BZP: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 64 I UL. DEKANA 3
18.09.2025
2025/BZP 00430097/01
Miejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 64 I UL. DEKANA 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410512441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Dekana 10
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655268630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk-leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mzbk-leszno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 64 I UL. DEKANA 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eddf8b4a-030e-4991-9d5e-49108ee7877b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045528/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynków przy ul. Lipowej 75 i Dekana 3 w Lesznie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymag dot. specyf.poł, form przesył.dan, szyfr i oznacz. czas przekaz.,odb dan za pośr platformazakupowa.pl : stały dost. do sieci Inter gwarant. przepusto nie mniej.niż512 kb/s,komp. Kl. PC lub MAC o nastpkonfig: pam min. 2GBRam, proc. Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wers., 1z systemów
operac.- MS Win. 7, Mac Os x 10 4, Lin, lub ich nowsze wer,zainst. Dowol. przegl. intern, poza przegląd. IntExplorer,włączona obsł
JavaScript,zainst. Progr. Adobe Acrobat Reader lub inny obsług form plik. .pdf,Szyfrow. na platforma zakupowa.pl odb.się za pom.prot. TLS 1.3.oznacz.czasu odb dan przez Platf. Zakup. Stan.datę oraz dokłczas (hh:mm:ss) generow.wg. czasulokserw.synchroniz z zegarem Gł Urzędu Miar.Wykon, przystęp do nin postę o udziel zampubl:akcept. War.korz z platformazakupowa.plokreśl. w Regul zamna str. Int. w zakł „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;zapoz. się i stos.się do Instr.skład. ofert/wniosdostęp na platformazakupowa.pl. Zamawi. nie ponodpowiedz. za złoż oferty w spos.niezgod. z Instr. Korz. z platformazakupowa.pl, w szczeg.za sytuac., gdy Zamaw. zapoz się z treścią oferty przed upływ. Term. skład. ofert (np. złoż. oferty wzakład. „Wyślij wiadomość do Zamaw.”). Taka ofer zost.uzn. przez Zamaw. za of. handl i nie będzie brana pod uwag w przedm. Postępow., pon. nie został spełn obow narzuc w art. 221 ustawy Pzp. Zamaw. infor, że instre korz z platformazakupowa.pl dot. w szczeg logo, skład
wniosk o wyjaś treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykon" na stronie inter pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrZalec Zamaw.:Form plik wykorz przez Wykon.pow. być zgod z Zał. nr 2 do “Rozp RM w sprKraj Ram Interoperacyjności, min wymag dla rejw publh i wymiany infor w post elektro oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinFormcznych”, zwanego dalej „Rozporządzeniem KRI”. Zamaw. Rekom. wykorzystanie form: .pdf .doc.docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczeg. Wskaz. na .pdf.W celu ewent kompresji danych Zamaw. Rekom.wykorz. jedn. z form:.zip, .7ZWśród rozsz.powsz. a niewyst w „Rozp KRI” występ: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dok złoż w takich plik zost uznane za złoż nieskut.Zamaw. zwraca uwagę na ogran wielk plików podpisyw prof zauf, który wyn max 10MB, oraz na ogranicz wielki plik podpisw aplik eDoApp służ do
skład podp osob, który wyn max 5MB.W przyp stosow przez Wykon kwalifik podp elektron:- ze wzgl na niskie ryz narusz integralplikuoraz łatwiejszą weryf podp, Zamaw. zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifik.w formPAdES. - pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w form XAdES. Wykon powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekaz łącznie z dok. Podp.- Zamaw. rekomenduje wyk podpisu z kwalifik znaczn czasu.zaleca, aby w przyp podpis pliku przez kilka osób, stosow podp tego sam rodz.Podpis różnymi rodzajami podpis np. osob i kwalifikow może doprowadzić do problemów przy weryfikacji plików. Zamaw. zaleca, aby Wykon z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidł.wykorz.wybranej met podpis plików oferty.Zaleca się, aby komunik. z Wykonmi odbywała się tylko na Platformie za pośr. Formul. „Wyślij wiadomość do Zamaw.”, nie za pośred adr email.Osobą skład. ofert pow. być os kontakt.podaww dok..Ofertnależy przygot. z należ starann dla podm ubiegaj. się o udziel. zamów. publ. i zachow. Odp.odstępu
czasudo zakończprzyjmow ofert. Suger złoże oferty na 24 h przed term skład ofert.Podczas podpis plik zalec się stos.algorytmu
