BZP: Dostawa farb i emalii
18.09.2025
2025/BZP 00429956/01
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa farb i emalii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa farb i emalii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85882455-4591-4cf7-8a69-d572feca286d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062419/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa farb i emalii
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1176811
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
1. Wszelkie instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy są dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer telefonu: 22 101 02 02 oraz adres e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), dalej „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych jest 1 Regionalna Baza Logistyczna z siedzibą w Wałczu (78-600) przy ul. Ciasnej 7, tel. 261 472 424, reprezentowana przez Komendanta;
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, listownie na adres: ul. Ciasna 7, 78 – 600 Wałcz, wysyłając wiadomość na adres e – mail: 1rblog.iod@ron.mil.pl lub dzwoniąc pod numer tel. 261 472 209;
Więcej informacji zawarto w Rozdziale XXII SWZ "Ochrona Danych Osobowych (RODO)"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 82/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa emalii w ilościach i asortymencie wskazanym poniżej:
(lp. przedmiot zamówienia, j.m., ilość)
1. MIKRO-PISAK BIAŁY poj. 8ml do 12ml szt. 23
2. EMALIA POLIURETANOWA KHAKI RAL 6014 PÓŁM. L 802
3. EMAL.POLIURET. KOŚĆ SŁ. RAL 1013 PÓŁMAT L 10
4. EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA BIAŁA OP. 5 L szt. 15
5. EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA POMARAŃCZOWA L 31
6. EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA ŻÓŁTA OP. 5 L szt. 1
7. Emalia ftalowa maszynowa olejoodporna żółta op. 5 L L 10
8. EMALIA FTALOWA NADWODNA 2 MALOWANIE SZARA ŚREDNA L 20
9. EMALIA FTALOWA SZARA - ŚREDNIA RAL 7035 L 500
10. EMALIA FTALOWA SZARA JASNA L 51
11. EMALIA KARBAMIDOWA RENOWACYJNA CZARNA L 19
12. EMALIA KARBAMIDOWA RENOWACYJNA POMARAŃCZOWA L 36
13. EMALIA KARBAMIDOWA RENOWACYJNA ŻÓŁTA L 10
14. EMALIA NITRO CZARNA L 68
15. EMALIA POLIURETANOWA RAL3016 CZERWONA L 10
16. EMALIA POLIURETANOWA RAL9016 BIAŁA L 59
17. EMALIA POLIURETANOWA SZARA RAL 7035 PÓŁMAT L 540
18. EMALIA POLIURETANOWA ŻÓŁTA RAL 1023 L 10
19. EMALIA POLIURETANOWA CZARNA RAL 9005 PÓŁMAT L 250
20. EMALIA ŻÓŁTA POŁYSK RAL 1023 400ML szt. 6
21. PODKŁAD 5:1 BIAŁY T4W 555 0,96L lub równoważny szt. 200
22. PODKŁAD EPOKSYDOWY EPOXY PRIMER RANAL 1:1 lub równoważny kpl 350
23. PODKŁAD EPOKSYDOWY UTWARDZACZ HEMPEL 95360 lub równoważny L 15
24. SZPACHLA NATRYSKOWA BOLL 002022 1,2KG lub równoważny kpl 200
25. SZPACHLÓWKA UNIWERSALNA kg 40
26. ŚRODEK DO KONSERWACJI PODWOZIA L 400
4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44812100-6 - Emalie i glazury
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert: cena oraz termin wykonania zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb w ilościach i asortymencie wskazanym poniżej:
(lp. przedmiot zamówienia, j.m., ilość)
1. FARBA AKRYLOWA SPRAY KHAKI RAL 7009 szt. 167
2. FARBA AKRYLOWA SPRAY NIEBIESKA szt. 66
3. FARBA BIAŁA AKRYLOWA SPRAY POŁYSK szt. 78
4. FARBA BIAŁA SPRAY MATOWA szt. 128
5. FARBA CZARNA AKRYLOWA SPRAY MATOWA szt. 472
6. FARBA CZARNA AKRYLOWA SPRAY POŁYSK szt. 454
7. FARBA AKRYLOWA CZERWONA RAL 3024 SPRAY 400ML szt. 10
8. FARBA AKRYLOWA BIAŁA L 103
9. FARBA AKRYLOWA KHAKI L 76
10. FARBA AKRYLOWA NIEBIESKA L 5
11. FARBA AKRYLOWA SPRAY BIAŁA POŁMAT szt. 35
12. FARBA AKRYLOWA SPRAY CZARNA PÓŁMAT szt. 97
