BZP: Kampania reklamowa Google Ads dla Biura Rekrutacji i Szkoły Doktorskiej
18.09.2025
2025/BZP 00429977/01
UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kampania reklamowa Google Ads dla Biura Rekrutacji i Szkoły Doktorskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.szymanska@upwr.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429977
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00411005
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kampanii reklamowej (Google Ads) rekrutacji na studia na UPWr oraz do Szkoły Doktorskiej UPWr w latach 2025-2028 i obejmuje on 3 zadania:
1. Zadanie pierwsze: przeprowadzenie kampanii reklamowej rekrutacji na studia na UPWr I i II stopnia mającej na celu dotarcie z ofertą do osób potencjalnie zainteresowanych podjęciem studiów I, II stopnia. Niniejsze zamówienie obejmuje płatne działania w internecie (Google Ads oraz Meta Ads - w tym youtube, facebook, instagram oraz tiktok) – emisję kampanii, realizowane z wykorzystaniem kont i kanałów administrowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę. W przypadku administrowania kontami przez Wykonawcę niezbędne jest udostępnienie bieżącego widoku tych kont Zamawiającemu. Od Wykonawcy oczekuje się przygotowania strategii i taktyki doboru mediów do realizacji kampanii, która sprowadzi (rocznie, w okresie realizacji kampanii) do systemu Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK) co najmniej 13 000 unikalnych użytkowników w tym: na studia I stopnia i jednolite studia magisterskie (dalej: JSM) (12 000 unikalnych użytkowników) oraz na studia II stopnia (1 000 unikalnych użytkowników). Przez sprowadzenie do systemu należy rozumieć pozyskanie użytkownika, który założy konto w systemie.
2. Zadanie drugie: obejmuje realizację kampanii reklamowej Google Ads dla Szkoły Doktorskiej (dalej SD) mającej na celu dotarcie do kandydatów zainteresowanych studiami w SD. Od Wykonawcy oczekuje się przygotowania strategii i taktyki doboru mediów do realizacji kampanii, która sprowadzi (rocznie, w okresie realizacji kampanii) 350 użytkowników do systemu Dream Apply na studia w SD UPWr. Przez sprowadzenie do systemu należy rozumieć pozyskanie użytkownika, który założy konto w systemie.
3. Zadanie trzecie: przeszkolenie Zamawiającego z zakresu śledzenia wyników i najważniejszych wskaźników kampanii. Zamawiający przewiduje trzy szkolenia w okresie obowiązywania umowy, tj. jedno szkolenie rocznie, przeprowadzone odpowiednio w roku akademickim 2025/26, 2026/27, 2027/28. Przewiduje się każdorazowo szkolenie dla 3 - 5 osób, maksymalnie do 6 godzin, online lub stacjonarnie w Biurze Rekrutacji - Plac Grunwaldzki 24a, pok.138, 50-363 Wrocław.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 3 cyklów rekrutacyjnych. Przez cykl rekrutacyjny rozumie się wszystkie rekrutacje na studia I i II stopnia oraz jednolite studia magisterskie w danym roku kalendarzowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres jego realizacji, znajdują się w dokumencie pn. „Projektowane postanowienia umowy” (dalej: Wzór umowy), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kampanii reklamowej (Google Ads) rekrutacji na studia na UPWr oraz do Szkoły Doktorskiej UPWr w latach 2025-2028 i obejmuje on 3 zadania:
1. Zadanie pierwsze: przeprowadzenie kampanii reklamowej rekrutacji na studia na UPWr I i II stopnia mającej na celu dotarcie z ofertą do osób potencjalnie zainteresowanych podjęciem studiów I, II stopnia. Niniejsze zamówienie obejmuje płatne działania w internecie (Google Ads oraz Meta Ads - w tym youtube, facebook, instagram oraz tiktok) – emisję kampanii, realizowane z wykorzystaniem kont i kanałów administrowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę. W przypadku administrowania kontami przez Wykonawcę niezbędne jest udostępnienie bieżącego widoku tych kont Zamawiającemu. Od Wykonawcy oczekuje się przygotowania strategii i taktyki doboru mediów do realizacji kampanii, która sprowadzi (rocznie, w okresie realizacji kampanii) do systemu Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK) co najmniej 13 000 unikalnych użytkowników w tym: na studia I stopnia i jednolite studia magisterskie (dalej: JSM) (12 000 unikalnych użytkowników) oraz na studia II stopnia (1 000 unikalnych użytkowników). Przez sprowadzenie do systemu należy rozumieć pozyskanie użytkownika, który założy konto w systemie.
2. Zadanie drugie: obejmuje realizację kampanii reklamowej Google Ads dla Szkoły Doktorskiej (dalej SD) mającej na celu dotarcie do kandydatów zainteresowanych studiami w SD. Od Wykonawcy oczekuje się przygotowania strategii i taktyki doboru mediów do realizacji kampanii, która sprowadzi (rocznie, w okresie realizacji kampanii) 350 użytkowników do systemu Dream Apply na studia w SD UPWr. Przez sprowadzenie do systemu należy rozumieć pozyskanie użytkownika, który założy konto w systemie.
3. Zadanie trzecie: przeszkolenie Zamawiającego z zakresu śledzenia wyników i najważniejszych wskaźników kampanii. Zamawiający przewiduje trzy szkolenia w okresie obowiązywania umowy, tj. jedno szkolenie rocznie, przeprowadzone odpowiednio w roku akademickim 2025/26, 2026/27, 2027/28. Przewiduje się każdorazowo szkolenie dla 3 - 5 osób, maksymalnie do 6 godzin, online lub stacjonarnie w Biurze Rekrutacji - Plac Grunwaldzki 24a, pok.138, 50-363 Wrocław.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 3 cyklów rekrutacyjnych. Przez cykl rekrutacyjny rozumie się wszystkie rekrutacje na studia I i II stopnia, jednolite studia magisterskie oraz do Szkoły Doktorskiej, w danym roku kalendarzowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres jego realizacji, znajdują się w dokumencie pn. „Projektowane postanowienia umowy” (dalej: Wzór umowy), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób powinien zawierać osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia, których doświadczenie zawodowe wskazane w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) jest przedmiotem oceny punktowej w kryteriach oceny ofert określonych w rozdz. 17 niniejszej SWZ – tj. doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D):
− w zarządzaniu projektami SEM (Z) oraz
− w realizacji usług kampanii reklamowej Google Ads dotyczącej pozyskania kandydatów na studia (K).
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
1.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób powinien zawierać osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia, których doświadczenie zawodowe wskazane w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) jest przedmiotem oceny punktowej w kryteriach oceny ofert określonych w rozdz. 17 niniejszej SWZ – tj. doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D):
− w zarządzaniu projektami SEM (Z) oraz
− w realizacji usług kampanii reklamowej Google Ads dotyczącej pozyskania kandydatów na studia (K).
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-19 10:00
Po zmianie:
2025-09-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-19 10:30
Po zmianie:
2025-09-26 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-18
Po zmianie:
2025-10-25
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Ilekroć w SWZ jest mowa o projektowanych postanowieniach umowy (PPU) - załączniku nr 5 do SWZ, Zamawiający ma na myśli PPU po modyfikacji, zmieszczone na stronie prowadzonego postępowania.