytyczne materiałowe) zawarte są w załącznikach do SWZ.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ.
6. Wszystkie opracowania projektowe należy wykonać w oparciu o m.in. następujące ustawy i rozporządzenia:
• Ustawa prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz.U.2023.682. t.j.)
• Rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020r. (Dz.U.2022.1679. t.j.
• Rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego z dnia 20 grudnia 2021r. (Dz. U.2021.2454)
7. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
8. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: 71 00 00 00-8, 71 22 00 00-6, 71 22 10 00-3, 71 24 20 00-6, 71 32 00 00-7.
9. Wykonawca w ramach umowy zobligowany jest do składania wyjaśnień, poprawek i uzupełnień w trakcie postępowania na roboty budowlane dla każdego z etapów.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budynku Centrum Kultury wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i obiektami małej architektury w Tarnowie Podgórnym.
Zakres umowy obejmuje:
ETAP 1 – opracowanie dokumentacji projektowej
• Uzgodnienie dokumentacji u niezbędnych organów
• Wykonanie projektu zagospodarowania terenu
• Wykonanie projektu budowlanego
• Wykonanie projektów technicznych i wykonawczych wszystkich branż w tym m.in. architektura, konstrukcja, branża drogowa, instalacje fotowoltaiczne, instalacje sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne, instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne (w tym multimedialne tablice wewnątrz i na zewnątrz) i zewnętrzne, BMS, instalacje alarmowe i CCTV, projekt technologii sceny uwzględniający nagłośnienie immersyjne, oświetlenie estradowe i multimedia sceny oraz widowni sali widowiskowej, projekt akustyki pomieszczeń, projekt nagłośnienia i wyposażenia kina,
• Uzyskanie stosownych warunków technicznych dla przyłączy infrastruktury technicznej
• Wykonanie projektów przyłączy gazu, wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznych, teletechnicznych
• Wykonanie projektu aranżacji wnętrz wraz z wyposażeniem
• Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
• Przygotowanie niezbędnych opracowań dotyczących oddziaływania inwestycji na środowisko – zgodnie z obowiązującymi przepisami
• Wykonanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż
• Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i zbiorczych zestawień kosztów inwestycji
ETAP 2 – nadzór autorski
• Sprawowanie nadzoru i kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem
• Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i ewentualnie uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej
• Uzgadnianie na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy robót, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych.
• Czuwanie, by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany projektu, wymagającej uzyskania pozwolenia na budowę bądź uzgodnienia projektu zamiennego
• Udział w Radach Budowy – każdorazowo na wezwanie Zamawiającego
• Udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz w odbiorze końcowym budowy – na wezwanie Zamawiającego
• Ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami
• Odpowiedzi na pytania oferentów w trakcie procedury przetargowej na wykonawstwo robót,
• Opracowanie elektronicznego projektu technicznego podczas realizacji inwestycji, gdy będzie wymagany.
2. Szczegółowy zakres opracowania:
• Projekt zagospodarowania terenu – 4 egz.
• Projekt budowlany – 4 egz.
• Projekty techniczne – 3 egz. każdej branży
• Projekty przyłączy – 4 egz. każde przyłącze
• Projekt aranżacji wnętrz – 3 egz.
• Kosztorys inwestorski – 1 egz.
• Przedmiary robót – 1 egz.
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wytyczne do BIOZ – 3 egz.
• Wersja elektroniczna: projekt, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wytyczne do planu BIOZ, kosztorys, przedmiar - w formacie pdf, doc, dwg i ath.
3. Wykonawca zobowiązuje się realizować prace zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, należytą starannością, Polskimi Normami oraz dokumentami przekazanymi przez Zamawiającego.
4. Dane wyjściowe do wykonania przedmiotu zamówienia (w szczególności: koncepcja budynku wraz z wizualizacją planowanej zabudowy, rzuty, opis techniczny i wytyczne materiałowe) zawarte są w załącznikach do SWZ.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ.
6. Wszystkie opracowania projektowe należy wykonać w oparciu o m.in. następujące ustawy i rozporządzenia:
• Ustawa prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz.U.2023.682. t.j.)
• Rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020r. (Dz.U.2022.1679. t.j.
• Rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego z dnia 20 grudnia 2021r. (Dz. U.2021.2454)
7. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
8. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: 71 00 00 00-8, 71 22 00 00-6, 71 22 10 00-3, 71 24 20 00-6, 71 32 00 00-7.
9. Wykonawca w ramach umowy zobligowany jest do składania wyjaśnień, poprawek i uzupełnień w trakcie postępowania na roboty budowlane dla każdego z etapów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-17 10:00
Po zmianie:
2025-09-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-17 10:05
Po zmianie:
2025-09-18 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-16
Po zmianie:
2025-10-17