13. FARBA AKRYLOWA SPRAY KHAKI szt. 180
14. FARBA AKRYLOWA SPRAY ZIELONA szt. 38
15. FARBA AKRYLOWA SPRAY ŻÓŁTA 400ML szt. 19
16. FARBA AKRYLOWA SZARA JASNA L 36
17. FARBA ALKIDOWA NAWIERZCHNIOWA KHAKI L 180
18. FARBA ANTYKOR. PODKŁ. SZARA SPRAY 400ML szt. 5
19. Farba antykorozyjna PENETROL, Złoty Stok kolor szara lub równoważny szt. 20
20. Farba ftalowa biała szt. 64
21. Farba ftalowa brązowa L 22
22. Farba ftalowa czarna L 100,8
23. Farba ftalowa czarna szt. 8
24. Farba ftalowa czerwona szt. 32
25. Farba ftalowa czerwona ciemna L 7
26. Farba ftalowa gruntowa czerwona tlenkowa L 59
27. Farba ftalowa khaki L 1010
28. Farba ftalowa khaki półmat L 108
29. Farba ftalowa kość słoniowa L 5
30. Farba ftalowa niebieska L 21,6
31. Farba ftalowa szara jasna RAL 7035 L 6,3
32. Farba ftalowa szara ciemna L 49,5
33. Farba ftalowa szara jasna L 30
34. Farba ftalowa zielona L 55,8
35. Farba ftalowa żółta L 78
36. FARBA HEMPADUR 17630 lub równoważny L 17
37. FARBA HEMPADUR 45143 KOLOR czerwony 50630 + utwardzacz lub równoważny L 120
38. Farba HEMPADUR FAST DRY 45410 RAL 6006 + utwardzacz lub równoważny L 120
39. Farba HEMPATHANE TOPCOAT 55210 + utwardzacz RAL 7042 lub równoważny L 20
40. Farba młotkowa srebrnoszara 2,5 L szt. 12
41. Farba nawierzchniowa koloru khaki RAL 6006 L 5
42. Farba niebieska SPRAY szt. 39
43. Farba nitro biała L 16
44. Farba nitro czarna L 40
45. Farba nitro khaki L 140
46. Farba nitro zielona L 10
47. Farba nitro żółta L 21
48. Farba olejno-ftalowa Śnieżka biała 10 L lub równoważny szt. 2
49. FARBA MŁOTKOWA SREBRNOSZARA L 33
50. Farba podkładowa czerwona KONKOR C lub równoważny L 104
51. Farba podkładowa popielata ftalowa L 515
52. FARBA POLIURETANOWA KHAKI MAT RAL 6006 L 60
53. Farba poliuretanowa podkładowa szara Ral 7035 L 473
54. FARBA PROSZKOWA P411 RAL9005 CZARNA kg 25
55. Farba proszkowa poliestrowa RAL 9005 CZARNY MATOWY kg 50
56. Farba proszkowa poliestrowa RAL 9005 CZARNY POŁYSK kg 50
57. Farba proszkowa poliestrowa RAL 9006 ALUMINIOWY POŁYSK kg 50
58. Farba rdzochronna czerwona Tlenkowa L 24
59. Farba srebrzanka ognioodporna L 25
60. Farba szara SPRAY szt. 82
61. FARBA ŻAROODPORNA ALUM. 400ML szt. 40
62. FARBA ŻAROODPORNA ALKITERM 600 CZARNA 1L lub równoważny L 20
63. Farba żaroodporna czarna spray 0,4 L szt. 12
64. Farba żaroodporna srebrna spray szt. 2
65. FARBA ŻAROODPORNA SREBRZANKA PROCHEM 1L lub równoważny szt. 23
66. Lakier w spray 400ml RAL6014 KHAKI L 4
67. Lakier żółty RAL1023 400 ML szt. 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44810000-1 - Farby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert: cena oraz termin wykonania zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: „Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia”, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SWZ;
„Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp" wg. załącznika nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dotyczy zadania nr 1 poz. nr 21 – 24 oraz zadania nr 2 poz. nr 19, 36 – 39, 48, 50, 62 i 65 – w przypadku zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia.W celu potwierdzenia zgodności oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia”, Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca oferujący równoważny przedmiot zamówienia przedłożył do oferty przedmiotowy środek dowodowy, tj. kartę techniczną i/lub kartę charakterystyki i/lub inny dokument zawierający informację o parametrach zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami dla produktów równoważnych zamieszczonymi w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” stanowiącym załącznik nr 5 SWZ.