skrótu SHA2 zamiast SHA1.Jeśli Wykon pakuje dokumenty np. w plik zip zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.Zamaw. zaleca, aby nie wprowadzać zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifik. Może to skutkować narusz integrali plików, co równow będzie z koniecz.odrzucenia oferty w postęp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodn. z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia PE i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spr. ochr. osób fiz. w zw. z przetwarz.danych osobow. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych oraz osób wskazanych do kontaktu w związku z realizacją umowy jest MiejskiZakład Budynków Komunalnych w Lesznie reprezentowany przez Dyr. MZBK w Leszniez siedzibą przy ul. Jana Dekana 10, 64-100 Leszno, z którym można się kontaktować pisemnie na adres Jana Dekana 10, 64-100 Leszno, telefonicznie dzwoniąc pod numer 65526 86 30 lub za pomocą poczty elektronicznej mzbk@post.pl 2) Administrator wyznaczył Inspektora ochr. danych osobow. wosob. Pani M.Banach Bajor, z którą można kontak. się pod e-mail: iodo@mzbkleszno.pl. 3) Dane osob. będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy zgodnie z udzielonym zamówieniem publicznym pn.: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 64 I UL. DEKANA 3 znak sprawy: TZP 210.20.2025 co wypełnia legalność przesłanek przetwarzania danych opisaną w art. 6 ust. 1 lit. b RODO.4) Odbiorcamidanych osobowych mogą być podmioty lub organy, którym Administrator jest zobowiązany udostępniać dane na podst. powszechnieobowiązujących.Zamów.udzielane jest w trybie podstawowym na podst.: art. 275 pkt 1 ustawy - Robbudowl przepprawalubpodmioty przetwarz na podst. umów powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartych z Administratorem, wszczególności w zakresieusług wsparcia prawnego czy informatycznego;5) W związku z obowiązkiem prawnym nałożonym na administratora, co odpowiadaprzesłance opisanej w art. 6ust. 1 lit. c RODO, dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji umowy, a następniebędąpodlegały archiwizacjizgodn. z przep.ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narod. zasobie archiwalnym i archiwach oraz zgodniezJednolitym Rzeczowym Wyk. Akt przewidz. dla organów gmin i związków międzygminnych;6) Podanie danych osobowych jestwarunkiem zawarcia umowy, a konsekwencjąniepodania danych osobowych jest brak możliwości podpisania umowy.7)Wodniesieniu do danych osobow. Dec. nie będą podejmow. w sposób zautomatyz., stosownie do art. 22 RODO;8) W zw.u zprzetwarz. danych przysługująPani/Panu poniższe prawa: - na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych; na podst. art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich dan. osobowych;- na podst. art. 18 RODO prawo żądania od administr.ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych naruszaprzepisy RODO; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 9) W związku z przetwarzaniem danych nieprzysługują Pani/Panu poniższe prawa:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b oraz d RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- napodst. art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaosobowych nie jest art.6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamaw-cy infor. o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowawart. 19 ust 2 i 3 ust. Pzp.1. Skorzystanie przez osobę, której dane osob. dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia anizmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W postępowaniu o udzieleniezamów. zgłoszenie żądania ograniczenia przetw., o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetw. danych osob. do czasu zakończenia tego postępow
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamaw-cy informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust 2 i 3 ust. Pzp.1. Skorzystanie przez osobę, której dane osob. dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetw., o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetw. danych osob. do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZP.210.20.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I
Wymiana instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym w Lesznie przy ul. Narutowicza 64
w skład której wchodzą między innymi:
- demontaż istniejącej instalacji,
- instalacja oświetleniowa,
- instalacja teletechniczna.
zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 10a)
UWAGA:
Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prowadzenia prac. Brak udziału Wykonawcy w wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dołożenia najwyższej staranności przy sporządzaniu oferty. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca.
