BZP: Dodatkowe zajęcia dla dzieci i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”
17.09.2025
2025/BZP 00427228/01
Gmina Miasta Toruń działająca poprzez Toruńskie Centrum Usług Wspólnych
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dodatkowe zajęcia dla dzieci i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń działająca poprzez Toruńskie Centrum Usług Wspólnych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366286234
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac św. Katarzyny 9
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 566118910
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tcuw.torun.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tcuw.torun.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427228
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00415995
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 2
Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 8. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
Po zmianie:
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 2
Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 7. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 16
Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 6. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
Po zmianie:
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 16
Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 5. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-18 12:00
Po zmianie:
2025-09-23 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-18 12:15
Po zmianie:
2025-09-23 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-17
Po zmianie:
2025-10-22