BZP: UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN
18.09.2025
2025/BZP 00429481/01
Gmina Izabelin
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 3 Maja 42
1.4.2.) Miejscowość: Izabelin C
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-080
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@izabelin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429481
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00428203
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający określa poniższe warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponowali następującym sprzętem:
a) równiarka drogowa - 1 szt.;
b) walec bębnowy o masie min. 10 ton - 1 szt.,
Po zmianie:
Zamawiający określa poniższe warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane (odrębne zamówienia), z których każda:
a) obejmowała swoim zakresem roboty budowlane polegające na budowie, remontach lub konserwacji dróg o nawierzchni tłuczniowej lub bitumicznej, o wartości co najmniej 200 000 zł brutto;
b) obejmowała swoim zakresem rozkładanie destruktu o wartości co najmniej 70 000 zł brutto;
Uwaga:
- Warunek musi być spełniony przez wykonawcę samodzielnie, a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - samodzielnie przez co najmniej jednego z wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) doświadczenia różnych wykonawców;
- W przypadku, gdy wykonawca posługuje się doświadczeniem zdobytym w ramach konsorcjum, zamawiający żąda, aby wskazał on usługi, które rzeczywiście wykonał.
2) dysponują lub będą dysponowali następującym sprzętem:
a) równiarką drogową - co najmniej 1 szt.,
b) walcem drogowym (minimum 10 ton) - co najmniej 1 szt.,
c) koparką wyposażoną w łyżkę skarpową - co najmniej 1 szt.,
d) koparką wyposażoną w łyżkę podsiębierną - co najmniej 1 szt.,
e) rozściełaczem do destruktu, kruszywa - co najmniej 1 szt.,
f) pojazdami samowyładowczymi o ładowności od 10 do 20 ton - co najmniej 2 szt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający wezwie go do złożenia następujących środków dowodowych:
1) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Załącznik nr 5 do SWZ).
Po zmianie:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający wezwie go do złożenia następujących środków dowodowych:
1) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Załącznik nr 5 do SWZ);
2) wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 8 do SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-02 10:00
Po zmianie:
2025-10-03 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-02 10:10
Po zmianie:
2025-10-03 10:10