UWAGA:
Wizja lokalna odbędzie przy udziale wyznaczonego przedstawiciela zarządcy budynku (MZBK), w terminach:
24 września 2025 roku, w godz. 09:00-10:00 – nieruchomość przy ul. Narutowicza 64
- po uprzednim kontakcie z Panem Zdzisławem Lomanem poprzez adres e-mail: przetargi@mzbk-leszno.pl, lub telefonicznie pod nr 65 5268630 wew. 105
Zamawiający informuje, że wizja lokalna jest instytucją odrębną od instytucji zwrócenia się Wykonawcy do Zamawiającego o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i warunków umowy. Podczas wizji Zamawiający nie udziela wyjaśnień na pytania uczestników wizji lokalnej dotyczące treści SWZ. Wizja lokalna spełnia funkcję zaznajomienia się z terenem i zakresem wymaganych prac oraz/ lub sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Zadawaniu pytań do dokumentacji postępowania służy tryb określony w art. 284 ustawy Pzp, wskazany w Rozdziale 9 ust. 12 niniejszej SWZ.
Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, który stanowić będzie załącznik do protokołu końcowego z przeprowadzonego postępowania.
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w SWZ, przedmiarach robót, szkicach poglądowych, oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią odpowiednio załączniki do SWZ (załącznik nr 10a i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o dokumentację techniczną, przedmiary robót wg Załączników nr 10a, do SWZ odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert dla każdej części przedmiotu zamówienia:
1) Najniższa cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
2) Gwarancja Jakości – waga kryterium to 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II
Wymiana instalacji elektrycznej w budynku użyteczności publicznej Urzędu Celnego w Lesznie przy ul. Dekana 3
, w skład której wchodzą między innymi:
- demontaż istniejącej instalacji,
- montaż wyłącznika pożarowego prądu,
- instalacja gniazd,
- instalacja oświetleniowa,
- instalacja LAN.
zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 10b, do SWZ).
UWAGA:
Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prowadzenia prac. Brak udziału Wykonawcy w wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dołożenia najwyższej staranności przy sporządzaniu oferty. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca.
UWAGA:
Wizja lokalna odbędzie przy udziale wyznaczonego przedstawiciela zarządcy budynku (MZBK), w terminach:
23 września 2025 roku, w godz. 10:00-11:00- nieruchomość przy ul. Dekana 3
- po uprzednim kontakcie z Panem Zdzisławem Lomanem poprzez adres e-mail: przetargi@mzbk-leszno.pl, lub telefonicznie pod nr 65 5268630 wew. 105
Zamawiający informuje, że wizja lokalna jest instytucją odrębną od instytucji zwrócenia się Wykonawcy do Zamawiającego o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i warunków umowy. Podczas wizji Zamawiający nie udziela wyjaśnień na pytania uczestników wizji lokalnej dotyczące treści SWZ. Wizja lokalna spełnia funkcję zaznajomienia się z terenem i zakresem wymaganych prac oraz/ lub sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Zadawaniu pytań do dokumentacji postępowania służy tryb określony w art. 284 ustawy Pzp, wskazany w Rozdziale 9 ust. 12 niniejszej SWZ.
Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, który stanowić będzie załącznik do protokołu końcowego z przeprowadzonego postępowania.
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w SWZ, przedmiarach robót, szkicach poglądowych, oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią odpowiednio załączniki do SWZ (załącznik nr 10b i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o dokumentację techniczną, przedmiary robót wg Załączników nr 10b, do SWZ odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert dla każdej części przedmiotu zamówienia:
1) Najniższa cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
2) Gwarancja Jakości – waga kryterium to 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z wymianą/ rozbudową/ przebudową instalacji elektrycznej w budynku o wartości co najmniej:
dla Części I przedmiotu zamówienia – 50 000,00 zł brutto,
dla Części II przedmiotu zamówienia – 100 000,00 zł brutto,
przy czym Zamawiający dopuszcza aby zakres prac wskazanych powyżej był zrealizowany w ramach większego zamierzenia budowlanego.