Parametry zawarte w/w wymienionych dokumentach powinny być wystarczające do potwierdzenia równoważności oferowanego produktu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dotyczy zadania nr 1 poz. nr 21 – 24 oraz zadania nr 2 poz. nr 19, 36 – 39, 48, 50, 62 i 65 – w przypadku zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia.W celu potwierdzenia zgodności oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia”, Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca oferujący równoważny przedmiot zamówienia przedłożył do oferty przedmiotowy środek dowodowy, tj. kartę techniczną i/lub kartę charakterystyki i/lub inny dokument zawierający informację o parametrach zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami dla produktów równoważnych zamieszczonymi w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” stanowiącym załącznik nr 5 SWZ.
Parametry zawarte w/w wymienionych dokumentach powinny być wystarczające do potwierdzenia równoważności oferowanego produktu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne lub inna forma prawna):1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Dokumenty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu. W toku postępowania, wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego, kierowana będzie do pełnomocnika, o którym mowa powyżej.
2. Każda z firm wspólnie składających ofertę, złoży oddzielnie dla każdej z nich „Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia” stanowiące załącznik nr 2 do SWZ oraz „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania" stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć również:
a) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy wskazać zakres umocowania);
b) kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców składających ofertę wspólnie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – pełnomocnika).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m.in.:a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie o tej samej lub lepszej jakości i parametrach przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia (przy zachowaniu dotychczasowych cen),
b) zmiany terminu wykonania Umowy jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem §11 ust. 4 Umowy,
c) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
d) zmiany rodzajów i wielkości opakowań,
e) zmiany przepisów prawnych (np. akcyza, VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny – zgodnie ze zmienionymi przepisami,
f) zmiany norm przedmiotowych na produkt oraz zmiany zakresu i norm metod badań,
g) zmiany ilości i częstotliwości dostaw w przypadku decyzji stosownych organów wojskowych,
h) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji Umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, a także pojawienia się podwykonawcy na dalszym etapie realizacji Umowy,
i) zmiany zakresu podwykonawstwa,
j) zmiany producenta przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Umowie,
k) umożliwienia dalszej realizacji przedmiotu Umowy przez konsorcjum, wspólników spółki cywilnej, z którego składu ubył jego członek.
2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności. Ostateczną decyzję w przedmiocie zmiany Umowy podejmuje Zamawiający po rozważeniu wszystkich istotnych dla sprawy okoliczności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-30 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1176811
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-30 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie publiczne zostanie wykonane w terminie do 30 dni od dnia zawarcia Umowy.2. W przypadku, gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypada na dzień wolny od pracy, np. sobota lub dni ustawowo wolne od pracy (np. niedziela lub święta), w kraju w którym siedzibę ma Zamawiający, to termin realizacji przypada na roboczy dzień poprzedzający dzień realizacji zamówienia.
3. W przypadku, gdyby termin realizacji Umowy miał zakończyć się po 28 listopada 2025 r., to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować Umowę jest dzień 28 listopada 2025 r.