Uwaga:
Zamawiający wyjaśnia, iż ww. warunek udziału uzna za spełniony, w sytuacji wykazania się robotą polegającą na wymianie/rozbudowie/przebudowie instalacji elektrycznej.
UWAGA:
Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie, rozumie jedną wykonaną robotę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
UWAGA:
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia Wykonawca spełni powyższy warunek udziału w postepowaniu, jeśli wykaże się wykonaniem minimum 1 roboty obejmującej swym zakresem prace wskazane w ww. warunku o łącznej wartości robót minimum 120 000,00 zł brutto.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega, iż zgodnie z wyrokiem TSUE z 04.05.2017 r. w sprawie
C-387/14 Esaprojekt, Wykonawca samodzielnie składający ofertę w postępowaniu,
w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, może polegać na zasobach w postaci doświadczenia grupy Wykonawców (Konsorcjum), której był członkiem przy realizacji innego zamówienia, jeżeli faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji tych robót,
o których mowa w przedmiotowym warunku udziału w postępowaniu.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek udziału w postępowaniu dot. doświadczenia zawodowego, musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
b) dysponuje min. 1 osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia.
UWAGA:
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia wystarczającym jest dysponowanie jedną osobą posiadającą ww. uprawnienia.
W/w osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418 ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane bądź równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i – jeżeli jest to wymagane – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334 ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału wpostępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z doków znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych doków.
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 6 pkt 2) lit. a) SWZ: a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury– wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 15 pkt. 1) lit. a) powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust.1 pkt 1, 2 i 4 Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzających powinny być wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych w ust. 15 pkt. 1) lit. a) Rozdziału 7 SWZ.
3. Dokumenty podmiotów trzecich: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 6 pkt 2) lit. a) SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów. 2. W przypadku podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zapisy ust. 16 stosuje się odpowiednio.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, które wymaga Zamawiający tj.:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej określonego w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 4) lit. a) SWZ:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 6 do SWZ);
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 9 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:1) część I: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).
2) część II: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Przy wnoszeniu wadium, Wykonawca powinien wpisać: Wadium, TZP.210.20.2025wymiana instalacji elektrycznej. Wadium wnoszone nie przez wykonawcę tylko w jego imieniu, przez inny podmiot lub osobę powinno być wyraźnie oznakowane, którego wykonawcy dotyczy. 3. Zamawiający zastrzega, że przypadku gdy Wykonawca nie dokona opisu, o którym mowa w Rozdziale 10 ust. 2 lub opis będzie błędny i w konsekwencji nie będzie można zidentyfikować, dla jakiegozamówienia wadium zostało wniesione lub którego wykonawcy dotyczy, to oferta wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp. 4. Wykonawca powinien wnieść wadium dla zamówiewnia,na które składa ofertę.5. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 98).
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A.
nr: 14 1020 4027 0000 1102 1817 6377
z dopiskiem na blankiecie przelewu:
WADIUMZnak sprawy: TZP.210.20.2025
„WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ PRZY UL. NARUTOWICZA 64 I DEKANA 3” dot. cz...
Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wrazz ofertą.Ze względu na ryzykozwiązane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym
wyprzedzeniem.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien byćsporządzony zgodnie z obowiązującym prawem ...
7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminuzwiązania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym
Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godzinywyznaczonej jako termin składania ofert.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg zasad określonych wSWZ11. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2) - 4) Rozdziału 10 SWZ (w formach, o
których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2) – 4) ustawy Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej,kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg zasad określonych w SWZ
12. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami opisanymi w SWZ13. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach i na zasadach opisanych w SWZWięcej dot. wadium rozdział 10 SWZ: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.3.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia.4.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają robotybudowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5.W przypadku, o którym mowa w ust. 7 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy(oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-03 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 niniejszej ustawy.; 2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm. ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji wsprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 niniejszej ustawy; 3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 niniejszej ustawy